Ahaa.. jij glibberige meid.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien. voornamelijk arm. en het zit eraan te komen dat ik goed gebruik ga maken van de zorg
Er is een verschil tussen gokken en wedden....quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel typisch. Maar toch, ik houd niet van 'gokken'.
quote:
I know. Met beide heb ik niet veel.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gokken en wedden....
+1quote:
Jij ook Samzz.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga My name is Earl afkijken en lekker slapen
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
trustuuhhquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Adios Titladyquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik ook niet voor, hoor![]()
Zoals ik al zei, betaal ik graag wat meer uit solidariteit met anderen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Truste Samzzquote:Op woensdag 29 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, sweeties
Jaaa,,ik krijg wel eens wat mee, ja. Maar Frankrijk raakt op meerdere gebieden meer en meer verdeeld, maar die laten we voor de volgende keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is het goed. Aangezien de resultaten van het wegvallen van die solidariteit zichtbaar zijn in onder andere Frankrijk, en ze zijn rampzalig.
Truste, ouwequote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef Boudibou het volgende:
Ga ook slapen.
Trusten glibberige meisjes, bazen en slettinnen.: W
Droom lekker, Yukiquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Wekker. Nog 5,5 uur
Truste [Singles]![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:29 schreef tralalalars het volgende:
en ach .. laat ik ook es verstandig doen .. en mn bedje gaan opzoeken
slaap lekker allen
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:33 schreef Yuki het volgende:
Truste [Singles]![]()
En ik moet nog beginnenquote:
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 02:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik moet nog beginnen![]()
Ik kan niet slapen
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan en wil wel slapen, maar ik mag nog niet![]()
Anders dan slaap ik wéér te veel, en ben ik weer zo duf als een knijn op de zaak..
Eerder opstaan zou ook een optie zijn, maar dat kan ik echt niet
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 02:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...hoe laat moet je beginnen dan?
dan kun je nu toch wel even tukken?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 uur vanmiddag pas op de zaak zijn
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomtquote:Op woensdag 29 december 2010 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
dan kun je nu toch wel even tukken?
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Even tukken? Nee, gewoon slapen kan ook wel hoor, maar ik vertik het om eerder op te staan dan noodzakelijk met die diensten, maar dan ben ik wel zo duf als een konijn.. Dus zo lang mogelijk rekken zodat ik zo min mogelijk slaap.. liefst maar 8 of 9 uur, en niet 11 a 12 uur zoals vaker voorkomt
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bangquote:Op woensdag 29 december 2010 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, kun je niet gewoon 8 uur slapen nu, en dan wakker worden, wat voor jezelf doen?
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baanquote:Op woensdag 29 december 2010 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat ik 't zelfde ritme moet houden als wanneer ik vroeg moet beginnen, anders wordt het helemaal een zooitje ben ik bang
Dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 02:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed punt. Mijn ritme is nog steeds fucked up door mijn vorige baan
Teveel keus jongen?quote:Op woensdag 29 december 2010 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En nu toch maar richting bed, m;n oogluiken worden zwaar nu..
En ik ga toch maar zitten zoeken naar andere auto's.. Ik moet daar mee ophouden..
Ik moet gewoon gaan voor de auto die ik uiteindelijk wil, en niet weer eentje waar ik na 1 of 2 jaar alweer spijt van heb..
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..quote:Op woensdag 29 december 2010 02:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Teveel keus jongen?![]()
Slaap lekker!
Dat schiet niet echt op...quote:Op woensdag 29 december 2010 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik wil al vanaf dat ze gemaakt werden een Honda S2000, en nu loop ik weer te kijken naar een 2005 Civic, omdat de S2000 nog best prijzig blijft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |