Dat mag, is ook wel eens gebeurd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af he... of al die 5 vrouwen op slag verliefd zijn. Of 'mogen' zij er ook mee kappen als ze de boer niet meer zien zitten?
Ik volg deze serie voor het eerst, daarom.
Of ik wil je geld.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
in polen betekent ik vind je leuk
ik hou van jou
Annemarie trekt zelf ook geen volle zalen denk ikquote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
echt hoor, die mannen van Annemarie, wat een boel lelijkerds bij elkaar zeg
Dat komt in deze serie ook vast nog welquote:
Ja dat gebeurd, dan vertrekken zequote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af he... of al die 5 vrouwen op slag verliefd zijn. Of 'mogen' zij er ook mee kappen als ze de boer niet meer zien zitten?
Ik volg deze serie voor het eerst, daarom.
Zij ziet er zelf ook niet geweldig uit dus dat scheelt. Kan ze lekker schuren bij de feesten.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
echt hoor, die mannen van Annemarie, wat een boel lelijkerds bij elkaar zeg
daarom, soort zoekt soortquote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Annemarie trekt zelf ook geen volle zalen denk ik
Zet je al op iemand of een boer/in in, of gewoon algemeen?quote:Op zondag 26 december 2010 20:39 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat komt in deze serie ook vast nog wel
quote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Silenus het volgende:
Harrie's oren passen wel prima bij de neusvleugels van Annemarie.
Heul niet.quote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
in polen betekent ik vind je leuk
ik hou van jou
ik niet hoorquote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Zo'n wellness-centre is niet echt een goed idee he. Bij al die vrouwen verloopt hun mascara en make-upshit terwijl mannen er altijd woest aantrekkelijk uitzien in water.
Omgekeerde wereld.
Ik zie één van die dames van Marcel er wel voor aan jammerend het hoofd in de nek te gooien als een van de anderen vruchtbaarder blijkt te zijnquote:Op zondag 26 december 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet je al op iemand of een boer/in in, of gewoon algemeen?
Een echte mooie meid heeft geen make-up nodig. Daarnaast moet je er ook naast wakker worden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Zo'n wellness-centre is niet echt een goed idee he. Bij al die vrouwen verloopt hun mascara en make-upshit terwijl mannen er altijd woest aantrekkelijk uitzien in water.
Omgekeerde wereld.
Ja, dat snap ik, maar op een eerste date willen ze er liever niet als een aangeschoten pandabeer bijlopen denk ik.quote:Op zondag 26 december 2010 20:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een echte mooie meid heeft geen make-up nodig. Daarnaast moet je er ook naast wakker worden.
Met happy end?quote:Op zondag 26 december 2010 20:43 schreef Silenus het volgende:
Full body to body massage Frank, zet 'm op!
krijg je een orgiequote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Die massage-oefeningen was wat voor Richard geweest zeg.
Haha, eerst heel rustig de hals kneden en dan ineens *knak*.quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
die had gelijk "per ongeluk" bepaalde lichaamsdelen geraakt met zijn handjesquote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Diane had dan gezeurd dat ze niet genoeg gemasseerd werd.quote:Op zondag 26 december 2010 20:44 schreef Morendo het volgende:
Frank dan met een wit koppie en knalrode vlekken en half schaamhaarquote:Op zondag 26 december 2010 20:41 schreef Silenus het volgende:
Omgekeerde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |