ik ook niet, nooit gaatjes ook. maar wil wel op controle 2x per jaar en moet mn verstandskiezen laten trekken binnenkort, vind mn gebit gewoon belangrijkquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 27 keer naar Lars, als hij een contract heeft met ZKA. Anders maar 12 keer. Dat is wel jammer
Ik heb het pakket overigens vooral voor de vergoeding van één specifieke zorgsoort. Hoger verzekeren is goedkoper dan zelf betalen, dus een uitgebreid aanvullend pakket.
Tandarts heb ik gewoon een goede dekking, niet te hoog. Nergens voor nodig, altijd een goed gebit gehad (als in, gaatjesvrij enzo).
je mag ook niets meer tegenwoordigquote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik probeerde het hier met heroine en somalische seks-slavinnen, en toen kwam de politie en nam alles mee
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50![]()
En dit gaat inderdaad voor veel op.
Klopt en om mensen dan gezonder te laten eten willen ze een vet-tax introduceren ipv dat ze de goedkope producten eens goedkoper maken....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt..merk je als je voor een cola 50 cent betaalt, en voor een vitaminewater 2,50![]()
2x per jaar controle + tandsteen verwijderen (dat is eigenlijk het enige dat ik standaard nodig heb) moet gewoon kunnen met mijn pakketquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet, nooit gaatjes ook. maar wil wel op controle 2x per jaar en moet mn verstandskiezen laten trekken binnenkort, vind mn gebit gewoon belangrijk
Ik snap ook niet waarom ze mensen gezonder willen laten leven enzo.....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat doordat we langer leven, we ook meer zorg nodig hebben.
ja. is het niet geweldig?quote:
...oftewel terug naar een collectieve zorgverzekering?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef tralalalars het volgende:
[..]
mwoah .. ik wil niet zeggen dat we per se zo veel gezonder leven hoor...
Tja wachtlijsten kunnen ook korter etc etc ... alleen hebben de verzekeraars nogal wat macht in NL
Nee. Hebben ze hier al te veel. Dus heb ik de politiechef maar omgekocht en daarna zijn baas bewijs gegeven dat ik de politiechef had omgekocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat flauw zegHeb je ze zout gegeven?
Tja, bij mij is het goedkoper om dat zelf te betalen dan mij er voor te laten verzekeren.... daarom ook geen aanvullende tandartsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
2x per jaar controle + tandsteen verwijderen (dat is eigenlijk het enige dat ik standaard nodig heb) moet gewoon kunnen met mijn pakket
Die kan ik wel gebruiken in dit topic.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor ejaculatio praecox bestaan tegenwoordig medicijnen.
Waren die niet in de testfase nog?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Vitaminewaterquote:Op woensdag 29 december 2010 00:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
That's how we do itquote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Hebben ze hier al te veel. Dus heb ik de politiechef maar omgekocht en daarna zijn baas bewijs gegeven dat ik de politiechef had omgekocht.
Dus het had voorkomen kunnen worden?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. dat ken ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal emotioneel van
Geen idee, ik gebruik ze niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Watertornado het volgende:
Waren die niet in de testfase nog?
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
...oftewel terug naar een collectieve zorgverzekering?
Ik tel al 2x empathie... wowquote:Op woensdag 29 december 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word er helemaal emotioneel van
Ik zie je al voor me als je de rekening van de CTscan krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. dat ken ik wel
Zelfs ik moest een traantje van geluk wegpinken
Mag ik je opzoeken inquote:Op woensdag 29 december 2010 00:54 schreef tralalalars het volgende:
[..]... tja .. ach .. tis weer contracttijd en dan word ik nogal opstandig jegens de zorgverzekeraars en hun stomme regeltjes etc. Al die audits moeten ook ergens van betaald worden enz
Het verbaast me dat je zo verbaast bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:55 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ik tel al 2x empathie... wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |