MAAR: medische selectie dusquote:Op woensdag 29 december 2010 00:23 schreef tralalalars het volgende:
[..]
dat bepaal je zelf.. ligt er aan hoeveel je wilt betalen aan premie
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, daar wil ik niet achter komen.
Waarom heb ik dan geen geile PM's van jou?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry, die reputatie had ik al.
Als het niet Achmea Zorg was, zullen weinig collega's van mij hem kennenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
géén idee, zoveel spreek/sprak ik em niet en dan hebben we t over andere zaken. Zal t em wel eens vragen
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, daar wil ik niet achter komen.
tja .. ach .. haat verzekeraars met wurgcontracten en zogenaamde vrije marktwerking in de zorg etc etc ...quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
MAAR: medische selectie dus
Dit is overigens de tandartsverzekering. Aanvullende verzekering werkt weer anders, en ingewikkelder. Wel minder medische selectie (alleen voor het 4 sterren pakket).
Wat is er nog meer dan? Het was sowieso zorg.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het niet Achmea Zorg was, zullen weinig collega's van mij hem kennen
Wel logisch, ik ben lelijk.quote:
Voor?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, Boediboekoeroekoejoe.
Agis. FBTO. Avero.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er nog meer dan? Het was sowieso zorg.
Dat dus....quote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef tralalalars het volgende:
[..]
tja .. ach .. haat verzekeraars met wurgcontracten en zogenaamde vrije marktwerking in de zorg etc etc ...
Omdat hij ook niet bij Dagoduck in de leer is geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen geile PM's van jou?
Ik werk voor de vijandquote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef tralalalars het volgende:
[..]
tja .. ach .. haat verzekeraars met wurgcontracten en zogenaamde vrije marktwerking in de zorg etc etc ...
En dan zeggen dat ik niet mag, niet eerlijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja sorry, die reputatie had ik al.
*kuch*quote:Op woensdag 29 december 2010 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij ook niet bij Dagoduck in de leer is geweest.![]()
We blijven altijd alleen, Techno. Geen geile chickies voor ons!
Ik zit in een neerwaartse spiraal, Boubquote:
ach ja .. geefnie hoor .. jij kan er ook niets aan doenquote:
Eigen risico van 670 euro?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat dus....
Maar goed, ik zit bij AnderZorg.... dit jaar 58 euro p/m.... volgend jaar 66 euro p/m
Vind ik meer dan zat...
hij bij FBTO volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |