Wedden op sportuitslagenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
Of boekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalquote:
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalgelukkig heb ik er daar al een heleboel zitten
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker worden
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritmequote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgen
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.quote:
De mensen die maling hebben aan alles en niet geobsedeerd zijn met gezond te willen blijven, leven het langst. ;7quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
goed verhaalquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.
Jij slimme manquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeen
Wat is daar mis mee eigenlijk?quote:
Ik ben gisteren weer begonnen in 'het lied van de raaf' van Nilsson ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoorquote:
Mijn paard is avontuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritme
Als je het had gevolgd, wist je dat het daar niet om ging. En lees je mn laatste zin express over het hoofd..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch het hele principe van verzekeren?anders zou je ook geen auto, WA of inboedelverzekering hoeven af te sluiten
Dat is een ding wat zeker is jaquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.
Ik ben begonnen in de bio v Keith Richardquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee eigenlijk?
Zekers!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef tralalalars het volgende:
[..]
goed verhaal..herstel .. goede verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |