Zonder toeslag is het een flinke hap geld, vind ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. En met zorgtoeslag is het best prima te doen. Dus je hoort mij ook niet klagen.
Sterker nog, ik ben op een rare manier blij dat ik het zelf ga betalen
Veel Fok!experience? Man, ik ben een maagdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed bezig.
Btw, nu dus de grande finale. Sanzz en Yuuks zijn degene met veel Fok!experience, maar weet je wie voor jou geknipt is?
Ang3l..die is overal voor in en makkelijk. Garandeerd neuken en dus ontmaagding.
Kan bij mij ook, ik werk zelfs nog echt met gevoelige plaatquote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik moet mezelf op de gevoelige plaat laten zetten
Misschien moet je dan eens op anderzorg.nl kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder toeslag is het een flinke hap geld, vind ik.
bestaat er ook zoiets als hosselen buiten FOK! dan? Ik haal mijn slachtoffers altijd van FOK!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, we hadden het alleen over Fok hè?
Slome.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef Techno het volgende:
Mja, we hadden het alleen over Fok hè?
Ik heet "Lars" schrikt dat niet af?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed bezig.
Btw, nu dus de grande finale. Sanzz en Yuuks zijn degene met veel Fok!experience, maar weet je wie voor jou geknipt is?
Ang3l..die is overal voor in en makkelijk. Garandeerd neuken en dus ontmaagding.
Moeten we Krea weer bellen?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel Fok!experience? Man, ik ben een maagd
Op welk plekje?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel Fok!experience? Man, ik ben een maagd
Ja, wel iets natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heet "Lars" schrikt dat niet af?
Daar ben ik al een aantal jaar verzekerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens op anderzorg.nl kijken
Paard moet er ook bij opquote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan bij mij ook, ik werk zelfs nog echt met gevoelige plaat
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar ben ik al een aantal jaar verzekerd.
Jij zit bij IZZ denk ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Zonder toeslag is het een flinke hap geld, vind ik.
watvoor engelse maten? kan echt niks bedenken dat t enigszins klopt en de douche/wc zijn op de gangquote:Op woensdag 29 december 2010 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gedeelde wc/douche? Misschien Engelse maten?
ik heb van 15 tot 320mmquote:
achja je bent ook nog n klein kind wat dat betreftquote:Op woensdag 29 december 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama betaald mijn zorgverzekering en ik krijg wel de toeslag.
Ja, in Amerika blablabla...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Newbie!
Ach, mensen zeiken wel altijd over de zorgpremie, maar ja, stel dat je veel hebt en je moet het net als in Amerika allemaal zelf ophoesten als je geen verzekering hebt..... pfff dan ben je pas ver van huis....
Sommigen daar krijgen rustig een rekening van 200.000 dollar
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
watvoor engelse maten? kan echt niks bedenken dat t enigszins klopt en de douche/wc zijn op de gang
quote:
Uhm, vroeger betaalde je dat ook ongeveer, alleen kwam er een deel via de werkgevers bij de overheid binnen he?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, in Amerika blablabla...
Feit blijft, vroegah met particulier of ziekenfonds was het veeeeel goedkoper waar je veel meer voor kreeg. Het is alleen maar belachelijk duur, omdat alle technologische vernieuwingen in de zorg allemaal op de burger verhaald worden. Kom op, we betalen ergens rond de 1200 euro per jaar,,minimaal..is dat niet veel ste overdreven?
In welk topic postte die vaak?quote:
True that!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Boudibou het volgende:
Feit blijft, vroegah met particulier of ziekenfonds was het veeeeel goedkoper waar je veel meer voor kreeg. Het is alleen maar belachelijk duur, omdat alle technologische vernieuwingen in de zorg allemaal op de burger verhaald worden. Kom op, we betalen ergens rond de 1200 euro per jaar,,minimaal..is dat niet veel ste overdreven?
Ze houdt van Larsjes en Leons.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heet "Lars" schrikt dat niet af?
Je bent nog maagd, dat geloven we niet, dus vraag ik welk plekje van je lichaam je bedoeldquote:
Ja maaaaaaaaaar, ze is er nu niet.quote:
Ik merk er anders bitter weinig van op mijn loonstrookje.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm, vroeger betaalde je dat ook ongeveer, alleen kwam er een deel via de werkgevers bij de overheid binnen he?Dus merkte je er weinig van.....
en ik heb een lieve mama.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja je bent ook nog n klein kind wat dat betreft
Op hoeveel plekken kan een vrouw maagd zijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent nog maagd, dat geloven we niet, dus vraag ik welk plekje van je lichaam je bedoeld
tis alleen maar duur omdat de verzekeraars er achter komen dat vergrijzing veel kost en dat mensen steeds makkelijker zorg consumerenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De profiteurs hebben dat verziekt...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent nog maagd, dat geloven we niet, dus vraag ik welk plekje van je lichaam je bedoeld
Niet veel, daarom ben ik heel benieuwd ;pquote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op hoeveel plekken kan een vrouw maagd zijn?
Omdat het al een aantal jaar geleden is veranderd.... en in die periode van overzetting merkte je het wel (heel even)quote:Op woensdag 29 december 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik merk er anders bitter weinig van op mijn loonstrookje.
Wat je nu per maand betaalt, betaalde je toen per jaar, minder zelfs. Je gaat me niet vertellen dat de werkgevers 1000 euro voor je aan zorg betaalde.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, vroeger betaalde je dat ook ongeveer, alleen kwam er een deel via de werkgevers bij de overheid binnen he?Dus merkte je er weinig van.....
Maar een plek dus hequote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet veel, daarom ben ik heel benieuwd ;p
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat als je het naar inches omzet dat je dan kamers van 40+ meters krijgt over de korte kant. En een kleinere engelse eenheid klinkt zéér onlogisch.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alhoewel ik me afvraag waarom ze een kamer in Maastricht in engelse maten zouden weergeven![]()
Beter informerenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat je nu per maand betaalt, betaalde je toen per jaar, minder zelfs. Je gaat me niet vertellen dat de werkgevers 1000 euro voor je aan zorg betaalde.
Wat is dat dan voor bullshitquote:Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar je bent wel onzelfstandig en onvolwassen
checkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |