Neuj, ik denk niet dat de orthopeed naar mn rug gaat kijken. En mijn fysio heb ik ook al een tijdje niet meer gezienquote:
Oh?quote:
quote:Met een seksuele handeling wordt bedoeld het uiting geven aan de behoefte tot seksueel contact of het verwezenlijken ervan. Voorbeelden van seksuele handelingen zijn het strelen van jezelf of van de ander, (tong-)zoenen, masturbatie (zelfbevrediging), orale seks, cunnilingus (beffen) en fellatio (pijpen), anale seks (kontneuken) en vaginale seks (geslachtsgemeenschap of neuken).
Bron
Dat kan niet hoorquote:
alleen kijken helpt ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj, ik denk niet dat de orthopeed naar mn rug gaat kijken. En mijn fysio heb ik ook al een tijdje niet meer gezien
Maar de priester zei dat altijdquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat heb je gePMd? Hebt je het met of zonder tact gedaan?
Niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef tralalalars het volgende:
[..]
alleen kijken helpt ook niet
Seks!quote:
Dat is een seksuele handeling.quote:
nou anders ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
Hou eens op met fysiotherapeuten en orthopedie!
Ik heb ernstig last van beroepsdeformatie vanavond
Fuck you. Ik mag het best over mijn leven hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
Hou eens op met fysiotherapeuten en orthopedie!
Ik heb ernstig last van beroepsdeformatie vanavond
Ik heb gePMt: PM als onderwerp en PM Als bericht.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat heb je gePMd? Hebt je het met of zonder tact gedaan?
Ik kan het woord rollator ook al niet meer lezen zonder te denken aan de vergoeding en de voorwaarden voor vergoedingquote:
Geld rolt, jwz.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey! Sinds wanneer ben jij mijn pimp?
Tandartsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het woord rollator ook al niet meer lezen zonder te denken aan de vergoeding en de voorwaarden voor vergoeding
Op het openbaar maken van PM's staat een 48 uur ban.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gePMt: PM als onderwerp en PM Als bericht.
Ook als ik hem zelf verstuurd heb?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het openbaar maken van PM's staat een 48 uur ban.
ik gok dat het bij een eigen pm wel magquote:Op woensdag 29 december 2010 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het openbaar maken van PM's staat een 48 uur ban.
Smooth jijquote:Op woensdag 29 december 2010 00:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb gePMt: PM als onderwerp en PM Als bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |