Dat is bij mij in de auto stappen ookquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoor![]()
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.quote:
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.Kleine nuancering; niet enkelen maken er gebruik van, dat was juist vroeger. Toen ging je naar de dokter als je ziek was. Nu gaat iedereen naar de dokter. Ook als ze niet ziek zijn. Dat jij nooit naar de dokter gaat terwijl je premie betaalt als een nadeeltje voor jou die je graag over hebt voor dit sociale beginsel. Want 40.000 euro gaan betalen voor je longziekte omdat jij rookt gaat je niet lukken.
Klopt maar t boek leest ook lekker weg hoorquote:
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de auto stappen ook
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavondquote:
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
Ik vind het een beetje kansloosquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houdquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.
Ik heb nog steeds Helleense vrouwen en Trojaanse vrouwen van Euripides liggen...in Nederlandquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Ik denk hetquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef tralalalars het volgende:
[..]
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavond
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houd
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.
Jij, communist!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegundquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik vind Misery een tof boek.
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorgquote:
Latijn, Grieks..mooie achtergrond/cultuurverhalen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kansloosEn ik heb helemaal niks met wiskunde
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegund
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |