abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2011 @ 16:10:47 #201
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90748359
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:46 schreef du_ke het volgende:
nou ja het is natuurlijk wel een bekend gegeven dat de meer linkse politici regelmatig beveiligd moeten worden vanwege bedreigingen uit de hoek van de PVV-aanhang...
Bron?
  zondag 2 januari 2011 @ 16:11:35 #202
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90748403
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV heeft het voor elkaar gekregen dat openlijke moslimhaat doodnormaal is geworden. Wees er maar trots op.
Ik heb pasgeleden nog bedankt gezegd tegen een moslima die de deur voor me openhield :o
pi_90748662
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik heb pasgeleden nog bedankt gezegd tegen een moslima die de deur voor me openhield :o
Het was dan ook behoorlijk droevig geweest als je dat niet had gedaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90749890
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is juist enorm collectivistisch (het denken in groepen, mensen buiten de groep horen er niet bij / zul je minder snel verdedigen / geef je minder waarde toe). Hoe individualistischer een samenlevening, hoe minder men een mening heeft over anderen (homos/buitenlanders/etc) en hoe meer men anderen op het persoon gaat beoordelen.
Kijk dat klinkt best aardig maar zoiets kan alleen in theorie Wat doen we met hangroep boeren en hangroep Marokkanen? Je mag haast wel mensen gaan herprogrammeren of een nieuw project starten voor het herinrichten van een land.

Wat mij stoort aan de groep aanhangers van de PVV is hun incompetentie in zelf-reflectie. Om het hardst dingen roepen als 'Marokkanen zouden het gedrag van hun straatterroristen moeten veroordelen tot.. de hele moslim gemeenschap moet dit veroordelen' En dan krijg je zo'n pestactie van een stel boeren bij een Irakees gezin en dan is het ineens 'die Irakezen zullen het wel verdient hebben' in plaats van 'we moeten dit gedrag van onze mede boeren veroordelen' :P

Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
  zondag 2 januari 2011 @ 16:44:14 #205
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90749976
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:03 schreef Doc het volgende:

[..]

Heb ik dat ooit ontkend dan? Ik zeg alleen dat in NL er echter alleen meer pogingen zijn geweest om moskeeen in de fik te steken dan dat er christenen zijn opgeblazen.
Nee joh, het is pas een aanslag als de dader Allah akbar roept.

quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:52 schreef rootus het volgende:

[..]

Daar wordt ik niet vrolijk van.
Het alternatie: Cohen.
Dus moet hij voor straf daar blijven zitten.
En hierom heb ik nou een hekel aan de PVV. Hun grootste politieke doel is de PvdA uit het kabinet houden. Ik ben ook geen fan van PvdA, maar als zij nodig zijn om een kabinet te krijgen dat echt wat onderneemt heb ik dat er graag voor over.

Nu hebben we een kabinet dat bestaat uit partijen die hun mond vol hadden van bezuinigen, maar niks door durft te voeren waar je op de lange termijn iets aan hebt. Anders zou Jan Modaal het misschien gaan voelen en dan zien ze hun kans om nog een tijd op het pluche te blijven aan zich voorbij gaan.
pi_90751647
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Bron?
Laatst nog die knakker die Cohen, Pechtold en de kinderen van Halsema bedreigde bijvoorbeeld. Je denkt toch niet serieus dat ik hier grappen over maak :{?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90754566
quote:
3s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat gevoel was er altijd al. Om nou posters op te hangen waarin verplicht gekleurde mensen moeten staan en verplichte groetzones in te stellen zoals het CDA het deed worden we ook niet wijzer van, dat gaat eerder mensen nog meer irriteren.

Als ik ergens een hekel aan heb is het dat mensen vrienden voor mij menen te moeten uitkiezen, dat kan ik altijd zelf nog wel, ongeacht huidskleur of politieke overtuiging. Als het aan Pechtold of Balkenende ligt moet ik waarschijnlijk 10% allochtone vrienden hebben en 60% moet vrouw zijn, want dat weerspiegelt de maatschappij.

Tenminste, die domme redenatie konden ze loslaten op het korps, waarom het daar bij laten?
Als het aan Pechtold ligt zeker weten niet, want dat is nog altijd een liberaal die van mening is dat de overheid zich niet teveel met de bevolking moet bemoeien. Balk had zoiets wel kunnen voorstellen ja.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_90759422
quote:
Indonesie - het grootste moslim land ter wereld - is in vergelijking met menig ander land in die omgeving redelijk democratisch.
Nou Doc, nu begin je toch echt te bazelen.

Wel eens gehoord van Atje?
Waar de sharia is ingevoerd?

Democratisch; wat een joke.
pi_90759465
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef rootus het volgende:

[..]

Hoezo is de sharia ondemocratisch?
pi_90759973
Laat ik even heel duidelijk zijn:
Ik zie hier wat reacties over interactie met moslims.

Ik weiger iets tegen moslims in het algemeen te hebben.
Wordt ik wat gevraagd dan geef ik braaf en beleefd antwoord naar mijn beste kunnen.
Zoals ik dat altijd doe.

Dat neemt niet weg dat ik geen blad voor de mond neem.

Ik vind de meeste moslims veel beter dan de Koran.

Bijvoorbeeld het gebod dat moslims geen vriendschap mogen sluiten met ongelovigen in feite aan hun laars lappen, wat op de kepers beschouwd niet mag omdat een moslim de hele koran moet toepassen en geloven.
pi_90760198
Tsja, ik schijt ook op de islam en het christendom. Beide religies kunnen namelijk leiden tot bekrompenheid en intolerantie. Dat betekent echter niet mensen hun geloof niet mogen belijden.
pi_90763221
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De sharia is koffiedik kijken, geloof mengen met politiek is gevaarlijk.. het heeft noch met geloof te maken en noch met politiek. Het is van beide eigenlijk niets. Waarin alles steunt op de analyse van een gematigd of extreem iemand die de interpretatie voor z'n rekening mag nemen en naar eigen inzicht kan bijkleuren. Zoals het hier ook ging in de middeleeuwen. Je bent dus letterlijk aan de goden overgeleverd.. goden omdat het hier niet Allah is maar mensen zijn die bepalen hoe de Koran het zegt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia

quote:
Ondanks diverse pogingen is de sharia nooit gecodificeerd, waardoor details steeds opnieuw - en soms met tegenstrijdige uitkomst - beredeneerd worden. In plaats van wetboeken gelden oudere uitspraken en juridische traktaten als basis voor rechterlijke beslissingen. De wetenschap die zich met het afleiden van rechtsregels bezig houdt wordt fiqh genoemd. Rechters (qadi) worden niet geacht jurisprudentie en traktaten tot in detail te kennen. Zij fungeren in de eerste plaats als arbiters. Komen zij er zelf niet uit, dan doen zij een beroep op een rechtsgeleerde (faqih), die op basis van de bronnen (Koran, soenna, idjma – overeenstemming van rechtsgeleerden – en qiyas – analogie –) een fatwa afgeeft.
pi_90763530
dubbel
  zondag 2 januari 2011 @ 22:25:57 #214
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90769080
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 17:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Laatst nog die knakker die Cohen, Pechtold en de kinderen van Halsema bedreigde bijvoorbeeld. Je denkt toch niet serieus dat ik hier grappen over maak :{?
Ja, maar ik vraag hoe je er bij komt dat het PVV'ers zijn.

Misschien waren de uitspraken van Halsema over hoofddoekjes wel aanleiding voor de bedreigingen.

EDIT:
The reality couldn't be futher from the truth:
quote:
De bedrieging lijkt ook de reden dat Halsema haar Femke Halsema heeft haar kinderen van de zwarte school in de Transvaalbuurt in Amsterdam-Oost heeft afgehaald. De tweeling zat op school met een groot aantal islamitische kinderen.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:26:27 #215
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90769107
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kan me geen democratischere landen bedenken dan Iran en SA
  zondag 2 januari 2011 @ 23:42:05 #216
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90773339
De PVV bereikt de gekste dingen, zelfs indirect, zo zijn er modereters op POL die alle andere partij topics sluiten, verwijzen naar het grote partij X topic, behalve als het pvv bashen is.
Als iets agressie kAn oproepen... :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90776377
De PVV heeft niets gedaan/bereikt dat de LPF niet heeft gedaan/bereikt.
pi_90784520
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Holograph het volgende:

[..]

Nee, maar dat maakt de sharia niet per definitie ondemocratisch. Wanneer de meerderheid van de bevolking (of het parlement) akkoord gaat met sharia-wetgeving, dan wordt deze dus op democratische wijze ingevoerd.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:21:02 #219
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90784654
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, maar dat maakt de sharia niet per definitie ondemocratisch. Wanneer de meerderheid van de bevolking (of het parlement) akkoord gaat met sharia-wetgeving, dan wordt deze dus op democratische wijze ingevoerd.
Dan is het middel van invoering democratisch, niet de regelgeving zelf, dat snap je toch ook wel hoop ik?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90784736
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan is het middel van invoering democratisch, niet de regelgeving zelf, dat snap je toch ook wel hoop ik?
Uiteraard, maar ik zie werkelijk niet in hoe dat de sharia ondemocratisch maakt. Dan zou je ons rechtssysteem ook kunnen duiden als zijnde ondemocratisch.
  maandag 3 januari 2011 @ 11:24:51 #221
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90784807
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik zie werkelijk niet in hoe dat de sharia ondemocratisch maakt. Dan zou je ons rechtssysteem ook kunnen duiden als zijnde ondemocratisch.
Is het ook, we hebben geen Jury systeem.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90784858
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik zit persoonlijk ook niet te wachten op een jury systeem.
pi_90785231
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gelukkig niet :D. Hoewel ik dat systeem ook niet direct democratisch vind.
pi_90786681
Beste Koos Vogels,

Ik zal het je even uitleggen.
Een rechtssysteem heeft op zich niets te maken met een bestuursvorm.

De sharia is echter in die zin verwerpelijk dat deze, gebaseerd op de koran en hadith, ongelovigen en vrouwen benadeeld, en maatstaven hanteerdt die volstrekt niet in een moderne maatschappij passen.
Met een moderne maatschappij bedoel ik niet tijd maar verregaande verstedelijking, communicatie en logistiek.
pi_90786735
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze hebben in Nederland en daarbuiten heel veel angst en haat gezaaid tegenover islamieten, en dat geeft weer meer internationaal draagvlak voor de etnische zuivering van de door Isreal bezette gebieden. Dus de doelstelling wordt gewoon gehaald.

In dat proces heeft Wilders lekker aan het pluche kunnen blijven plakken en hebben een aantal ongetalenteerde opportunisten ook de gelegenheid gekregen om lekker uit de staatsruif te eten, meer dan ze ooit zelfstandig zouden kunnen verdienen.
Wat hij zegt.
  maandag 3 januari 2011 @ 12:52:20 #226
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90787926
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zit persoonlijk ook niet te wachten op een jury systeem.
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gelukkig niet :D. Hoewel ik dat systeem ook niet direct democratisch vind.
Het is wel democratischer.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90789237
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Holograph het volgende:

[..]

Waarbij Iran hoofddoel is en Saudi Arabie in de doofpot zit bij de PVV

verschil:
- In de grondwet van Saudi Arabie staat dat het toegestaan is met max. zeven vrouwen te trouwen
- in Iran is dit niet aanwezig, polygamie komt voor maar bij zeer hoge uitzondering en is bij wet zelfs verboden (In het geweldige Amerika ook trouwens..alhoewel.. Hugh Hefner)
- In Saudi Arabie worden vrouwen onderdrukt, in Iran niet.

- Volledige lichaams en gezichtsbedekking voor vrouwen is in Saudi Arabie verplicht
- In Iran is dit niet verplicht, Iran kent zelfs geen burqa (volledige bedekking)

http://www.waarmaarraar.n(...)n_Burka_in_Iran.html

quote:
Lieve mensen, in Iran bestaan er geen Burka's, de meest bedekkende kledingstuk is de chador die eigenlijk alleen de wat conservatieve oudere vrouwen dragen of mensen die het zelf willen. Van de 65 miljoen mensen is de mediane leeftijd 25 jaar! Je kan je dus voorstellen wat een jong land het is en wat voor ambities er zijn onder het jonge volk. De jongeren lopen er zo anders bij dan dat de media (vooral hier in NL) ons wil laten geloven, zoals Arian (ik d8 dat mijn broertje had gereageerd) al zei, strakke kleding en een doorzichtig modieus sjaaltje met naaldhakken is in Toehoren niets bijzonders meer in het straatbeeld. Jullie weten dat wanneer mensen iets verboden wordt, ze het JUIST doen en 10x erger ook nog. Nou eerlijk gezegd loopt de klederdracht in Iran juist uit de hand dan dat er alleen zwart op straat te zien is! Ik ga elk jaar naar Iran en vooral de afgelopen jaren kijk ik-die wel wat gewend is in de afgelopen 16 jaar in NL-er van op hoe de vrouwen daar er bij lopen, de grenzen lijken wel verdwenen...Ohnee er is nog 1 grens niet overschreden, de sjaal mag niet af, maar laten we niet vergeten dat die hoofddoek verplichting deze hele kledingobsessie heeft veroorzaakt..
Iran kent alleen een traditionele klederdracht in bepaalde streken, dat ziet er zo uit:

maar net zoals zeeuwen hier niet meer (toch?) in klederdracht lopen is het daar ook niet verplicht.

De oprichter van Lonely Planet, Tony Wheeler, schreef het boek 'Bad Lands'. Hiervoor bezocht hij alle landen met een bepaalde reputatie in de media. Iran was 'busted', het voormalige Perzie (zoals wij het in het westen noemden) was een uitstekend land om te wonen en erg gastvrij. Saudi Arabie daarentegen was een hel terwijl het land er in de media heel wat beter uitkomt dan Iran.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 03-01-2011 13:35:27 ]
pi_90790908
quote:
- In Saudi Arabië worden vrouwen onderdrukt, in Iran niet.
Beathoven: In Iran worden vrouwen niet onderdrukt.

Nou ben je toch echt aan het malen.
pi_90791126
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef rootus het volgende:

[..]

Beathoven: In Iran worden vrouwen niet onderdrukt.

Nou ben je toch echt aan het malen.
De positie van vrouwen in Iran is stukken beter dan in Saudi Arabië maar aan de westerse standaarden komen ze beiden niet.
pi_90791197
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bullshit. Dat zijn er hooguit 2.500 van de kleine miljoen moslims in Nederland.
In Engeland bleek uit een enquête dat 60 procent van de moslims de voorkeur zou geven aan een Darul-Qada, een islamitisch tribunaal, boven een gewone rechtbank.
pi_90791498
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

De positie van vrouwen in Iran is stukken beter dan in Saudi Arabië maar aan de westerse standaarden komen ze beiden niet.
Waar is je onderzoek, heb je vrouwen uit Iran gesproken?

Mooi woord trouwens.. de westerse "standaarden".. wat gastvriendelijkheid en tolerantie betreft kunnen we nog veel van de "oosterse standaarden" leren. Saudi Arabie en Afghanistan ff uitgezonderd
  maandag 3 januari 2011 @ 14:16:47 #232
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90791696
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mooi woord trouwens.. de westerse "standaarden".. wat gastvriendelijkheid en tolerantie betreft kunnen we nog veel van de "oosterse standaarden" leren. Saudi Arabie en Afghanistan ff uitgezonderd
In iran zijn ze ook zo ontzettend tolerant voor homo,s en andere niet moslims :')
  maandag 3 januari 2011 @ 14:16:53 #233
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90791701
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja dat heeft ze ook zoveel goeds gebracht, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 't vaak allemaal gespeeld is. Glimlach op de kop maar een vuist achter de rug, geweldig. Nee, geef me dan maar botte "westerse standaarden".
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90791752
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja dat heeft ze ook zoveel goeds gebracht, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 't vaak allemaal gespeeld is. Glimlach op de kop maar een vuist achter de rug, geweldig. Nee, geef me dan maar botte "westerse standaarden".
zoiets?

maandag 3 januari 2011 @ 14:20:41 #235
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90791846
quote:
Een fimpje met lachende kinderen als bewijs gebruiken dat een land gastvrij is wat een faalhaas ben je ook.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:20:42 #236
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90791847
quote:
Och ja, mooie bergen en wat sneeuwpret maakt het een zeer onschuldig land natuurlijk.

:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90791872
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef rootus het volgende:

[..]

In Engeland bleek uit een enquête dat 60 procent van de moslims de voorkeur zou geven aan een Darul-Qada, een islamitisch tribunaal, boven een gewone rechtbank.
Doe een soortgelijke enquête onder christenen en het leeuwendeel zal voor een theocratie zijn. Je punt?
  maandag 3 januari 2011 @ 14:21:35 #238
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90791884
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Een fimpje met lachende kinderen als bewijs gebruiken dat een land gastvrij is wat een faalhaas ben je ook.
Yup, maar een kerstspecial van "Top Gear" van de BBC is Teheran dan alweer teveel gevraagd, dat kan toch zomaar 't land niet in?! Faal Iran, laten we hopen dat de westerse wereld daar een keer ingrijpt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90791940
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
Faal Iran, laten we hopen dat de westerse wereld daar een keer ingrijpt.
Ja, want dat is ook zo zinvol. :')
pi_90791973
Oke, ben het in deze een keer eens met Berlitz. Zo'n filmje zegt natuurlijk Jack Shit. Doet me een beetje denken aan het volgende:

quote:
Last year I went to Iraq. Before Team America showed up, it was a happy place. They had flowery meadows and rainbow skies, and rivers made of chocolate, where the children danced and laughed and played with gumdrop smiles.
pi_90791974
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Het is zo mooi dat mensen als jij met het hoogste woord geen flauw benul hebben van de wereld.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:23:48 #242
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90791983
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, want dat is ook zo zinvol. :')
Een terrorisme-steunend land met een streng religieus mishandelend regime dat werkt aan kernwapens is inderdaad niet zinvol, dus dat mag wel even veranderd worden.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90791999
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het is zo mooi dat mensen als jij met het hoogste woord geen flauw benul hebben van de wereld.
Welkom op FOK!.
pi_90792055
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een terrorisme-steunend land met een streng religieus mishandelend regime dat werkt aan kernwapens is inderdaad niet zinvol, dus dat mag wel even veranderd worden.
Wordt ook eens hoog tijd de VS als terrorisme-bevorderend land met een streng religieus en bedriegend regime binnen te vallen dan.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:25:45 #245
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792069
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zegt degene die een toeristisch filmpje post als bewijs van "goedaardigheid" van een land, geloof je ook dat alle Nederlanders in Volendam wonen en met klompen en een knipmuts op lopen dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:26:42 #246
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792115
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wordt ook eens hoog tijd de VS als terrorisme-bevorderend land met een streng religieus en bedriegend regime binnen te vallen dan.
Niets dan propaganda wat je hier tentoonspreid.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792172
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zie hier het andere uiterste. Jij doet overkomen alsof Iran het kwaad is en de VS het goed. Zo steekt de wereld nou eenmaal niet in elkaar.
pi_90792185
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
Wie kaatst...
  maandag 3 januari 2011 @ 14:29:55 #249
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792247
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie hier het andere uiterste. Jij doet overkomen alsof Iran het kwaad is en de VS het goed. Zo steekt de wereld nou eenmaal niet in elkaar.
Nou, op een schaal met die twee zou ik toch eerder de VS als goed bestempelen dan Iran, maar ik zal over m'n hart strijken, ik denk dat voor sommige "weldenkenden" Iran beter is, laten we het daar maar op houden dan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792343
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nou, op een schaal met die twee zou ik toch eerder de VS als goed bestempelen dan Iran, maar ik zal over m'n hart strijken, ik denk dat voor sommige "weldenkenden" Iran beter is, laten we het daar maar op houden dan.
Ik denk eerlijk gezegd niet in termen van goed en kwaad. Power of Nightmares enzo....
pi_90792411
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zegt degene die een toeristisch filmpje post als bewijs van "goedaardigheid" van een land, geloof je ook dat alle Nederlanders in Volendam wonen en met klompen en een knipmuts op lopen dan?
Dat was in de jaren '50 misschien zo. We zijn tegenwoordig vooral het het land van de hoeren en de drugs. Dat is het uithangbord waar Amsterdam graag mee adverteert.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:34:05 #252
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792433
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet in termen van goed en kwaad. Power of Nightmares enzo....
Ook goed, objectief gezien is de VS beter, de Westerse maatschappij eerlijker (emancipatie gebied), beter, succesvoller en vrijer. Iran is een dictatuur, terrorisme steunend, aan wapens werkend land geregeerd door Islamfascisten.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792497
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ook goed, objectief gezien is de VS beter, de Westerse maatschappij eerlijker (emancipatie gebied), beter, succesvoller en vrijer. Iran is een dictatuur, terrorisme steunend, aan wapens werkend land geregeerd door Islamfascisten.
Probleem is dat ik de Amerikanen niet echt vertrouw. Natuurlijk geniet de VS nog altijd de voorkeur boven die mafketels in Iran. Het is echter niet zo zwart/wit als sommigen doen overkomen.

Die neo-cons in de VS zijn bijvoorbeeld doodenge figuren. Minstens zo erg als een Ahmedinjad.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:35:54 #254
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792511
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat was in de jaren '50 misschien zo. We zijn tegenwoordig vooral het het land van de hoeren en de drugs. Dat is het uithangbord waar Amsterdam graag mee adverteert.
Ja en Amsterdam is net zo representatief voor heel Nederland als dat filmpje van Teheran waar jij mee kwam, ergo onzin.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792541
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja en Amsterdam is net zo representatief voor heel Nederland als dat filmpje van Teheran waar jij mee kwam, ergo onzin.
Ga je met me mee deze zomer? :)
  maandag 3 januari 2011 @ 14:36:48 #256
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792552
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat ik de Amerikanen niet echt vertrouw. Natuurlijk geniet de VS nog altijd de voorkeur boven die mafketels in Iran. Het is echter niet zo zwart/wit als sommigen doen overkomen.

Die neo-cons in de VS zijn bijvoorbeeld doodenge figuren. Minstens zo erg als een Ahmedinjad.
Gezien je ellenlange ervaring met Amerikanen mag ik hopen, of baseer je dat op Wikileaks gezever?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:37:18 #257
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792575
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ga je met me mee deze zomer? :)
Nee, want dan kom ik Israel niet meer in.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792653
quote:
5s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Gezien je ellenlange ervaring met Amerikanen mag ik hopen, of baseer je dat op Wikileaks gezever?
Ik ken figuren als Wolfowitz en Cheney inderdaad niet persoonlijk. Maar hej, je leest wel eens wat. Net zoals jij je mening over Iran ongetwijfeld baseert op je regelmatige onderhoud met Ahmedinjad en Khomeini.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:40:39 #259
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792730
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken figuren als Wolfowitz en Cheney inderdaad niet persoonlijk. Maar hej, je leest wel eens wat. Net zoals jij je mening over Iran ongetwijfeld baseert op je regelmatige onderhoud met Ahmedinjad en Khomeini.
Voor mij zit er een aardig groot verschil in severiteit over wat er geschreven wordt anders.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90792733
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, want dan kom ik Israel niet meer in.
Daar heb je een punt..
  maandag 3 januari 2011 @ 14:43:27 #261
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90792854

Maar de kindjes lachten wel lief *)
pi_90792874
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Voor mij zit er een aardig groot verschil in severiteit over wat er geschreven wordt anders.
Het Amerikaanse beleid onder Bush bewijst anders al dat die neo-cons niet helemaal goed zijn. Verder legt Adam Curtis met zijn Power of Nightmares de ware aard van die klootzakken aardig goed bloot.

Maar goed, dat zal jij ongetwijfeld afdoen als complot-denken.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:45:43 #263
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90792972
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het Amerikaanse beleid onder Bush bewijst anders al dat die neo-cons niet helemaal goed zijn. Verder legt Adam Curtis met zijn Power of Nightmares de ware aard van die klootzakken aardig goed bloot.

Inderdaad, en wat is er precies mis met het neo-con gedachtegoed? Het is toch gewoon zo dat onze maatschappij beter is, vrijer is en eerlijker is? En het is ook geen geheim dat landen als Iran en Irak nou niet bepaald vriendelijk tegenover ons stonden, en terrorisme actief steunen. Waarom mag daar dan geen eind aan gemaakt worden?

We leven niet in lala-land, jezelf actief beschermen mag ook wel, reactief is altijd te laat.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:46:20 #264
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90793009
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neo-cons zijn dat ook de reden dat amerika een supermacht is en europa niks meer is.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:47:00 #265
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793035
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Neo-cons zijn dat ook de reden dat amerika een supermacht is en europa niks meer is.
^O^

Proactief regeren, met eigenbelang voorop.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90793174
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Inderdaad, en wat is er precies mis met het neo-con gedachtegoed? Het is toch gewoon zo dat onze maatschappij beter is, vrijer is en eerlijker is? En het is ook geen geheim dat landen als Iran en Irak nou niet bepaald vriendelijk tegenover ons stonden, en terrorisme actief steunen. Waarom mag daar dan geen eind aan gemaakt worden?

We leven niet in lala-land, jezelf actief beschermen mag ook wel, reactief is altijd te laat.
Ik geloof dat Kissinger het was die vond dat de VS een leef en laten leven-beleid moest voeren. Zo sta ik er ook tegenover. Je hoeft als land niet overal je dikke neus in te drukken. Verder is dat hele terrorisme-probleem ons op geniepige wijze door de strot gedrukt. Ja, het bestaat en het is een probleem maar bij lange na niet zo erg als Bush en consorten ons deden geloven.
pi_90793239
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

^O^

Proactief regeren, met eigenbelang voorop.
Goed, ik sta daar anders in. Ik verwacht niet dat jij dat accepteert.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:52:45 #268
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793368
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geloof dat Kissinger het was die vond dat de VS een leef en laten leven-beleid moest voeren. Zo sta ik er ook tegenover. Je hoeft als land niet overal je dikke neus in te drukken. Verder is dat hele terrorisme-probleem ons op geniepige wijze door de strot gedrukt. Ja, het bestaat en het is een probleem maar bij lange na niet zo erg als Bush en consorten ons deden geloven.
Het is wellicht wat aangedikt, maar daarom niet minder waar. Bovendien is het juist het regeringsbeleid geweest van de Verenigde Staten (sinds hun bemoeienis met WO1) om zich te bemoeien met de wereld, wat ze alleen maar vruchten heeft afgeworpen. Het is eenzelfde strategie die Europa zich aanmeette voor de wereldoorlogen, en dat heeft ons ook in eenzelfde machtspositie gebracht.

Ja het is niet eerlijk, ja het is niet het meest ethisch, ja er zijn meer mensen op de wereld, maar het leven is nou eenmaal niet eerlijk, en de Amerikanen zijn meesters in het begrijpen van dat begrip, daarom zijn ze ook zo succesvol.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90793421
quote:
Op maandag 3 januari 2011 14:43 schreef Berlitz het volgende:
[ afbeelding ]

Maar de kindjes lachten wel lief *)
Bron van de foto: Zionists-israel.com? Weet je wel zeker dat deze uit Iran komt? ;)
pi_90793455
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is wellicht wat aangedikt, maar daarom niet minder waar. Bovendien is het juist het regeringsbeleid geweest van de Verenigde Staten (sinds hun bemoeienis met WO1) om zich te bemoeien met de wereld, wat ze alleen maar vruchten heeft afgeworpen. Het is eenzelfde strategie die Europa zich aanmeette voor de wereldoorlogen, en dat heeft ons ook in eenzelfde machtspositie gebracht.

Ja het is niet eerlijk, ja het is niet het meest ethisch, ja er zijn meer mensen op de wereld, maar het leven is nou eenmaal niet eerlijk, en de Amerikanen zijn meesters in het begrijpen van dat begrip, daarom zijn ze ook zo succesvol.
Dat kan wel wezen, maar dan hoef ik dat nog niet te accepteren. Ik sta nou eenmaal anders in het leven.Dan kun je naief vinden, maar zo is het gewoon.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:54:43 #271
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90793479
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bron van de foto: Zionists-israel.com? Weet je wel zeker dat deze uit Iran komt? ;)
Nee komt uit staphorst want daar is volgens links de taliban ook actief.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:54:46 #272
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793482
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed, ik sta daar anders in. Ik verwacht niet dat jij dat accepteert.
Hoe denk je dat Europa zich straks gaat gedragen wanneer het nog meer geïntegreerd is dan, wat jij zo graag wil? Je ziet nu al dat ze zich steeds minder aantrekt van de rest, het is een logisch gevolg van meer macht en invloed. Dat terwijl jij er zo'n fan van bent ook.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:56:09 #273
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793552
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan wel wezen, maar dan hoef ik dat nog niet te accepteren. Ik sta nou eenmaal anders in het leven.Dan kun je naief vinden, maar zo is het gewoon.
Daar kies je voor, en natuurlijk mag dat, naief of niet. Het gaat me meer om de erkenning van het feit dat landen als Iran gewoon een bedreiging zijn. Uit anti-Amerikanisme zeggen van niet is gewoon stupide, en daar kan ik niet tegen, ongeacht je politieke mening.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90793674
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Europa zich straks gaat gedragen wanneer het nog meer geïntegreerd is dan, wat jij zo graag wil? Je ziet nu al dat ze zich steeds minder aantrekt van de rest, het is een logisch gevolg van meer macht en invloed. Dat terwijl jij er zo'n fan van bent ook.
Er is een verschil tussen invloed uitoefenen en invloed uitoefenen. Andere landen binnenvallen is voor mij een brug te ver. Vooral wanneer de hoofdreden olie betreft (hoe logisch die gedachte ook moge zijn)
pi_90793795
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daar kies je voor, en natuurlijk mag dat, naief of niet. Het gaat me meer om de erkenning van het feit dat landen als Iran gewoon een bedreiging zijn. Uit anti-Amerikanisme zeggen van niet is gewoon stupide, en daar kan ik niet tegen, ongeacht je politieke mening.
Iran is een idioot land, maar de dreiging wordt mijns inziens overschat. Verder ben ik niet anti-Amerikaans, maar ik hekel gewoon de manier waarop zij sommige zaken aanpakken. Verder ben ik ook vooral anti-Republikeins. Ik heb ook de schurft aan de PVV, maar daarmee ben ik nog niet anti-Nederland.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:02:08 #276
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90793888
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is toch aan jou om dit hard te maken, ik ben er namelijk nog niet van overtuigd. Je zal mij ook wel een naïeve linksert vinden, maar ik kijk naar de feiten. En ik zie dat Israël en de Palestijnen niet tot een accoord komen en dat komt vooral omdat Israël te veeleisend is. Dit zorgt voor woede bij buurlanden en dat is logisch.
De Iran-hype wordt echt enorm overdreven er wordt gedaan of het ons in een wereldoorlog kan slepen. :')
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 3 januari 2011 @ 15:04:29 #277
295457 TomLievense
pi_90794001
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iran is een idioot land, maar de dreiging wordt mijns inziens overschat. Verder ben ik niet anti-Amerikaans, maar ik hekel gewoon de manier waarop zij sommige zaken aanpakken. Verder ben ik ook vooral anti-Republikeins. Ik heb ook de schurft aan de PVV, maar daarmee ben ik nog niet anti-Nederland.
Correctie, Iran heeft een idiote regering. Het land is verder wel oké.
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90794039
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Correctie, Iran heeft een idiote regering. Het land is verder wel oké.
Scherp. Je hebt natuurlijk gelijk.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:06:29 #279
295457 TomLievense
pi_90794097
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Berlitz het volgende:

[..]

En wat heeft 'Joe the Plumber' daaraan? 8-)
pi_90794364
Jongens als deze vol is doe maar geen nieuwe met dit onderwerp. Het waait toch alle kanten op zo :P
  maandag 3 januari 2011 @ 22:57:05 #281
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90817746
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Deze slootie wel, weer...: Wat heeft Job Cohen eigenlijk bereikt?
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90818909
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef fokthesystem het volgende:
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Meid toch.
pi_90819165
quote:
Daarom zijn we ook zo dol op du_ke. De PVV dient nou eenmaal bestreden te worden. Dat is van levensgroot belang voor de toekomst van ons land.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:23:34 #284
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90819254
quote:
Komt misschien ook omdat de D'66 variant van deze topic wel open blijft.
pi_90819542
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Nee komt uit staphorst want daar is volgens links de taliban ook actief.
Inderdaad, daar dragen ze ook klederdracht net als in Tadjikistan en Togo.

quote:

[..]

Daar sluit ik me bij aan. Denken dat Iran aan kernwapens werkt is één, een kernenergie centrale laten we voor het gemak uit beschouwing want dat is niet extreem genoeg. Dat men denkt dat ze deze "virtuele" wapens gaan inzetten is twee. Iran is niet achterlijk. Het laat gewoon z'n spierballen zien aan Amerika, dat hierin geen bevoorrechte positie heeft.

Maar gelukkig zitten daar in Iran wel mensen die kunnen nadenken en niet zo onvoorspelbaar zijn als een heethoofdige paranoide Noord Koreaan. Zij weten ook wel dat als ze Jeruzalem aanvallen ze niet alleen degenen treffen die ze willen treffen en oorlog met het hele midden oosten krijgen.

Het verhaal van weapons of mass destruction kennen we inmiddels al. Ok, niet gevonden maar toch Sadam afgezet en democratie ingevoerd. Land wel in puin, maar dat even terzijde. Wij de olie en zij democratie en christenen die de boel bekeren.. prachtig toch.

Net zoals het vroeger ging met de verovering van Amerika. Wij hun land, de indianen de bijbel.. mooier kunnen we het niet maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Beathoven op 03-01-2011 23:45:36 ]
pi_90819661
quote:
4s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef du_ke het volgende:
Jongens als deze vol is doe maar geen nieuwe met dit onderwerp. Het waait toch alle kanten op zo :P
Waarom sluiten? Er is niks mis met gegronde kritiek op wat de PVV eigenlijk heeft bereikt in de afgelopen 5 jaar ivm. andere partijen. Sinds PVV toch echt een verfrissende blik is geworden in de huidige politieke wereld.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 01:39:38 #287
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90823499
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef sitting_elfling het volgende:

Waarom sluiten? Er is niks mis met gegronde kritiek op wat de PVV eigenlijk heeft bereikt in de afgelopen 5 jaar ivm. andere partijen. Sinds PVV toch echt een verfrissende blik is geworden in de huidige politieke wereld.
Daar er echter al _decennia_ meer geheel terechte kritiek is op de pvda en dat wEl in een 'groot pvda topic' MOT net als andere partij- 'sub topics', is er hier gewoon willekeur aan de gang. Tevens is het 'dom' want dit type gedrag levert de pvv zo maar gratis zetels op ook.
pi_90824301
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Doe een soortgelijke enquête onder christenen en het leeuwendeel zal voor een theocratie zijn. Je punt?
Enzovoort.
Vast ja.
pi_90824502
quote:

[..]

Ja die kerncentrales maken ze om energie op te wekken.
Ze hebben een groot tekort aan energie.

Dat bombarderen waar die PVVer over werd uitgelachen, dat gaat wel gebeurden.

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:02 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Het is toch aan jou om dit hard te maken, ik ben er namelijk nog niet van overtuigd. Je zal mij ook wel een naïeve linksert vinden, maar ik kijk naar de feiten. En ik zie dat Israël en de Palestijnen niet tot een accoord komen en dat komt vooral omdat Israël te veeleisend is. Dit zorgt voor woede bij buurlanden en dat is logisch.
De Iran-hype wordt echt enorm overdreven er wordt gedaan of het ons in een wereldoorlog kan slepen. :')
Die vrede zal er niet komen.
not in our lifetime.

Jij denkt dat Israel geen vrede wil.
Israel heeft een heel groot stuk land aan Egypte teruggegeven in ruil voor vrede.
Als ze dat gehouden hadden had ze dat strategisch heel veel opgeleverd.
Ze wilde liever vrede.
Ze willen niet de helft van hun nationaal product uitgeven aan wapens.
ook willen ze niet dat hun soldaten sterven in oorlogen.
Ze hebben het meeste belang bij vrede.

Zelfs al willigen ze ALLE eisen in dan komt er nog geen vrede.
Er komt vrede als alle joden of dood zijn of onderworpen aan de islam.
Meer van het eerst dan het tweede als ik Hamas mag geloven.

Daarom is de PVV voor Israel.
Steun is het enige dat Israël heeft.
De bommen vallen daar en de mensen sterven daar.
Ik hoop dat het Israël bashen van de linkse gesubsidieerde media eens goed tegen het licht wordt gehouden.
Dat doet de PVV.

Jammer dat CDA een VDD tegen het afschaffen van de publieke omroep was.
Dat zou een geweldige mijlpaal zijn geweest voor de PVV.

Verder moet ik nog wat kwijt over de VS.
De PVV is voor de VS.
Is de VS helemaal braaf?
Natuurlijk niet.
Als land hebben ze al heel wat wandaden verricht.
Het is een democratie en de mensen zijn er vrij.
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt de VS een 7.
Iran blijft bij mij steken op een 1.
Ik denk dat Turkije met een 3 het hoogst scoort van de Islamitische landen.

We hebben heel wat de danken aan de VS.
Das wir hier kein deutsch reden mussen. bijvoorbeeld.
En het ingrijpen in Afghanistan, in Bosnië en Kosovo.

Veel vinden het ingrijpen in Afghanistan en Irak verwerpelijk.
Ik denk dat het water dragen naar de zee is.

Die amerikanen dachten even democratie te brengen maar dat zit toch niet zo in elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door rootus op 04-01-2011 04:52:15 ]
pi_90824504
Wat de PVV nog meer heeft bereikt:
Verlaging van onwikkelingshulp. Zodat die derde wereld landen wat minder de put in geholpen worden. (onwikkelingsbulp heeft een negatief effect op het nationaal product.)
pi_90825145
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Daar hebben we een centraal PVV topic voor waar dit prima past.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 januari 2011 @ 11:04:55 #292
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_90828845
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef rootus het volgende:

[..]

Er stond "is in vergelijking met menig ander land in die omgeving redelijk democratisch."
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:39:06 #293
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90829979
Ondanks Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? nog steeds geen slotje.
mijn voorspelling (niet 'verwachting' a la knmi) er zullen meer anti-pvv topics komen, los, maar doe het zelfde met bijv. de pvda en voila, slotjes vliegen in no time in het rond.
pi_90830385
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef fokthesystem het volgende:
Ondanks Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? nog steeds geen slotje.
mijn voorspelling (niet 'verwachting' a la knmi) er zullen meer anti-pvv topics komen, los, maar doe het zelfde met bijv. de pvda en voila, slotjes vliegen in no time in het rond.
Hej, domme josti. Misschien moet je eens leren lezen. Eenzelfde topic met als onderwerp D66 is ook nog los. Vandaar dat deze open blijft.

Wacht trouwens nog steeds op de dag dat jij een bericht post zonder de PvdA erin.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:23:34 #295
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90833419
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

Hej, domme josti.
Paaaaah, pappa !, een amoebe die praat! :)

quote:
Misschien moet je eens leren lezen. Eenzelfde topic met als onderwerp D66 is ook nog los. Vandaar dat deze open blijft.
Ah de ultieme www fora jurisprudentie, D66 topic rules all...
quote:
Wacht trouwens nog steeds op de dag dat jij een bericht post zonder de PvdA erin.
Zoals op diverse andere fok sub-fora...

Du_ke is gewoon keihard door de mand gevallen, het is een pvv-hater / pvda vriendje al ontkent ie nog zo hard. Het d66 argument dat je gebruikt naar -1- kant maakt je argumenteer wijze ook niet echt breed inzetbaar he?
pi_90833910
So what als du_ke een PvdA-vriendje is?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:39:53 #297
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90834028
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
So what als du_ke een PvdA-vriendje is?
Nou inderdaad, ook hij bewijst het, 'witte boorden maffia' die de media groot en klein besturen, 'censureren', waar ze maar ff kunnen! koos thanx! een eye opener, ik zag het nog niet! :)
pi_90834196
quote:
3s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld de steun aan een paramilitaire groepering in Nicaragua? Leuk detail: om die groepering te steunen werd een wapenembargo dat was opgelegd aan Iran in het geheim genegeerd.
De steun aan Saddam in de jaren '80, toen Iran als probleem werd beschouwd (niet zozeer vanwege de ayatollah's, maar vanwege de genationaliseerde oliebronnen)?
Of het voortdurende, niet door de VN ingestelde, embargo tegen Cuba?
En zo zijn er nog meer dan genoeg voorbeelden die aantonen dat de VS niet zulke lieverdjes zijn als veel mensen denken.

Als Iran zich trouwens actief beschermd door een land aan te vallen dat in hun ogen een bedreiging vormt, is dat dan ook oké?

[ Bericht 16% gewijzigd door morg78 op 04-01-2011 13:52:05 ]
pi_90834494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nou inderdaad, ook hij bewijst het, 'witte boorden maffia' die de media groot en klein besturen, 'censureren', waar ze maar ff kunnen! koos thanx! een eye opener, ik zag het nog niet! :)
Je kan van een mod niet verwachten dat hij geen politieke voorkeuren bezit.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 13:55:30 #300
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90834634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kan van een mod niet verwachten dat hij geen politieke voorkeuren bezit.
Er naar handelen in willekeur is dan echter weer de's pvda's en zou n.v.t. dienen te zijn hier, gelijke monikken, gelijke kappen, alle kritiek in "grote partij x topics", Of nIEt.
Dat jij dit goedkeurt zegt me wederom : pvda gedrag wederom bewezen, apart slag soms, willen voor henzelf alles open en vrij, anderen moeten aan de ketting...
pi_90843514
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef fokthesystem het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog aan je uitleggen voordat je een poging doet iets te snappen :')?
pi_90843570
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Er naar handelen in willekeur is dan echter weer de's pvda's en zou n.v.t. dienen te zijn hier, gelijke monikken, gelijke kappen, alle kritiek in "grote partij x topics", Of nIEt.
Dat jij dit goedkeurt zegt me wederom : pvda gedrag wederom bewezen, apart slag soms, willen voor henzelf alles open en vrij, anderen moeten aan de ketting...
Als dat allemaal het geval was deed ik hier niks anders dan jouw posts wissen :'). Ik leg het op verzoek keer op keer uit maar je weigert gewoon ook maar een poging doen om er iets van te snappen. En dan ligt het aan mij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')