Ja, maar niet meer inwonend, dus niet meer onder de verzekering van papaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?
Als jouw ouders voor je willen blijven betalen, mag dat tot je 30e. Dat bepaalt je verzekeraar niet
Dat boeit geen fuck. Ik ben al ruim 3 jaar niet inwonend meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer inwonend, dus niet meer onder de verzekering van papa
Nee. De vraag naar zorg is enorm toegenomen. Voornamelijk preventie. Dat gebeurde vroeger nauwelijks. Dat is wat, naast onderzoek, de kosten zo omhoog drijft. Dat jij nooit naar de dokter gaat, heeft totaal geen invloed op een landelijke griepprik voor iedereeen van 0 tot 14 en en vanaf 50 jaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ik sponsor daar andere mensen mee, want solidariteit, jeweetzelluf.
euhh ... voetballers zijn mietjesquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Vertel eens een vooroordeel
Ja, blijkbaar dus welquote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat boeit geen fuck. Ik ben al ruim 3 jaar niet inwonend meer.
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euhh ... voetballers zijn mietjes
Oeh, techniek.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef tralalalars het volgende:
[..]
jaja .. oude mannen en techniek enz
gheghe .. heel goed ... een feit .. ja t was ook stating the obviousquote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.
Ik ben zo empathischquote:Op woensdag 29 december 2010 01:03 schreef tralalalars het volgende:
[..]
gheghe .. heel goed ... een feit .. ja t was ook stating the obvious
euh Samzz is heel empathisch
je loopt er van over hequote:Op woensdag 29 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo empathischMaar nog steeds een feit, geen vooroordeel
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit. Poging twee.
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:quote:Op woensdag 29 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben zo empathischMaar nog steeds een feit, geen vooroordeel
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. De vraag naar zorg is enorm toegenomen. Voornamelijk preventie. Dat gebeurde vroeger nauwelijks. Dat is wat, naast onderzoek, de kosten zo omhoog drijft. Dat jij nooit naar de dokter gaat, heeft totaal geen invloed op een landelijke griepprik voor iedereeen van 0 tot 14 en en vanaf 50 jaar.
of je hebt t verkeerde pakket gekozenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.
Als ik 60 jaar lang premie heb betaald, en heb er een handjevol gebruikt van gemaakt, hebt ik er toch niet veel aan gehad qua zorg ontvangen? Oftewel, betaal je premie ' voor niets' ...uiteraard wel voor iets, de zekerheid...je weet wel..
Maar jouw Nederlands docent interesseert mij niksquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:
Dat jij iets een feit vindt, maakt het nog geen feit.
Dat is toch het hele principe van verzekeren?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.
Als ik 60 jaar lang premie heb betaald, en heb er een handjevol gebruikt van gemaakt, hebt ik er toch niet veel aan gehad qua zorg ontvangen? Oftewel, betaal je premie ' voor niets' ...uiteraard wel voor iets, de zekerheid...je weet wel..
datquote:
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussierenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Om mijn Nederlands docent maar eens te citeren:
Dat jij iets een feit vindt, maakt het nog geen feit.
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef tralalalars het volgende:
[..]
datdoet t em
.... maar dat van die vooroordelen was meer een vraag ... of ik hou van vooroordelen?? ...
Die heeft dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussieren
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
euh .. ik hou er van om ze te doorbrekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, houd jij van vooroordelen?
Beroepsdeformatie.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euh .. ik hou er van om ze te doorbreken
Nee. Doe dat maar met een filosoof.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussieren
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??quote:
Antwoord nou eens!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Ja, mits je verzekeraar je netjes alles betaald.quote:
Mijn paard bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Nee, zeker een feitquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker worden
hmmm, ik twijfelquote:
mijn oogjes begonnen al langzaam dicht te vallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
Ah...dan gaan we het over bedden computers hebben
Of poker.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah...dan gaan we het over bedden hebben
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..
Voor mij nietquote:
Dat is me te moeilijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |