abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 14:54:43 #271
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90793479
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bron van de foto: Zionists-israel.com? Weet je wel zeker dat deze uit Iran komt? ;)
Nee komt uit staphorst want daar is volgens links de taliban ook actief.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:54:46 #272
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793482
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed, ik sta daar anders in. Ik verwacht niet dat jij dat accepteert.
Hoe denk je dat Europa zich straks gaat gedragen wanneer het nog meer geïntegreerd is dan, wat jij zo graag wil? Je ziet nu al dat ze zich steeds minder aantrekt van de rest, het is een logisch gevolg van meer macht en invloed. Dat terwijl jij er zo'n fan van bent ook.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:56:09 #273
322645 Voorschrift
See if I care
pi_90793552
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat kan wel wezen, maar dan hoef ik dat nog niet te accepteren. Ik sta nou eenmaal anders in het leven.Dan kun je naief vinden, maar zo is het gewoon.
Daar kies je voor, en natuurlijk mag dat, naief of niet. Het gaat me meer om de erkenning van het feit dat landen als Iran gewoon een bedreiging zijn. Uit anti-Amerikanisme zeggen van niet is gewoon stupide, en daar kan ik niet tegen, ongeacht je politieke mening.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90793674
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hoe denk je dat Europa zich straks gaat gedragen wanneer het nog meer geïntegreerd is dan, wat jij zo graag wil? Je ziet nu al dat ze zich steeds minder aantrekt van de rest, het is een logisch gevolg van meer macht en invloed. Dat terwijl jij er zo'n fan van bent ook.
Er is een verschil tussen invloed uitoefenen en invloed uitoefenen. Andere landen binnenvallen is voor mij een brug te ver. Vooral wanneer de hoofdreden olie betreft (hoe logisch die gedachte ook moge zijn)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90793795
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daar kies je voor, en natuurlijk mag dat, naief of niet. Het gaat me meer om de erkenning van het feit dat landen als Iran gewoon een bedreiging zijn. Uit anti-Amerikanisme zeggen van niet is gewoon stupide, en daar kan ik niet tegen, ongeacht je politieke mening.
Iran is een idioot land, maar de dreiging wordt mijns inziens overschat. Verder ben ik niet anti-Amerikaans, maar ik hekel gewoon de manier waarop zij sommige zaken aanpakken. Verder ben ik ook vooral anti-Republikeins. Ik heb ook de schurft aan de PVV, maar daarmee ben ik nog niet anti-Nederland.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:02:08 #276
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90793888
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is toch aan jou om dit hard te maken, ik ben er namelijk nog niet van overtuigd. Je zal mij ook wel een naïeve linksert vinden, maar ik kijk naar de feiten. En ik zie dat Israël en de Palestijnen niet tot een accoord komen en dat komt vooral omdat Israël te veeleisend is. Dit zorgt voor woede bij buurlanden en dat is logisch.
De Iran-hype wordt echt enorm overdreven er wordt gedaan of het ons in een wereldoorlog kan slepen. :')
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  maandag 3 januari 2011 @ 15:04:29 #277
295457 TomLievense
pi_90794001
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iran is een idioot land, maar de dreiging wordt mijns inziens overschat. Verder ben ik niet anti-Amerikaans, maar ik hekel gewoon de manier waarop zij sommige zaken aanpakken. Verder ben ik ook vooral anti-Republikeins. Ik heb ook de schurft aan de PVV, maar daarmee ben ik nog niet anti-Nederland.
Correctie, Iran heeft een idiote regering. Het land is verder wel oké.
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90794039
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:04 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Correctie, Iran heeft een idiote regering. Het land is verder wel oké.
Scherp. Je hebt natuurlijk gelijk.
  maandag 3 januari 2011 @ 15:06:29 #279
295457 TomLievense
pi_90794097
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:46 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Neo-cons zijn dat ook de reden dat amerika een supermacht is en europa niks meer is.
En wat heeft 'Joe the Plumber' daaraan? 8-)
pi_90794364
Jongens als deze vol is doe maar geen nieuwe met dit onderwerp. Het waait toch alle kanten op zo :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 3 januari 2011 @ 22:57:05 #281
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90817746
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Deze slootie wel, weer...: Wat heeft Job Cohen eigenlijk bereikt?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90818909
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:57 schreef fokthesystem het volgende:
Wat heeft de PVV eigenlijk bereikt in haar 5-jarige bestaan? blijft wel open, maar voor de TIGSTE keer sluit duke er wel een over andere partijen, precies en idem dezelfde 'werkwijze', nette draden e.d.
ik acht duke dan ook ongeschikt voor POL, hij is duidelijk anti-PVV (en ik niet eens pro-PVV als SP stemmer)
Meid toch.
pi_90819165
quote:
Daarom zijn we ook zo dol op du_ke. De PVV dient nou eenmaal bestreden te worden. Dat is van levensgroot belang voor de toekomst van ons land.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:23:34 #284
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90819254
quote:
Komt misschien ook omdat de D'66 variant van deze topic wel open blijft.
pi_90819542
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Nee komt uit staphorst want daar is volgens links de taliban ook actief.
Inderdaad, daar dragen ze ook klederdracht net als in Tadjikistan en Togo.

quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar sluit ik me bij aan. Denken dat Iran aan kernwapens werkt is één, een kernenergie centrale laten we voor het gemak uit beschouwing want dat is niet extreem genoeg. Dat men denkt dat ze deze "virtuele" wapens gaan inzetten is twee. Iran is niet achterlijk. Het laat gewoon z'n spierballen zien aan Amerika, dat hierin geen bevoorrechte positie heeft.

Maar gelukkig zitten daar in Iran wel mensen die kunnen nadenken en niet zo onvoorspelbaar zijn als een heethoofdige paranoide Noord Koreaan. Zij weten ook wel dat als ze Jeruzalem aanvallen ze niet alleen degenen treffen die ze willen treffen en oorlog met het hele midden oosten krijgen.

Het verhaal van weapons of mass destruction kennen we inmiddels al. Ok, niet gevonden maar toch Sadam afgezet en democratie ingevoerd. Land wel in puin, maar dat even terzijde. Wij de olie en zij democratie en christenen die de boel bekeren.. prachtig toch.

Net zoals het vroeger ging met de verovering van Amerika. Wij hun land, de indianen de bijbel.. mooier kunnen we het niet maken.

[ Bericht 28% gewijzigd door Beathoven op 03-01-2011 23:45:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')