nou ja, dat komt natuurlijk ook door haar korte pittige kapselquote:Op zondag 26 december 2010 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
frisse uitstraling zei hij vorige keer

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.

ja die voelt zich helemaal de baasquote:

Haar uitstraling maakt haar 'lekker'. Ze is eerlijk leuk dan lekker.quote:

Ze heeft mooie ogen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haar uitstraling maakt haar 'lekker'. Ze is eerlijk leuk dan lekker.

quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Silenus het volgende:
Jezus conehead mag ook mee, dit geloof je toch niet

Femke is het uiteindelijk geworden. Al verhalen gehoord dat ze samen ergens lopen dezer dagen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Goh weer een vrouw uit een filmpje van 2 weken terug, nu Femke nog

Ik vind vind haar ook mooi, misschien niet meteen een babe maar wel een hele mooie uitstralingquote:

Hij is zeker bang dat haar broer hem komt opzoeken als hij haar disst
 Hij is zeker bang dat haar broer hem komt opzoeken als hij haar disst  

Zeg doe eens spoilerenquote:Op zondag 26 december 2010 21:01 schreef Deckard het volgende:
[..]
Femke is het uiteindelijk geworden. Al verhalen gehoord dat ze samen ergens lopen dezer dagen.

Alsnog spoiler pleasequote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoor het van via via bij bekenden en kenissen. Maar het is slechts een gerucht he.

Zou mij niets verbazen, een beetje als Wietse en Neeltje, hij vond haar meteen al de leukstequote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoor het van via via bij bekenden en kenissen. Maar het is slechts een gerucht he.
 ondanks dat kindje ook nog.
 ondanks dat kindje ook nog.

Richard is zo plat als een dubbeltje. Daar kun je het als fatsoenlijke vrouw toch niet langer dan 48 uur mee uithouden.quote:Op zondag 26 december 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik vind Richard wel leuk, moest ff wennen en nu hebben we hem vaker gezien, ik snap het wel dat ze hem leuk vinden

Die is vooral lekker. Leuk niet echt denk ik. Yvonne is het leukst.quote:

EN BOEM DOOD!!quote:Op zondag 26 december 2010 21:06 schreef Silenus het volgende:
Oeh dit is fucking scary! En Paulien kapt ermee!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |