quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef Silenus het volgende:
Okay, laat ik het zo zeggen. Als ik ooit in mijn leven een date met Cee regel voel ik mij als een boer in Frankrijk.
De foto denken we gewoon weg op Zondag, komt goed schatjequote:Op zaterdag 25 december 2010 02:37 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig ben ik anoniem hier op fok.
Kunnen we niet afspreken om samen de herhaling 'live' te kijken hier dan?!quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
WAT JE BENT ER NIET?!
Ik heb verdomme speciaal vrij genomen voor jullie! (vrij van familiaire verplichtingen welteverstaan, gelukkig heb ik wat tijd over bij gebrek aan enige vorm van schoonfamilie/vriendin)
quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:05 schreef Silenus het volgende:
Ik heb toevallig gisteren foto's gemaakt dat ik een worstenbroodje annex lul aan het eten was, voor in dit topic. Wordt dit gewaardeerd als zijnde ludieke lul-opeet-actie? Aangezien ik nog wel een vrouw zoek en kinderen wil maken later acht ik het niet heel grappig als ik wel m'n echte lul opeet.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:17 schreef Silenus het volgende:
Ja, de foto's staan op m'n mobiel. Diegene die de foto's het meest waardeert wint een date.
Dan mag jij ook meedoen met de win-een-date-met-Silenus-actiequote:Op zaterdag 25 december 2010 10:47 schreef IV_Xample het volgende:
ik heb ook sinds dit jaar de schoonfamilie perikelen niet meer, dus ik kan gewoon morgenavond lekker bankhangend kijken
heeft dan toch nog een voordeel...
ja maar wil ik datquote:Op zaterdag 25 december 2010 10:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dan mag jij ook meedoen met de win-een-date-met-Silenus-actie![]()
Dat kun je altijd nog beslissen nadat je de foto hebt gezien, doe ik ook!quote:
Ik vind Frank maar een Gi-Ga-Geitenneuker. Totaal geen killerinstinct bij de vrouwen, zoals Richard dat bijvoorbeeld wél heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:22 schreef love_sharon het volgende:
De helft van mijn vriendinnengroep is verliefd op Frank
Silenus is een leukerdquote:
Misschien zit hij dan toch op de goeie plek, in dit programmaquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Frank maar een Gi-Ga-Geitenneuker. Totaal geen killerinstinct bij de vrouwen, zoals Richard dat bijvoorbeeld wél heeft.
Je staat gewoon al in je Foboquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
27 maar ik heb een hele oude, wijze uitstraling.
och menneke toch, 27....hmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
27 maar ik heb een hele oude, wijze uitstraling.
Godver Sileen, ik zag je altijd als een gekke Einstein!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver Sileen, ik zag je altijd als een gekke Einstein!![]()
![]()
Dan klimmen jullie ouderwetsch in den pen!quote:
Wordt morgen al bekend wie er mogen komen logeren?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:19 schreef Jojoke het volgende:
Gokje voor morgen, deze 3 mogen komen logeren:
Richard: Heidy, Pauline, Annemieke
Marcel: Ksenia, Sonja, Renate
Gijsbert: Femke, Yvonne, Esther
Frank: Berber, Anita, Judith
Annemarie: Harrie, Sander, Adriaan
Ja morgen gaan ze op date. Vorige week waren er toch voorstukjesquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:34 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wordt morgen al bekend wie er mogen komen logeren?
Dat is best snel - ik heb vorig jaar voor het eerst gekeken, dus ik ken het schema nog niet zo goed! Gaan ze morgen dan met z'n 6en op date?
Ja denk het ookquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:49 schreef IV_Xample het volgende:
ze zullen het vast uitmelken (hihi) over 2 weken...
anders zijn ze zo door de uitzendingen heen
Dat gaan we dan ook doen! Maandagmiddag, be there!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hey maar we kunnen de herhaling toch samen kijken![]()
Wat nobel van je om 2 keer te gaan kijken.quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat gaan we dan ook doen! Maandagmiddag, be there!
quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2010 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nobel van je om 2 keer te gaan kijken.
Staat je worstje al op de pc? Om half 9 verwachten we hem
Volgens mij kiezen ze de logés vandaag al. Ik denk niet dat ze twee uitzendingen gaan vullen met 'de activiteit'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja morgen gaan ze op date. Vorige week waren er toch voorstukjesEn of ze het in 1 of 2 weken doen is een goeie vraag. Zou best morgen al kunnen zijn dat de 3 voor op de boerderie al uitgekozen worden ja.
Das wel heel snel, mag toch hopen dat vandaag gewoon de uitstapjes zijn en volgende week de logeerpartijtjesquote:Op zondag 26 december 2010 10:57 schreef Maja het volgende:
[..]
Volgens mij kiezen ze de logés vandaag al. Ik denk niet dat ze twee uitzendingen gaan vullen met 'de activiteit'.
Toch wel als je kijkt hoe het vorig jaar ging:quote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das wel heel snel, mag toch hopen dat vandaag gewoon de uitstapjes zijn en volgende week de logeerpartijtjes
In 2 afleveringen ontmoeten, uitstapjes en logeren vind ik echt te snel hoor![]()
Ja dat is toch 3 en niet 2?quote:Op zondag 26 december 2010 11:55 schreef Maja het volgende:
Afl 2: De brieven
Afl 3: Speeddate
Afl 4: Dagdate
Whoooaaa, de herhaling is morgenVROEG om 10.00 uur...quote:Op zondag 26 december 2010 00:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vrees dat het bij Marcel en zijn dames niet echt spraakzaam zal worden (tenzij het over kinderen gaat), veel verlegen stille dames.quote:Op zondag 26 december 2010 12:43 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben echt wel heel erg benieuwd naar vanavond hoor, eens kijken of het wat spraakzamer is
Goed dat je het zegt, anders zaten we om 14.30 uur naar "Gospel in de polder" te kijken. Anders zetten we allemaal tegelijk uitzending gemist aan!quote:Op zondag 26 december 2010 12:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Whoooaaa, de herhaling is morgenVROEG om 10.00 uur...
Ik denk dat hij bij het logeren alvast een wiegje in de kamer heeft gezet, om die eierstokken lekker te stimulerenquote:Op zondag 26 december 2010 13:13 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik vrees dat het bij Marcel en zijn dames niet echt spraakzaam zal worden (tenzij het over kinderen gaat), veel verlegen stille dames.
De logeerpartij op zijn boerderij zal vast ook geen dolle boel worden.
HAHAHAAquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het logeren alvast een wiegje in de kamer heeft gezet, om die eierstokken lekker te stimulerenEn het menu bestaat uit mosselen, eieren, asperges, perziken, honing, truffels en chocola.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:
En nu kan ik niet wachten tot vanavond![]()
Waarom is dit zo leuk?
Dat heb ik dus bij Berber, dat is net een chihuahua met die bolle ogenquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:
Die Merel van Gijsbert vind ik maar stom, ook al in het begin dat ze met die kerels van Annemarie ging aanpappen. Ze heeft van die ogen waarvan je denkt dat ze elk moment uit hun kassen kunnen vallen, brrrr.
Zeggeh, je begint niet terug te krabbelen dat je alleen de herhaling gaat kijken hè.quote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, anders zaten we om 14.30 uur naar "Gospel in de polder" te kijken. Anders zetten we allemaal tegelijk uitzending gemist aan!
Dat was echt niet aanpappen, dat was echt zo'n vrouw die heel subtiel een"He Gijsbert kijk mij eens goed met mannen om kunnen gaan zo doe ik dat later zelf ook bij jouw vrienden leuk he zo'n vriendin die je lekker alleen kunt laten op een feest!!"etje deed.quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:
Die Merel van Gijsbert vind ik maar stom, ook al in het begin dat ze met die kerels van Annemarie ging aanpappen. Ze heeft van die ogen waarvan je denkt dat ze elk moment uit hun kassen kunnen vallen, brrrr.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus bij Berber, dat is net een chihuahua met die bolle ogen
Dat was wel echt heel erg jaquote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Pffff.Moet weer denken aan dat tenenkrommende 'bedankt. bedankt dat je bent wie je bent'.
Ik kreeg een beeld voor me van zo'n knijpbeestjequote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen.
Jos is een natte tostie, maar Dycke (die naam blijft een parelquote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat was echt niet aanpappen, dat was echt zo'n vrouw die heel subtiel een"He Gijsbert kijk mij eens goed met mannen om kunnen gaan zo doe ik dat later zelf ook bij jouw vrienden leuk he zo'n vriendin die je lekker alleen kunt laten op een feest!!"etje deed.
Zo gewiekst als de neten, waarom zou een vrouw wel elke pluk haar (links, rechts, hoek van 40 graden, beetje lak erin, goede kleurspoeling) uitgebreid analyseren/stylen maar intussen wel 'oh woops stond ik daar boer Johannes te playen!' Onwaarschijnlijk.
Ik lees overigens in de KRO-gids een interview met Jos en Dycke. Godsamme wat kan die Jos toch af en toe een natte tosti zijn. Ik typ even wat over.
Dycke: 'Vorig jaar rond deze tijd logeerde ik hier nog. Nu woon ik er echt. daar hadden we het gisteren nog over. We kwamen aanrijden en toen zei ik: "Zo, lekker weer thuis."
Toen vroeg Jos: "Is dit jouw thuis, voelt dat echt zo?" Hij weet het antwoord wel, maar hij wilde het toch even horen.' Jos: 'Ik vind het fijn dat Dycke zich hier thuis voelt. Doordat we samen hebben verbouwd, zit haar invloed nu ook in het huis. En iedereen heeft nu zijn eigen plekje. Dat voelt goed.'
Pffff.Moet weer denken aan dat tenenkrommende 'bedankt. bedankt dat je bent wie je bent'.
Je kan van Dycke zeggen wat je wil, maar ze ziet er nog verdomd goed uit voor haar 46 levensjaren. Als je dat vergelijkt met Cynthia, die was 36 toch? Dycke trekt af en toe nog wel eens een sexy setje aan, Cynthia loopt vanaf haar 14e al in witte hema-onderbroeken waar je in kunt kamperen.quote:Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jos is een natte tostie, maar Dycke (die naam blijft een parel) is nog veel erger.
![]()
Met dat quasi geile toontje in d'r stem.
Dan hadden ze bij de dagdate beter naar het consultatiebureau kunnen gaan in plaats van naar de toneelschoolquote:Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij het logeren alvast een wiegje in de kamer heeft gezet, om die eierstokken lekker te stimulerenEn het menu bestaat uit mosselen, eieren, asperges, perziken, honing, truffels en chocola.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
lijkt het je dan niet geweldig om die tentstokken even buiten te zetten?quote:Op zondag 26 december 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Cynthia loopt vanaf haar 14e al in witte hema-onderbroeken waar je in kunt kamperen.
quote:Op zondag 26 december 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
(Wilde eigenlijk ook even de kleding van Jos in het interview afzeiken, ware het niet dat ik er nu achterkom dat ik precies hetzelfde vest aanheb.)
quote:Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Silenus het volgende:
Het begint om 20.15u al he! Dus niet 5 minuten te laat inschakelen!
Held!quote:Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Silenus het volgende:
Het begint om 20.15u al he! Dus niet 5 minuten te laat inschakelen!
quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'
Opdat we niet verg...hoooo het begint!
Het blijft een pleuris tijdquote:Op zondag 26 december 2010 20:19 schreef Silenus het volgende:
Ja hoor, 20.19u en het is nog steeds niet begonnen!
paranormaal fokmateriaal kiezen.quote:Op zondag 26 december 2010 20:26 schreef Silenus het volgende:
Marcel doet nu al de zwangerschapscursus met de vrouwen? Of wat is dit voor zweverigs geneuzel?
Thanksquote:Op zondag 26 december 2010 20:26 schreef Succinyl het volgende:
Je hebt nog niet veel gemist, Pisces, ze beginnen net
Ja man Frank weer hoe ie vlees moet keurenquote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Succinyl het volgende:
Frank ziet meteen al die chicks in bikini
Vreselijk, zou ik op afhaken.quote:Op zondag 26 december 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oh m'n internet is weer lekker traag
Jemig, lekker in bikini op je eerste dag
Bij boer Richard waren er nu al twee vrouwen zwanger geweest bij die activiteit.quote:Op zondag 26 december 2010 20:30 schreef MissJ het volgende:
zo onze Gijsbert pakt de dames even lekker beet zo bij de tetten
inderdaad jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij boer Richard waren er nu al twee vrouwen zwanger geweest bij die activiteit.
Nee hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 20:32 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze zit ook aan de andere kant van de hal. Goh wat gek dan..
Jawel, kookt ze altijd turtle patat en appelmoes.quote:Op zondag 26 december 2010 20:32 schreef Kinga het volgende:
Die Amerikaanse moet eruit, dit werkt toch niet man.
with a little dophin on the sidequote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, kookt ze altijd turtle patat en appelmoes.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, kookt ze altijd turtle patat en appelmoes.
Idd lekker broeden en thuis zitten, hoppa!quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef MissJ het volgende:
aahaa volwaardig huismoeder, hij ziet zichzelf gelijk een kindje of 6 bij haar maken
quote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef Succinyl het volgende:
Wat heeft die gast.. Zet je telefoon uit, man! Weg baarmoeders.
plaatsvervangende schaamte iddquote:Op zondag 26 december 2010 20:37 schreef Silenus het volgende:
Oh deze gedichtjes.![]()
Even onder m'n bureau zitten, dit kan ik niet aan.
Dat mag, is ook wel eens gebeurd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af he... of al die 5 vrouwen op slag verliefd zijn. Of 'mogen' zij er ook mee kappen als ze de boer niet meer zien zitten?
Ik volg deze serie voor het eerst, daarom.
Of ik wil je geld.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
in polen betekent ik vind je leuk
ik hou van jou
Annemarie trekt zelf ook geen volle zalen denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
echt hoor, die mannen van Annemarie, wat een boel lelijkerds bij elkaar zeg
Dat komt in deze serie ook vast nog welquote:
Ja dat gebeurd, dan vertrekken zequote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af he... of al die 5 vrouwen op slag verliefd zijn. Of 'mogen' zij er ook mee kappen als ze de boer niet meer zien zitten?
Ik volg deze serie voor het eerst, daarom.
Zij ziet er zelf ook niet geweldig uit dus dat scheelt. Kan ze lekker schuren bij de feesten.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
echt hoor, die mannen van Annemarie, wat een boel lelijkerds bij elkaar zeg
daarom, soort zoekt soortquote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Annemarie trekt zelf ook geen volle zalen denk ik
Zet je al op iemand of een boer/in in, of gewoon algemeen?quote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat komt in deze serie ook vast nog wel
quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Silenus het volgende:
Harrie's oren passen wel prima bij de neusvleugels van Annemarie.
Heul niet.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
in polen betekent ik vind je leuk
ik hou van jou
ik niet hoorquote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Zo'n wellness-centre is niet echt een goed idee he. Bij al die vrouwen verloopt hun mascara en make-upshit terwijl mannen er altijd woest aantrekkelijk uitzien in water.
Omgekeerde wereld.
Ik zie één van die dames van Marcel er wel voor aan jammerend het hoofd in de nek te gooien als een van de anderen vruchtbaarder blijkt te zijnquote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet je al op iemand of een boer/in in, of gewoon algemeen?
Een echte mooie meid heeft geen make-up nodig. Daarnaast moet je er ook naast wakker worden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Zo'n wellness-centre is niet echt een goed idee he. Bij al die vrouwen verloopt hun mascara en make-upshit terwijl mannen er altijd woest aantrekkelijk uitzien in water.
Omgekeerde wereld.
Ja, dat snap ik, maar op een eerste date willen ze er liever niet als een aangeschoten pandabeer bijlopen denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een echte mooie meid heeft geen make-up nodig. Daarnaast moet je er ook naast wakker worden.
Met happy end?quote:Op zondag 26 december 2010 20:43 schreef Silenus het volgende:
Full body to body massage Frank, zet 'm op!
krijg je een orgiequote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Die massage-oefeningen was wat voor Richard geweest zeg.
Haha, eerst heel rustig de hals kneden en dan ineens *knak*.quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
die had gelijk "per ongeluk" bepaalde lichaamsdelen geraakt met zijn handjesquote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Diane had dan gezeurd dat ze niet genoeg gemasseerd werd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Frank dan met een wit koppie en knalrode vlekken en half schaamhaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Omgekeerde wereld.
Vind ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Succinyl het volgende:
Jammer dat Paulien niet zo enthousiast is, die is leuk!
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Succinyl het volgende:
Ja, logisch dus ook.quote:Op zondag 26 december 2010 20:49 schreef Succinyl het volgende:
Neuh, ik vind Richard wel leuk, moest ff wennen en nu hebben we hem vaker gezien, ik snap het wel dat ze hem leuk vindenquote:
"Hij hééft iets"quote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Richard wel leuk, moest ff wennen en nu hebben we hem vaker gezien, ik snap het wel dat ze hem leuk vinden
Zelfde dorp, kent de schuurfeesten. badaboemding.quote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef Kinga het volgende:
Annemarie eindigt toch met Harry, wedden.
Wassenaar, dus zou op zich wel kunnenquote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
woont Annemarie was het uitje met Annemarie in Zoetermeer ofzo? Ik zag daar geloof ik een Randstadrail rijden?
denk ik ook jaquote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef Kinga het volgende:
Annemarie eindigt toch met Harry, wedden.
quote:Op zondag 26 december 2010 20:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tussen wat door precies? *winkwink*
Dat lijkt me ook een lieve vrouw hoorquote:Op zondag 26 december 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
En toch vind ik die Poolse het leukst nu voor Marcel
In het verleden behaalde resultaten..quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef MissJ het volgende:
ja maar Marcel vindt dat juist prachtig dat ze al een kind heeft, want daardoor hij weet van haar iig dat ze vruchtbaar is
Ja, maar dan ook echt een verlegen grijze muis. Zij heeft de sufheid echt uitgevonden zeg.quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef Blossom86 het volgende:
Sonja is ook net een jochie van 12, met dat gekke haar.
Zij vlucht op tijd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een lieve vrouw hoor
Het is een nicht van Cynthia, he?quote:Op zondag 26 december 2010 20:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook echt een verlegen grijze muis. Zij heeft de sufheid echt uitgevonden zeg.
Haha, echt?quote:Op zondag 26 december 2010 20:56 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Het is een nicht van Cynthia, he?
hihiquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef Silenus het volgende:
Oh nu heeft Renate NOG niemand die haar wil bevruchten?
Inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
de 3e vrouw die mag komen logeren op mijn hoeve...
Echt hoor, dat klinkt best wel ranzig als hij dat zo zegt "op mijn hoeve"
nou ja, dat komt natuurlijk ook door haar korte pittige kapselquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
frisse uitstraling zei hij vorige keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
ja die voelt zich helemaal de baasquote:
Haar uitstraling maakt haar 'lekker'. Ze is eerlijk leuk dan lekker.quote:
Ze heeft mooie ogen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar uitstraling maakt haar 'lekker'. Ze is eerlijk leuk dan lekker.
quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
Jezus conehead mag ook mee, dit geloof je toch niet
Femke is het uiteindelijk geworden. Al verhalen gehoord dat ze samen ergens lopen dezer dagen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Goh weer een vrouw uit een filmpje van 2 weken terug, nu Femke nog
Ik vind vind haar ook mooi, misschien niet meteen een babe maar wel een hele mooie uitstralingquote:
Zeg doe eens spoilerenquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Femke is het uiteindelijk geworden. Al verhalen gehoord dat ze samen ergens lopen dezer dagen.
Alsnog spoiler pleasequote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoor het van via via bij bekenden en kenissen. Maar het is slechts een gerucht he.
Zou mij niets verbazen, een beetje als Wietse en Neeltje, hij vond haar meteen al de leukstequote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoor het van via via bij bekenden en kenissen. Maar het is slechts een gerucht he.
Richard is zo plat als een dubbeltje. Daar kun je het als fatsoenlijke vrouw toch niet langer dan 48 uur mee uithouden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Richard wel leuk, moest ff wennen en nu hebben we hem vaker gezien, ik snap het wel dat ze hem leuk vinden
Die is vooral lekker. Leuk niet echt denk ik. Yvonne is het leukst.quote:
EN BOEM DOOD!!quote:Op zondag 26 december 2010 21:06 schreef Silenus het volgende:
Oeh dit is fucking scary! En Paulien kapt ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |