quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk ook niet te wachten op een jury systeem.
Het is wel democratischer.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Hoewel ik dat systeem ook niet direct democratisch vind.
Waarbij Iran hoofddoel is en Saudi Arabie in de doofpot zit bij de PVVquote:Op zondag 2 januari 2011 22:26 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik kan me geen democratischere landen bedenken dan Iran en SA
Iran kent alleen een traditionele klederdracht in bepaalde streken, dat ziet er zo uit:quote:Lieve mensen, in Iran bestaan er geen Burka's, de meest bedekkende kledingstuk is de chador die eigenlijk alleen de wat conservatieve oudere vrouwen dragen of mensen die het zelf willen. Van de 65 miljoen mensen is de mediane leeftijd 25 jaar! Je kan je dus voorstellen wat een jong land het is en wat voor ambities er zijn onder het jonge volk. De jongeren lopen er zo anders bij dan dat de media (vooral hier in NL) ons wil laten geloven, zoals Arian (ik d8 dat mijn broertje had gereageerd) al zei, strakke kleding en een doorzichtig modieus sjaaltje met naaldhakken is in Toehoren niets bijzonders meer in het straatbeeld. Jullie weten dat wanneer mensen iets verboden wordt, ze het JUIST doen en 10x erger ook nog. Nou eerlijk gezegd loopt de klederdracht in Iran juist uit de hand dan dat er alleen zwart op straat te zien is! Ik ga elk jaar naar Iran en vooral de afgelopen jaren kijk ik-die wel wat gewend is in de afgelopen 16 jaar in NL-er van op hoe de vrouwen daar er bij lopen, de grenzen lijken wel verdwenen...Ohnee er is nog 1 grens niet overschreden, de sjaal mag niet af, maar laten we niet vergeten dat die hoofddoek verplichting deze hele kledingobsessie heeft veroorzaakt..
Beathoven: In Iran worden vrouwen niet onderdrukt.quote:- In Saudi Arabië worden vrouwen onderdrukt, in Iran niet.
De positie van vrouwen in Iran is stukken beter dan in Saudi Arabië maar aan de westerse standaarden komen ze beiden niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:57 schreef rootus het volgende:
[..]
Beathoven: In Iran worden vrouwen niet onderdrukt.
Nou ben je toch echt aan het malen.
In Engeland bleek uit een enquête dat 60 procent van de moslims de voorkeur zou geven aan een Darul-Qada, een islamitisch tribunaal, boven een gewone rechtbank.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bullshit. Dat zijn er hooguit 2.500 van de kleine miljoen moslims in Nederland.
Waar is je onderzoek, heb je vrouwen uit Iran gesproken?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
De positie van vrouwen in Iran is stukken beter dan in Saudi Arabië maar aan de westerse standaarden komen ze beiden niet.
In iran zijn ze ook zo ontzettend tolerant voor homo,s en andere niet moslimsquote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar is je onderzoek, heb je vrouwen uit Iran gesproken?
Mooi woord trouwens.. de westerse "standaarden".. wat gastvriendelijkheid en tolerantie betreft kunnen we nog veel van de "oosterse standaarden" leren. Saudi Arabie en Afghanistan ff uitgezonderd
Ja dat heeft ze ook zoveel goeds gebracht, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 't vaak allemaal gespeeld is. Glimlach op de kop maar een vuist achter de rug, geweldig. Nee, geef me dan maar botte "westerse standaarden".quote:Op maandag 3 januari 2011 14:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waar is je onderzoek, heb je vrouwen uit Iran gesproken?
Mooi woord trouwens.. de westerse "standaarden".. wat gastvriendelijkheid en tolerantie betreft kunnen we nog veel van de "oosterse standaarden" leren. Saudi Arabie en Afghanistan ff uitgezonderd
zoiets?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze ook zoveel goeds gebracht, om nog maar te zwijgen over 't feit dat 't vaak allemaal gespeeld is. Glimlach op de kop maar een vuist achter de rug, geweldig. Nee, geef me dan maar botte "westerse standaarden".
Een fimpje met lachende kinderen als bewijs gebruiken dat een land gastvrij is wat een faalhaas ben je ook.quote:
Och ja, mooie bergen en wat sneeuwpret maakt het een zeer onschuldig land natuurlijk.quote:
Doe een soortgelijke enquête onder christenen en het leeuwendeel zal voor een theocratie zijn. Je punt?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:04 schreef rootus het volgende:
[..]
In Engeland bleek uit een enquête dat 60 procent van de moslims de voorkeur zou geven aan een Darul-Qada, een islamitisch tribunaal, boven een gewone rechtbank.
Yup, maar een kerstspecial van "Top Gear" van de BBC is Teheran dan alweer teveel gevraagd, dat kan toch zomaar 't land niet in?! Faal Iran, laten we hopen dat de westerse wereld daar een keer ingrijpt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een fimpje met lachende kinderen als bewijs gebruiken dat een land gastvrij is wat een faalhaas ben je ook.
Ja, want dat is ook zo zinvol.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
Faal Iran, laten we hopen dat de westerse wereld daar een keer ingrijpt.
quote:Last year I went to Iraq. Before Team America showed up, it was a happy place. They had flowery meadows and rainbow skies, and rivers made of chocolate, where the children danced and laughed and played with gumdrop smiles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |