Ach ja, als je ziet hoeveel er in de zorg VERSPILD wordt.... dan begrijp je ook wel waarom het zo duur is.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt de vergrijzing dat in de hand, maar de kosten zijn buitenproportioneel gestegen in relatie tot hoeveel men zorg consumeert.
Want misschien consumeren we wel meer zorg, het aantal personen dan, maar we leven ook gezonder, en apparaten en dergelijke zijn duurzaam.... het kan gewoon stukken goedkoper, maar ach..die Amerikaanse praktijken krijg je hier ook nog wel.
Gezonder leven is duurder.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tuurlijk helpt de vergrijzing dat in de hand, maar de kosten zijn buitenproportioneel gestegen in relatie tot hoeveel men zorg consumeert.
Want misschien consumeren we wel meer zorg, het aantal personen dan, maar we leven ook gezonder, en apparaten en dergelijke zijn duurzaam.... het kan gewoon stukken goedkoper, maar ach..die Amerikaanse praktijken krijg je hier ook nog wel.
Ook zware shampoo gebruiktquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Wat een ONZniveau, ik kom hier voor mijn rust.
Truste, L-Equote:
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat voor verzekering ik heb. Ik weet alleen dat die verzekering de enige pillen die ik gebruik, niet dekt
Ik vind het echt nergens op slaan hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooit
Ik weet dat ik iets van 50 euro moet betalen voor mijn rontgenfoto'squote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wat voor verzekering ik heb. Ik weet alleen dat die verzekering de enige pillen die ik gebruik, niet dekt
Doei dan maar. Ga maar met Jofkukufufukk kunu spelen of slapen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef Myraela het volgende:
Wat een ONZniveau, ik kom hier voor mijn rust.
mwoah .. ik wil niet zeggen dat we per se zo veel gezonder leven hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt nergens op slaan hoor
Ik kan 27 keer naar Lars, als hij een contract heeft met ZKA. Anders maar 12 keer. Dat is wel jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijn aanvullende verzekering bevat alles dat ik verzekerd wil hebben, vind zelf vooral tandarts wel redelijk belangrijk
En dat terwijl je verzekerd bentquote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet dat ik iets van 50 euro moet betalen voor mijn rontgenfoto's
en ik vraag me af hoeveel k moet betalen voor mn ctscan
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles meequote:Op woensdag 29 december 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik pobeer mn xtc ook altijd te declareren, accepteren ze ook nooit
Nee dankje.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doei dan maar. Ga maar met Jofkukufufukk kunu spelen of slapen.
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50quote:
Wat flauw zegquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles mee
Nederland ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |