quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
Nee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oftewel het principe blijft gelijk: iedereen betaalt premie, en enkelen maken er gebruik van.
Als ik 60 jaar lang premie heb betaald, en heb er een handjevol gebruikt van gemaakt, hebt ik er toch niet veel aan gehad qua zorg ontvangen? Oftewel, betaal je premie ' voor niets' ...uiteraard wel voor iets, de zekerheid...je weet wel..
euh .. ik hou er van om ze te doorbrekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel eens, houd jij van vooroordelen?
Beroepsdeformatie.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef tralalalars het volgende:
[..]
euh .. ik hou er van om ze te doorbreken
Nee. Doe dat maar met een filosoof.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik zou eerder met iemand met een juridische achtergrond daarover discussieren
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??quote:
Antwoord nou eens!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Ja, mits je verzekeraar je netjes alles betaald.quote:
Mijn paard bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
Waarom hebben we t trouwens over verzekeringen?heb wel leukere onderwerpen om over te praten
Nee, zeker een feitquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Wut??? ... wat heb ik nu weer gedaan?? Of niet gedaan natuurlijk ... aangezien je een vrouw bent zal het het laatste wel zijn ... heej is dit nou een vooroordeel??
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hebben we nog wat gemeen ook nog. Het moet niet gekker worden
hmmm, ik twijfelquote:
mijn oogjes begonnen al langzaam dicht te vallen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
Ah...dan gaan we het over bedden computers hebben
Of poker.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ah...dan gaan we het over bedden hebben
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:10 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Gekkenhuis hier zeg!! ... en je hebt ook nog groene ogen ..
Voor mij nietquote:
Dat is me te moeilijk hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |