quote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
kunnen we dit niet elk jaar met 5 mei op de dam afspelen? dan weten we tenminste zeker dat het stil blijft!
Volgens mij is dat het doel van dit stuk, dat het publiek onderdeel is van de compositie.quote:Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zat Jan er nou net doorheen te praten? Wat een cultuurbarbaar
Vanwege een actie in Engeland: ze willen dit nummer op 1 krijgen tijdens Kerst. Schijnt een eer te zijn.quote:
Om in contact te komen met jezelf.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb de uitleg gemist, waar slaat dit nu precies op?
Dit is nou KUNST.quote:
Met Kerstmis op één staan is inderdaad zeer groot daar.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vanwege een actie in Engeland: ze willen dit nummer op 1 krijgen tijdens Kerst. Schijnt een eer te zijn.
Met MUZIEK ja, dit is geen muziek!quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef NJ het volgende:
Met Kerstmis op één staan is inderdaad zeer groot daar.
Dus bij 19% ga je het niet stil krijgen?quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dit is nou KUNST.
En dat nog voor het lage tarief.
Ik kijk nu al uit naar de extended version.quote:
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Joal het volgende:
Wat zou Rene van der Gijp hiervan zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |