Wedden op sportuitslagenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
Of boekenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Of sportsbetting. Of de dame achter de roulettetafel.
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalquote:
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik die niet kan bedienen met mijn gaspedaalgelukkig heb ik er daar al een heleboel zitten
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik ben ook nog eens blond en heb dikke tieten. Het moet echt niet gekker worden
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritmequote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je mijn paard probeert te bedienen met je gaspedaal kan je een hengst krijgen
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.quote:
De mensen die maling hebben aan alles en niet geobsedeerd zijn met gezond te willen blijven, leven het langst. ;7quote:Op woensdag 29 december 2010 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht maar tot je echt ziek wordt. Dan ben je zielsgelukkig met je betaalde premies.
goed verhaalquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen in Illias en Odyssea. Voor de zoveelste maal.
Jij slimme manquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Ja.. euh .. neej dat hebben we dan weer niet gemeen
Wat is daar mis mee eigenlijk?quote:
Ik ben gisteren weer begonnen in 'het lied van de raaf' van Nilsson ..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoorquote:
Mijn paard is avontuurlijkquote:Op woensdag 29 december 2010 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hengst, merrie, dat probleem hebben mijn paarden niet, die galopperen lekker allemaal in hetzelfde ritme
Als je het had gevolgd, wist je dat het daar niet om ging. En lees je mn laatste zin express over het hoofd..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is toch het hele principe van verzekeren?anders zou je ook geen auto, WA of inboedelverzekering hoeven af te sluiten
Dat is een ding wat zeker is jaquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch. Anders zou het poppetje voor je naam behoorlijk misleidend zijn.
Ik ben begonnen in de bio v Keith Richardquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het niks.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee eigenlijk?
Zekers!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef tralalalars het volgende:
[..]
goed verhaal..herstel .. goede verhalen
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatievenquote:
Dat is bij mij in de auto stappen ookquote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....dat zul je mij echt nooit horen zeggen hoor![]()
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.quote:
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee.Kleine nuancering; niet enkelen maken er gebruik van, dat was juist vroeger. Toen ging je naar de dokter als je ziek was. Nu gaat iedereen naar de dokter. Ook als ze niet ziek zijn. Dat jij nooit naar de dokter gaat terwijl je premie betaalt als een nadeeltje voor jou die je graag over hebt voor dit sociale beginsel. Want 40.000 euro gaan betalen voor je longziekte omdat jij rookt gaat je niet lukken.
Klopt maar t boek leest ook lekker weg hoorquote:
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is bij mij in de auto stappen ook
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavondquote:
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
Ik vind het een beetje kansloosquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar het is enorm populair. En ik vind het hele berekenen van kansen fascinerend.
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houdquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen. En toch ben ik in een auto nog nooit bang geweest.
Ik heb nog steeds Helleense vrouwen en Trojaanse vrouwen van Euripides liggen...in Nederlandquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Ik denk hetquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef tralalalars het volgende:
[..]
weer wat gemeen?? ... jeetje gaat lekker vanavond
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daag me niet uit, Yuki en Evie weten hoe ik rij als ik me in houd
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I just did. Ik ben echt niet snel onder de indruk.
Jij, communist!quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben meer van de : 'wie meer verdiend, betaald meer'
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegundquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik vind Misery een tof boek.
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daarom ook: Wie veel gebruikt, betaalt meer. Minder solidair, maar goed.
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorgquote:
Latijn, Grieks..mooie achtergrond/cultuurverhalen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef tralalalars het volgende:
[..]
Heb de oud Griekse vertalingen gelezen ... heerlijk overzichtelijk zeg maar met alle superlatieven
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kansloosEn ik heb helemaal niks met wiskunde
Ik zeg doenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef tralalalars het volgende:
[..]
die ligt nog op de plank ... nog niet aan toe gekomen ... euh mezelf de tijd nog niet gegund
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus juiste hetgene wat ik er fascinerend aan vind. We hebben spelers die er gewoon rijk van worden, omdat ze precies weten waarop in te zetten.
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Die solidariteit is de basis van onze maatschappij. Hij is nu al aan het verbrokkelen, en de resultaten zijn tot zover niet echt gunstig.
Ok .. ga kijken of ie in de koffer voor de wintersport pastquote:
Ahaa.. jij glibberige meid.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorg
Er is een verschil tussen gokken en wedden....quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.
quote:
I know. Met beide heb ik niet veel.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gokken en wedden....
+1quote:
Jij ook Samzz.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga My name is Earl afkijken en lekker slapen
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
trustuuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Adios Titladyquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoor![]()
Zoals ik al zei, betaal ik graag wat meer uit solidariteit met anderen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Truste Samzzquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Jaaa,,ik krijg wel eens wat mee, ja. Maar Frankrijk raakt op meerdere gebieden meer en meer verdeeld, maar die laten we voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.
Truste, ouwequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Boudibou het volgende:
Ga ook slapen.
Trusten glibberige meisjes, bazen en slettinnen.: W
Droom lekker, Yukiquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Wekker. Nog 5,5 uur
Truste [Singles]![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
En ik moet nog beginnenquote:
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik moet nog beginnen![]()
Ik kan niet slapen
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog niet![]()
Anders dan slaap ik wéér te veel, en ben ik weer zo duf als een knijn op de zaak..
Eerder opstaan zou ook een optie zijn, maar dat kan ik echt niet
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 02:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?
dan kun je nu toch wel even tukken?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijn
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomtquote:Op woensdag 29 december 2010 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dan kun je nu toch wel even tukken?
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomt
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bangquote:Op woensdag 29 december 2010 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baanquote:Op woensdag 29 december 2010 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bang
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baan
Teveel keus jongen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En nu toch maar richting bed, m;n oogluiken worden zwaar nu..
En ik ga toch maar zitten zoeken naar andere auto's.. Ik moet daar mee ophouden..
Ik moet gewoon gaan voor de auto die ik uiteindelijk wil, en niet weer eentje waar ik na 1 of 2 jaar alweer spijt van heb..
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..quote:Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel keus jongen?![]()
Slaap lekker!
Dat schiet niet echt op...quote:Op woensdag 29 december 2010 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..
Dat dusquote:
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk aan het werk zo, eigen muziek aan, deur dicht, lekker doorgaan zo.
Iets minder slim; de nummers van de begrafenis vast luisteren...
sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..quote:Op woensdag 29 december 2010 08:22 schreef Yuki het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterkte
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!quote:
Snuitjequote:Op woensdag 29 december 2010 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk werken zo. Nauwelijks verkeer op de weg, rustig op t werk, iedereen is vriendelijk en het is nog steeds mooi buiten.
Sterkte Nouk
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
Ik heb heul geen vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
oh kon dat niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?
Ik zou alleen niet weten hoe ik dat zou kunnen voorkomen als dat toch komt? Door nu alleen maar thuis te blijven? Weet niet of ik het daardoor ontwijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:34 schreef ArTiC het volgende:
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgt
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Datquote:
Hendig wel maar plotseling remmen omdat er weer een lamlul naar links komt gaat wat minder...quote:
Koffie! Goed plan!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
Koffie #4
Het gaat weer een lange duffe dag worden...
Nirvana krijgt me ook nog niet echt wakker
*geeft kop*quote:
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen welquote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef Yuki het volgende:
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenals je, zoals je zegt, jezelf maar wel de ruimte geeft als je het nodig hebt. Maar dat doe je, dus kan ik niets anders dan je sterkte wensen
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog isquote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen wel![]()
Maar thanks
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je haalt zelf maar
Onze automaat geeft geen espresso
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:41 schreef tralalalars het volgende:
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog is.... en dat je af en toe nog foto's en bewegende beelden kan bekijken
??quote:Op woensdag 29 december 2010 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...
De cappuccino is hier ook best lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftw
Espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.quote:
door jullie?? ..quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.
Mijn vader, om precies te zijn.quote:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggenquote:
Dat wil mijn oma nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef tralalalars het volgende:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggen
Ok .. ben verder niet nieuwsgierig hoorquote:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zittenquote:
Moet zeggen dat het beter gaat dan gisteren en maandag.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zitten
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Tsjaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |