Jaa, natuurlijk heb ik hem zelf gemaakt!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo mislukt, heb je hem zelf gemaakt?Hij is cute !!
Niet dat ik weet?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Klinkerbotsing. Ze heeft maar 2 vingers toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier nu blij?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak er eentje voor mij?!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa, natuurlijk heb ik hem zelf gemaakt!En nogmaals bedankt
Hier nu blij?!Holy shit klinkie, wat google jij allemaal wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik niet van jou verwacht!
Hier nu blij?!Je zei dat je nog een duim had. Dat plaatje geeft geen duim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je echte foto's plaatsen?Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Hier nu blij?!Ik opende de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat plaatje deed mij niets.quote:
Ik vind dat kinkie...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Holy shit klinkie, wat google jij allemaal wel niet
Had ik niet van jou verwacht!
Jaaquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Je zei dat je nog een duim had. Dat plaatje geeft geen duim.
Wil je echte foto's plaatsen?
Pepselsquote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaNu hoef ik mijn pepsels niet meer
Hier kan ik natuurlijk een hele makkelijke grap over maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je niet op de spoilers klikken...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak eens?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hier kan ik natuurlijk een hele makkelijke grap over maken.![]()
Ik wist toch niet wat ik erin aan zou treffen?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je niet op de spoilers klikken...
Ah toeeeequote:
Welles, twee vingers jeweetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat ik erin aan zou treffen?![]()
Ik heb nu nieuwe handen gekregen van een donor! Dus ja dat is dus een beetje gelogen.. die twee vingersquote:
Jaaa, maar ik wist niet dat twee vingers zo eng konden zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Welles, twee vingers jeweet
Er is in Nederland nog nooit een succesvolle hand transplantatie uitgevoerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nu nieuwe handen gekregen van een donor! Dus ja dat is dus een beetje gelogen.. die twee vingers
Sorry ik wou je niet bang makenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik wist niet dat twee vingers zo eng konden zijn![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik wou je niet bang maken![]()
![]()
Hier nu blij?!Waar kijk ik naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
Dat was de eerste in de wereldddd!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
Er is in Nederland nog nooit een succesvolle hand transplantatie uitgevoerd.
Janeequote:Op woensdag 29 december 2010 23:07 schreef Proletariaat het volgende:
heb je echt vuurwerk laten ontploffen in je hand
doe nou gewoon luiequote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja staat op mn todo-list van 2011!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?![]()
KSC?quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Klinkerbotsing, ik googlede je naam en kwam op dit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet waar, toch?Nee, dit ben ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh oke doeiii RockNijntjee!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een drukte, terug naar KSC, doei
Niet weer copy pasta.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wil je ook weten wat het betekent?
Nou dat kan niet, want in seks zit maar een klinker en dat is de e en dan kan er ook geen klinkerbotsing ontstaan...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
Seksshowquote:Op woensdag 29 december 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je 'seks' in de uitleg verwerkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |