Het is zo mooi dat mensen als jij met het hoogste woord geen flauw benul hebben van de wereld.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:20 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een fimpje met lachende kinderen als bewijs gebruiken dat een land gastvrij is wat een faalhaas ben je ook.
Een terrorisme-steunend land met een streng religieus mishandelend regime dat werkt aan kernwapens is inderdaad niet zinvol, dus dat mag wel even veranderd worden.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is zo mooi dat mensen als jij met het hoogste woord geen flauw benul hebben van de wereld.
Wordt ook eens hoog tijd de VS als terrorisme-bevorderend land met een streng religieus en bedriegend regime binnen te vallen dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een terrorisme-steunend land met een streng religieus mishandelend regime dat werkt aan kernwapens is inderdaad niet zinvol, dus dat mag wel even veranderd worden.
Zegt degene die een toeristisch filmpje post als bewijs van "goedaardigheid" van een land, geloof je ook dat alle Nederlanders in Volendam wonen en met klompen en een knipmuts op lopen dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is zo mooi dat mensen als jij met het hoogste woord geen flauw benul hebben van de wereld.
Niets dan propaganda wat je hier tentoonspreid.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wordt ook eens hoog tijd de VS als terrorisme-bevorderend land met een streng religieus en bedriegend regime binnen te vallen dan.
Zie hier het andere uiterste. Jij doet overkomen alsof Iran het kwaad is en de VS het goed. Zo steekt de wereld nou eenmaal niet in elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets dan propaganda wat je hier tentoonspreid.
Wie kaatst...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
Niets dan propaganda wat je hier tentoonspreid.
Nou, op een schaal met die twee zou ik toch eerder de VS als goed bestempelen dan Iran, maar ik zal over m'n hart strijken, ik denk dat voor sommige "weldenkenden" Iran beter is, laten we het daar maar op houden dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie hier het andere uiterste. Jij doet overkomen alsof Iran het kwaad is en de VS het goed. Zo steekt de wereld nou eenmaal niet in elkaar.
Ik denk eerlijk gezegd niet in termen van goed en kwaad. Power of Nightmares enzo....quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, op een schaal met die twee zou ik toch eerder de VS als goed bestempelen dan Iran, maar ik zal over m'n hart strijken, ik denk dat voor sommige "weldenkenden" Iran beter is, laten we het daar maar op houden dan.
Dat was in de jaren '50 misschien zo. We zijn tegenwoordig vooral het het land van de hoeren en de drugs. Dat is het uithangbord waar Amsterdam graag mee adverteert.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt degene die een toeristisch filmpje post als bewijs van "goedaardigheid" van een land, geloof je ook dat alle Nederlanders in Volendam wonen en met klompen en een knipmuts op lopen dan?
Ook goed, objectief gezien is de VS beter, de Westerse maatschappij eerlijker (emancipatie gebied), beter, succesvoller en vrijer. Iran is een dictatuur, terrorisme steunend, aan wapens werkend land geregeerd door Islamfascisten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet in termen van goed en kwaad. Power of Nightmares enzo....
Probleem is dat ik de Amerikanen niet echt vertrouw. Natuurlijk geniet de VS nog altijd de voorkeur boven die mafketels in Iran. Het is echter niet zo zwart/wit als sommigen doen overkomen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, objectief gezien is de VS beter, de Westerse maatschappij eerlijker (emancipatie gebied), beter, succesvoller en vrijer. Iran is een dictatuur, terrorisme steunend, aan wapens werkend land geregeerd door Islamfascisten.
Ja en Amsterdam is net zo representatief voor heel Nederland als dat filmpje van Teheran waar jij mee kwam, ergo onzin.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat was in de jaren '50 misschien zo. We zijn tegenwoordig vooral het het land van de hoeren en de drugs. Dat is het uithangbord waar Amsterdam graag mee adverteert.
Ga je met me mee deze zomer?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en Amsterdam is net zo representatief voor heel Nederland als dat filmpje van Teheran waar jij mee kwam, ergo onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |