Dat dusquote:
Sterkte meid!!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Heerlijk aan het werk zo, eigen muziek aan, deur dicht, lekker doorgaan zo.
Iets minder slim; de nummers van de begrafenis vast luisteren...
sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterktequote:Op woensdag 29 december 2010 08:09 schreef Nouk84 het volgende:
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..quote:Op woensdag 29 december 2010 08:22 schreef Yuki het volgende:
Afleiding is goed, maar pas ook op jezelf hè.. Sterkte
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!quote:
Snuitjequote:Op woensdag 29 december 2010 08:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heerlijk werken zo. Nauwelijks verkeer op de weg, rustig op t werk, iedereen is vriendelijk en het is nog steeds mooi buiten.
Sterkte Nouk
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgtquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
Ik heb heul geen vakantiequote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE! De muziek blijft heerlijk hard staan!HET IS KERSTVAKANTIE, rustig op weg, wat wil je nog meer?
oh kon dat niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Onbevroren wegen zodat ik weer gewoon 160 kan rijden?
Ik zou alleen niet weten hoe ik dat zou kunnen voorkomen als dat toch komt? Door nu alleen maar thuis te blijven? Weet niet of ik het daardoor ontwijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:34 schreef ArTiC het volgende:
Beetje afleiding is best okay, pas alleen op dat je niet achteraf nog een klap krijgt
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True, maar ik kan gewoon niets. En het is gewoon te druk hier om nu hele dagen in mijn bed te gaan liggen janken, terwijl ik weet dat dit veel beter is voor oma. Ik zou het mogen, dat geeft mij al een goed gevoel. Als ik weg wil, kan ik weg en dat is nu voldoende..
Thanks all
Datquote:
Hendig wel maar plotseling remmen omdat er weer een lamlul naar links komt gaat wat minder...quote:
Koffie! Goed plan!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
Koffie #4
Het gaat weer een lange duffe dag worden...
Nirvana krijgt me ook nog niet echt wakker
*geeft kop*quote:
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen welquote:Op woensdag 29 december 2010 08:37 schreef Yuki het volgende:
Je lijkt me ook niet het type om in bed te gaan liggen huilenals je, zoals je zegt, jezelf maar wel de ruimte geeft als je het nodig hebt. Maar dat doe je, dus kan ik niets anders dan je sterkte wensen
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog isquote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, dat ben ik ook niet. Ik ben iemand die mezelf gaat zitten pesten. Veel foto's kijken, Hyves van oma bekijken, blogs daarop lezen die over haar dood gaan, nummers van de begrafenis luisteren. Dan komen de tranen wel![]()
Maar thanks
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je haalt zelf maar
Onze automaat geeft geen espresso
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:41 schreef tralalalars het volgende:
en toch is het wel fijn dat die hyves er nog is.... en dat je af en toe nog foto's en bewegende beelden kan bekijken
??quote:Op woensdag 29 december 2010 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt ook niet lang meer...
De cappuccino is hier ook best lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 08:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De onze op kantoor ook niet...thuiswerken ftw
Espresso, lungo, cappuccino, latte macchiato
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.quote:
door jullie?? ..quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wordt uiteraard binnenkort verwijderd.
Mijn vader, om precies te zijn.quote:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggenquote:
Dat wil mijn oma nietquote:Op woensdag 29 december 2010 09:09 schreef tralalalars het volgende:
juist ... wij hebben de pagina gewoon laten staan .. werkt wel therapeutisch moet ik zeggen
Ok .. ben verder niet nieuwsgierig hoorquote:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zittenquote:
Moet zeggen dat het beter gaat dan gisteren en maandag.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:13 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte..... is lastig ja.... Willen/moeten werken en er eigenlijk niet helemaal bij zijn, en ook niet beter worden van thuis zitten
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Tsjaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg eens niet van die rare dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |