Veel is van overheidswege opgelegd. DBC structuur bijvoorbeeld vind ik helemaal niks. Maar hey, wie ben ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef tralalalars het volgende:
[..]
ach ja .. geefnie hoor .. jij kan er ook niets aan doen
klopt .. meer dan genoeg .. ach je kan je altijd over verzekerenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dus....
Maar goed, ik zit bij AnderZorg.... dit jaar 58 euro p/m.... volgend jaar 66 euro p/m
Vind ik meer dan zat...
Hmmmquote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij ook niet bij Dagoduck in de leer is geweest.![]()
We blijven altijd alleen, Techno. Geen geile chickies voor ons!
Jep.... want door al die maanden die ik goedkoper uit was... heb ik die 670 euro al opgespaard.... dus ja, laat maar komen dan....quote:
Maar jij was een heel net meisje toch?quote:
Een belmiep.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel is van overheidswege opgelegd. DBC structuur bijvoorbeeld vind ik helemaal niks. Maar hey, wie ben ik?
maar als jij nu je arm/been breekt heb je ook geen 670euro liggen of wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... want door al die maanden die ik goedkoper uit was... heb ik die 670 euro al opgespaard.... dus ja, laat maar komen dan....
Het is een risico dat je zelf inschat. Ik zou het nooit doen. Maar dat ben ikquote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep.... want door al die maanden die ik goedkoper uit was... heb ik die 670 euro al opgespaard.... dus ja, laat maar komen dan....
Shit, dus dan kan ik het wel vergeten?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in een neerwaartse spiraal, BoubIk ga eisen stellen.
Niet zo brutaal he!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij was een heel net meisje toch?Ah kut, het tekort aan educatie laat zich nu al voelen!
Ik snap de keus wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is een risico dat je zelf inschat. Ik zou het nooit doen. Maar dat ben ik
Ahaa..balen voor mezelf.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in een neerwaartse spiraal, BoubIk ga eisen stellen.
Mja. True that. Als je me aan gaat spreken met geil chickie ben ik weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij was een heel net meisje toch?Ah kut, het tekort aan educatie laat zich nu al voelen!
ho,ho, ik heb nog pluspunten die ik in de strijd kan gooienquote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa..balen voor mezelf.
En voor Peu.
Hé, geil chickiequote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. True that. Als je me aan gaat spreken met geil chickie ben ik weg.
Cryptisch..quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Vogels, met name duiven. Altijd voor uitkijken!
Zeg, snotneusquote:
Precies....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is een risico dat je zelf inschat. Ik zou het nooit doen. Maar dat ben ik
heb je ook blond haar en borsten dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ho,ho, ik heb nog pluspunten die ik in de strijd kan gooien
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
Waarom heb ik dan geen geile PM's van jou?
Reputatie berust bij lange na niet altijd op de waarheid.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Myraela het volgende:
En dan zeggen dat ik niet mag, niet eerlijk.
Ik heb werkelijk nog nooit een vrouw zo aangesprokenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. True that. Als je me aan gaat spreken met geil chickie ben ik weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |