Dat had ik begrepenquote:
ZKA, 123 per maand, alleen wettelijk ER en een enorm ruime dekking in mijn aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb cz en premie is nu 120 euro per maand inc aanvullende jongerenverzekering en alleen verplicht eigen risico
Tuurlijk helpt de vergrijzing dat in de hand, maar de kosten zijn buitenproportioneel gestegen in relatie tot hoeveel men zorg consumeert.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef tralalalars het volgende:
[..]
tis alleen maar duur omdat de verzekeraars er achter komen dat vergrijzing veel kost en dat mensen steeds makkelijker zorg consumeren
mijn aanvullende verzekering bevat alles dat ik verzekerd wil hebben, vind zelf vooral tandarts wel redelijk belangrijkquote:Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
ZKA, 123 per maand, alleen wettelijk ER en een enorm ruime dekking in mijn aanvullende verzekering.
quote:
Ik kom er aan.quote:
Ach ja, als je ziet hoeveel er in de zorg VERSPILD wordt.... dan begrijp je ook wel waarom het zo duur is.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt de vergrijzing dat in de hand, maar de kosten zijn buitenproportioneel gestegen in relatie tot hoeveel men zorg consumeert.
Want misschien consumeren we wel meer zorg, het aantal personen dan, maar we leven ook gezonder, en apparaten en dergelijke zijn duurzaam.... het kan gewoon stukken goedkoper, maar ach..die Amerikaanse praktijken krijg je hier ook nog wel.
Gezonder leven is duurder.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt de vergrijzing dat in de hand, maar de kosten zijn buitenproportioneel gestegen in relatie tot hoeveel men zorg consumeert.
Want misschien consumeren we wel meer zorg, het aantal personen dan, maar we leven ook gezonder, en apparaten en dergelijke zijn duurzaam.... het kan gewoon stukken goedkoper, maar ach..die Amerikaanse praktijken krijg je hier ook nog wel.
Ook zware shampoo gebruiktquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Wat een ONZniveau, ik kom hier voor mijn rust.
Truste, L-Equote:
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat voor verzekering ik heb. Ik weet alleen dat die verzekering de enige pillen die ik gebruik, niet dekt
Ik vind het echt nergens op slaan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooit
Ik weet dat ik iets van 50 euro moet betalen voor mijn rontgenfoto'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat voor verzekering ik heb. Ik weet alleen dat die verzekering de enige pillen die ik gebruik, niet dekt
Doei dan maar. Ga maar met Jofkukufufukk kunu spelen of slapen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Wat een ONZniveau, ik kom hier voor mijn rust.
mwoah .. ik wil niet zeggen dat we per se zo veel gezonder leven hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt nergens op slaan hoor
Ik kan 27 keer naar Lars, als hij een contract heeft met ZKA. Anders maar 12 keer. Dat is wel jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn aanvullende verzekering bevat alles dat ik verzekerd wil hebben, vind zelf vooral tandarts wel redelijk belangrijk
En dat terwijl je verzekerd bentquote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat ik iets van 50 euro moet betalen voor mijn rontgenfoto's
en ik vraag me af hoeveel k moet betalen voor mn ctscan
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles meequote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooit
Nee dankje.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doei dan maar. Ga maar met Jofkukufufukk kunu spelen of slapen.
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50quote:
Wat flauw zegquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles mee
Nederland ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles mee
ik ook niet, nooit gaatjes ook. maar wil wel op controle 2x per jaar en moet mn verstandskiezen laten trekken binnenkort, vind mn gebit gewoon belangrijkquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 27 keer naar Lars, als hij een contract heeft met ZKA. Anders maar 12 keer. Dat is wel jammer
Ik heb het pakket overigens vooral voor de vergoeding van één specifieke zorgsoort. Hoger verzekeren is goedkoper dan zelf betalen, dus een uitgebreid aanvullend pakket.
Tandarts heb ik gewoon een goede dekking, niet te hoog. Nergens voor nodig, altijd een goed gebit gehad (als in, gaatjesvrij enzo).
je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50![]()
En dit gaat inderdaad voor veel op.
Klopt en om mensen dan gezonder te laten eten willen ze een vet-tax introduceren ipv dat ze de goedkope producten eens goedkoper maken....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50![]()
2x per jaar controle + tandsteen verwijderen (dat is eigenlijk het enige dat ik standaard nodig heb) moet gewoon kunnen met mijn pakketquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet, nooit gaatjes ook. maar wil wel op controle 2x per jaar en moet mn verstandskiezen laten trekken binnenkort, vind mn gebit gewoon belangrijk
Ik snap ook niet waarom ze mensen gezonder willen laten leven enzo.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.
ja. is het niet geweldig?quote:
...oftewel terug naar een collectieve zorgverzekering?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
mwoah .. ik wil niet zeggen dat we per se zo veel gezonder leven hoor...
Tja wachtlijsten kunnen ook korter etc etc ... alleen hebben de verzekeraars nogal wat macht in NL
Nee. Hebben ze hier al te veel. Dus heb ik de politiechef maar omgekocht en daarna zijn baas bewijs gegeven dat ik de politiechef had omgekocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat flauw zegHeb je ze zout gegeven?
Tja, bij mij is het goedkoper om dat zelf te betalen dan mij er voor te laten verzekeren.... daarom ook geen aanvullende tandartsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
2x per jaar controle + tandsteen verwijderen (dat is eigenlijk het enige dat ik standaard nodig heb) moet gewoon kunnen met mijn pakket
Die kan ik wel gebruiken in dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor ejaculatio praecox bestaan tegenwoordig medicijnen.
Waren die niet in de testfase nog?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Vitaminewaterquote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
That's how we do itquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Hebben ze hier al te veel. Dus heb ik de politiechef maar omgekocht en daarna zijn baas bewijs gegeven dat ik de politiechef had omgekocht.
Dus het had voorkomen kunnen worden?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. dat ken ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal emotioneel van
Geen idee, ik gebruik ze niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Waren die niet in de testfase nog?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
...oftewel terug naar een collectieve zorgverzekering?
Ik tel al 2x empathie... wowquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal emotioneel van
Ik zie je al voor me als je de rekening van de CTscan krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dat ken ik wel
Zelfs ik moest een traantje van geluk wegpinken
Mag ik je opzoeken inquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef tralalalars het volgende:
[..]... tja .. ach .. tis weer contracttijd en dan word ik nogal opstandig jegens de zorgverzekeraars en hun stomme regeltjes etc. Al die audits moeten ook ergens van betaald worden enz
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik tel al 2x empathie... wow
Ow, dat was duidelijk ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.
ja hoor doe maarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik je opzoeken inde Zorgzoeker
?
Ja. Daar moet ik nog even op wachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie je al voor me als je de rekening van de CTscan krijgt
Jammer van die editquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.
I can be a vindictive fuckerquote:
Naaiballen zijn het, G. Allemaal!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daar moet ik nog even op wachten
Maar.. ik let wel op of ze dat onder dit jaar verrekenen. Tis tenslotte dit jaar gedaan. Fuckers
Ik had nog niet zo veel empathie gezien van je .. vandaar .. maar heej .. ik ben hier ook pas netquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.
Het mag niet volgend jaar verrekend worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daar moet ik nog even op wachten
Maar.. ik let wel op of ze dat onder dit jaar verrekenen. Tis tenslotte dit jaar gedaan. Fuckers
Nee, niet dusquote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dat was duidelijk ja.
Ja, maar als je langer leeft, betaal je ook langer premie...premie waarvan je 995 v.d.1000 keer niets mee doet..
Zeg niet dat ik zulke crap koop. Kom nouquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vitaminewater
Neem een glas water en eet een kiwi
Daarom verbaast het me.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik had nog niet zo veel empathie gezien van je .. vandaar .. maar heej .. ik ben hier ook pas net
Ja. Maar ik vertrouw die fuckers dus nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het mag niet volgend jaar verrekend worden.
Je kan wel volgend jaar de afrekening krijgen, maar wordt verrekend met ER van dit jaar.
t was ook meer een constatering .. niets persoonlijksquote:
Ja, ik sponsor daar andere mensen mee, want solidariteit, jeweetzelluf.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet dusPrecies andersom helaas.
Dat zou wel heel raar zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef tralalalars het volgende:
[..]
t was ook meer een constatering .. niets persoonlijks
Gewoon in de gaten houden. Je krijgt een overzicht met daarop behandeldatum. Als die in 2010 ligt, is het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vertrouw die fuckers dus niet
I knowsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naaiballen zijn het, G. Allemaal!
dat zou zeker heel raar zijn ... of ik hou van vooroordelen ..quote:
Wtfquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I knows
Ook zo leuk. Ik was nog niet verhuisd of ze wisten al dat ik mijn zorgverzekering zelf moest betalen, maar mijn zorgtoeslag ontvangen mijn ouders nog steeds
Ja daarom. En anders ga ik weer aan de telefoon hangen bij CZquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon in de gaten houden. Je krijgt een overzicht met daarop behandeldatum. Als die in 2010 ligt, is het goed
Dat zou kunnen inderdaad. Vertel eens een vooroordeelquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dat zou zeker heel raar zijn ... of ik hou van vooroordelen ..
Whut?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I knows
Ook zo leuk. Ik was nog niet verhuisd of ze wisten al dat ik mijn zorgverzekering zelf moest betalen, maar mijn zorgtoeslag ontvangen mijn ouders nog steeds
Ja. Toppertje weerquote:
De belastingdienstquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef tralalalars het volgende:
hmm ... ik kreeg nog 2 jaar zorgtoeslag ... ondanks dat ik het had stop gezet ... zucht
Ja, maar niet meer inwonend, dus niet meer onder de verzekering van papaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?
Als jouw ouders voor je willen blijven betalen, mag dat tot je 30e. Dat bepaalt je verzekeraar niet
Dat boeit geen fuck. Ik ben al ruim 3 jaar niet inwonend meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer inwonend, dus niet meer onder de verzekering van papa
Nee. De vraag naar zorg is enorm toegenomen. Voornamelijk preventie. Dat gebeurde vroeger nauwelijks. Dat is wat, naast onderzoek, de kosten zo omhoog drijft. Dat jij nooit naar de dokter gaat, heeft totaal geen invloed op een landelijke griepprik voor iedereeen van 0 tot 14 en en vanaf 50 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik sponsor daar andere mensen mee, want solidariteit, jeweetzelluf.
euhh ... voetballers zijn mietjesquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Vertel eens een vooroordeel
Ja, blijkbaar dus welquote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat boeit geen fuck. Ik ben al ruim 3 jaar niet inwonend meer.
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euhh ... voetballers zijn mietjes
Oeh, techniek.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
jaja .. oude mannen en techniek enz
gheghe .. heel goed ... een feit .. ja t was ook stating the obviousquote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.
Ik ben zo empathischquote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef tralalalars het volgende:
[..]
gheghe .. heel goed ... een feit .. ja t was ook stating the obvious
euh Samzz is heel empathisch
je loopt er van over hequote:Op woensdag 29 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo empathischMaar nog steeds een feit, geen vooroordeel
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:quote:Op woensdag 29 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo empathischMaar nog steeds een feit, geen vooroordeel
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. De vraag naar zorg is enorm toegenomen. Voornamelijk preventie. Dat gebeurde vroeger nauwelijks. Dat is wat, naast onderzoek, de kosten zo omhoog drijft. Dat jij nooit naar de dokter gaat, heeft totaal geen invloed op een landelijke griepprik voor iedereeen van 0 tot 14 en en vanaf 50 jaar.
of je hebt t verkeerde pakket gekozenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.
Als ik 60 jaar lang premie heb betaald, en heb er een handjevol gebruikt van gemaakt, hebt ik er toch niet veel aan gehad qua zorg ontvangen? Oftewel, betaal je premie ' voor niets' ...uiteraard wel voor iets, de zekerheid...je weet wel..
Maar jouw Nederlands docent interesseert mij niksquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:
Dat jij iets een feit vindt, maakt het nog geen feit.
Dat is toch het hele principe van verzekeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.
Als ik 60 jaar lang premie heb betaald, en heb er een handjevol gebruikt van gemaakt, hebt ik er toch niet veel aan gehad qua zorg ontvangen? Oftewel, betaal je premie ' voor niets' ...uiteraard wel voor iets, de zekerheid...je weet wel..
datquote:
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussierenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:
Dat jij iets een feit vindt, maakt het nog geen feit.
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef tralalalars het volgende:
[..]
datdoet t em
.... maar dat van die vooroordelen was meer een vraag ... of ik hou van vooroordelen?? ...
Die heeft dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussieren
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
euh .. ik hou er van om ze te doorbrekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, houd jij van vooroordelen?
Beroepsdeformatie.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euh .. ik hou er van om ze te doorbreken
Nee. Doe dat maar met een filosoof.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussieren
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??quote:
Antwoord nou eens!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Ja, mits je verzekeraar je netjes alles betaald.quote:
Mijn paard bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Nee, zeker een feitquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker worden
hmmm, ik twijfelquote:
mijn oogjes begonnen al langzaam dicht te vallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
Ah...dan gaan we het over bedden computers hebben
Of poker.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah...dan gaan we het over bedden hebben
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..
Voor mij nietquote:
Dat is me te moeilijk hoorquote:
Wedden op sportuitslagenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
Of boekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalquote:
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalgelukkig heb ik er daar al een heleboel zitten
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker worden
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritmequote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgen
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.quote:
De mensen die maling hebben aan alles en niet geobsedeerd zijn met gezond te willen blijven, leven het langst. ;7quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
goed verhaalquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.
Jij slimme manquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeen
Wat is daar mis mee eigenlijk?quote:
Ik ben gisteren weer begonnen in 'het lied van de raaf' van Nilsson ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoorquote:
Mijn paard is avontuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritme
Als je het had gevolgd, wist je dat het daar niet om ging. En lees je mn laatste zin express over het hoofd..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch het hele principe van verzekeren?anders zou je ook geen auto, WA of inboedelverzekering hoeven af te sluiten
Dat is een ding wat zeker is jaquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.
Ik ben begonnen in de bio v Keith Richardquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee eigenlijk?
Zekers!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef tralalalars het volgende:
[..]
goed verhaal..herstel .. goede verhalen
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatievenquote:
Dat is bij mij in de auto stappen ookquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoor![]()
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.quote:
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.Kleine nuancering; niet enkelen maken er gebruik van, dat was juist vroeger. Toen ging je naar de dokter als je ziek was. Nu gaat iedereen naar de dokter. Ook als ze niet ziek zijn. Dat jij nooit naar de dokter gaat terwijl je premie betaalt als een nadeeltje voor jou die je graag over hebt voor dit sociale beginsel. Want 40.000 euro gaan betalen voor je longziekte omdat jij rookt gaat je niet lukken.
Klopt maar t boek leest ook lekker weg hoorquote:
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de auto stappen ook
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavondquote:
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
Ik vind het een beetje kansloosquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houdquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.
Ik heb nog steeds Helleense vrouwen en Trojaanse vrouwen van Euripides liggen...in Nederlandquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Ik denk hetquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef tralalalars het volgende:
[..]
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavond
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houd
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.
Jij, communist!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegundquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik vind Misery een tof boek.
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorgquote:
Latijn, Grieks..mooie achtergrond/cultuurverhalen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kansloosEn ik heb helemaal niks met wiskunde
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegund
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.
Ok .. ga kijken of ie in de koffer voor de wintersport pastquote:
Ahaa.. jij glibberige meid.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorg
Er is een verschil tussen gokken en wedden....quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.
quote:
I know. Met beide heb ik niet veel.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gokken en wedden....
+1quote:
Jij ook Samzz.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga My name is Earl afkijken en lekker slapen
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
trustuuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Adios Titladyquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoor![]()
Zoals ik al zei, betaal ik graag wat meer uit solidariteit met anderen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Truste Samzzquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Jaaa,,ik krijg wel eens wat mee, ja. Maar Frankrijk raakt op meerdere gebieden meer en meer verdeeld, maar die laten we voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.
Truste, ouwequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Boudibou het volgende:
Ga ook slapen.
Trusten glibberige meisjes, bazen en slettinnen.: W
Droom lekker, Yukiquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Wekker. Nog 5,5 uur
Truste [Singles]![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
En ik moet nog beginnenquote:
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik moet nog beginnen![]()
Ik kan niet slapen
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog niet![]()
Anders dan slaap ik wéér te veel, en ben ik weer zo duf als een knijn op de zaak..
Eerder opstaan zou ook een optie zijn, maar dat kan ik echt niet
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 02:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?
dan kun je nu toch wel even tukken?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijn
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomtquote:Op woensdag 29 december 2010 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dan kun je nu toch wel even tukken?
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomt
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bangquote:Op woensdag 29 december 2010 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baanquote:Op woensdag 29 december 2010 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bang
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baan
Teveel keus jongen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En nu toch maar richting bed, m;n oogluiken worden zwaar nu..
En ik ga toch maar zitten zoeken naar andere auto's.. Ik moet daar mee ophouden..
Ik moet gewoon gaan voor de auto die ik uiteindelijk wil, en niet weer eentje waar ik na 1 of 2 jaar alweer spijt van heb..
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..quote:Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel keus jongen?![]()
Slaap lekker!
Dat schiet niet echt op...quote:Op woensdag 29 december 2010 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..
Dat dusquote:
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk aan het werk zo, eigen muziek aan, deur dicht, lekker doorgaan zo.
Iets minder slim; de nummers van de begrafenis vast luisteren...
sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..quote:Op woensdag 29 december 2010 08:22 schreef Yuki het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterkte
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!quote:
Snuitjequote:Op woensdag 29 december 2010 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk werken zo. Nauwelijks verkeer op de weg, rustig op t werk, iedereen is vriendelijk en het is nog steeds mooi buiten.
Sterkte Nouk
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
Ik heb heul geen vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
oh kon dat niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?
Ik zou alleen niet weten hoe ik dat zou kunnen voorkomen als dat toch komt? Door nu alleen maar thuis te blijven? Weet niet of ik het daardoor ontwijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:34 schreef ArTiC het volgende:
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgt
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Datquote:
Hendig wel maar plotseling remmen omdat er weer een lamlul naar links komt gaat wat minder...quote:
Koffie! Goed plan!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
Koffie #4
Het gaat weer een lange duffe dag worden...
Nirvana krijgt me ook nog niet echt wakker
*geeft kop*quote:
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen welquote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef Yuki het volgende:
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenals je, zoals je zegt, jezelf maar wel de ruimte geeft als je het nodig hebt. Maar dat doe je, dus kan ik niets anders dan je sterkte wensen
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog isquote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen wel![]()
Maar thanks
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je haalt zelf maar
Onze automaat geeft geen espresso
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:41 schreef tralalalars het volgende:
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog is.... en dat je af en toe nog foto's en bewegende beelden kan bekijken
??quote:Op woensdag 29 december 2010 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...
De cappuccino is hier ook best lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftw
Espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.quote:
door jullie?? ..quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.
Mijn vader, om precies te zijn.quote:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggenquote:
Dat wil mijn oma nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef tralalalars het volgende:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggen
Ok .. ben verder niet nieuwsgierig hoorquote:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zittenquote:
Moet zeggen dat het beter gaat dan gisteren en maandag.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zitten
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Tsjaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |