Ow, dat was duidelijk ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.
ja hoor doe maarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mag ik je opzoeken inde Zorgzoeker
?
Ja. Daar moet ik nog even op wachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie je al voor me als je de rekening van de CTscan krijgt
Jammer van die editquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.
I can be a vindictive fuckerquote:
Naaiballen zijn het, G. Allemaal!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daar moet ik nog even op wachten
Maar.. ik let wel op of ze dat onder dit jaar verrekenen. Tis tenslotte dit jaar gedaan. Fuckers
Ik had nog niet zo veel empathie gezien van je .. vandaar .. maar heej .. ik ben hier ook pas netquote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.
Het mag niet volgend jaar verrekend worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daar moet ik nog even op wachten
Maar.. ik let wel op of ze dat onder dit jaar verrekenen. Tis tenslotte dit jaar gedaan. Fuckers
Nee, niet dusquote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dat was duidelijk ja.
Ja, maar als je langer leeft, betaal je ook langer premie...premie waarvan je 995 v.d.1000 keer niets mee doet..
Zeg niet dat ik zulke crap koop. Kom nouquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vitaminewater
Neem een glas water en eet een kiwi
Daarom verbaast het me.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik had nog niet zo veel empathie gezien van je .. vandaar .. maar heej .. ik ben hier ook pas net
Ja. Maar ik vertrouw die fuckers dus nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het mag niet volgend jaar verrekend worden.
Je kan wel volgend jaar de afrekening krijgen, maar wordt verrekend met ER van dit jaar.
t was ook meer een constatering .. niets persoonlijksquote:
Ja, ik sponsor daar andere mensen mee, want solidariteit, jeweetzelluf.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet dusPrecies andersom helaas.
Dat zou wel heel raar zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef tralalalars het volgende:
[..]
t was ook meer een constatering .. niets persoonlijks
Gewoon in de gaten houden. Je krijgt een overzicht met daarop behandeldatum. Als die in 2010 ligt, is het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar ik vertrouw die fuckers dus niet
I knowsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naaiballen zijn het, G. Allemaal!
dat zou zeker heel raar zijn ... of ik hou van vooroordelen ..quote:
Wtfquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I knows
Ook zo leuk. Ik was nog niet verhuisd of ze wisten al dat ik mijn zorgverzekering zelf moest betalen, maar mijn zorgtoeslag ontvangen mijn ouders nog steeds
Ja daarom. En anders ga ik weer aan de telefoon hangen bij CZquote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon in de gaten houden. Je krijgt een overzicht met daarop behandeldatum. Als die in 2010 ligt, is het goed
Dat zou kunnen inderdaad. Vertel eens een vooroordeelquote:Op woensdag 29 december 2010 00:59 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dat zou zeker heel raar zijn ... of ik hou van vooroordelen ..
Whut?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I knows
Ook zo leuk. Ik was nog niet verhuisd of ze wisten al dat ik mijn zorgverzekering zelf moest betalen, maar mijn zorgtoeslag ontvangen mijn ouders nog steeds
Ja. Toppertje weerquote:
De belastingdienstquote:Op woensdag 29 december 2010 01:00 schreef tralalalars het volgende:
hmm ... ik kreeg nog 2 jaar zorgtoeslag ... ondanks dat ik het had stop gezet ... zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |