Ahaa.. jij glibberige meid.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorg
Er is een verschil tussen gokken en wedden....quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.
quote:
I know. Met beide heb ik niet veel.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gokken en wedden....
+1quote:
Jij ook Samzz.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga My name is Earl afkijken en lekker slapen
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
trustuuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Adios Titladyquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoor![]()
Zoals ik al zei, betaal ik graag wat meer uit solidariteit met anderen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Truste Samzzquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Jaaa,,ik krijg wel eens wat mee, ja. Maar Frankrijk raakt op meerdere gebieden meer en meer verdeeld, maar die laten we voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.
Truste, ouwequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Boudibou het volgende:
Ga ook slapen.
Trusten glibberige meisjes, bazen en slettinnen.: W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |