SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: AggramarRealm: Argent Dawnquote:quote:Realm: Auchindounquote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:quote:Sanko
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Azjol-Nerub&n=Sanko-(A)- Warrior (83)
http://eu.wowarmory.com/c(...)zjol-Nerub&n=Crytoic-(A)- Warlock
http://eu.wowarmory.com/c(...)Azjol-Nerub&n=Hokara-(A)- Paladin
Realm: Azuremyst
[q]MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)Realm: Bloodfeatherquote:Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:Realm: Darkspearquote:Realm: Darksorrowquote:Realm: Defias Brotherhoodquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (80)
Nachtwolf - (H) - Shaman (80)Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:Realm: Hellscreamquote:Realm: Haomarushquote:quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)quote:quote:quote:Predacore
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/haomarush/predacore/simple[/url]-(H)- Warlock(65)Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:quote:Realm: Laughing Skullquote:Olment
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/korgall/groentenboer/simple[/url] -(H)- ShamanRealm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- PaladinRealm: Outlandquote:quote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Silvermoonquote:Skillstorm
Xdude -(H)- Shaman(80)
Synchrowise -(H)- Priest(80)
Shiningmoon -(H)- Rogue (80)
Blackiced -(H)- Death Knight (80)
Fieryzst -(H)- MageRealm: Skullcrusherquote:Realm: Stormscalequote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Ik sla 'm voorlopig maar even over. Zelfs nu, op dit tijdstip, staan er nog zo'n 10 man te wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Sjiznit het volgende:
Breek me de bek niet open over die Crucible. Wat een ramp. 50man continu op die questgiver met alle achterlijk grote mounts die er maar zijn. Ben gestopt na de 2e baas. Maak hem over een half jaar wel af (mijn 3e baas bugde ook steeds, kreeg em steeds failed wat irritant was).
Daar moet je gewoon hard voor geband kunnen wordenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Sjiznit het volgende:
Breek me de bek niet open over die Crucible. Wat een ramp. 50man continu op die questgiver met alle achterlijk grote mounts die er maar zijn. Ben gestopt na de 2e baas. Maak hem over een half jaar wel af (mijn 3e baas bugde ook steeds, kreeg em steeds failed wat irritant was).
Warriorsquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef Ezio het volgende:
Het zijn weer de Rogues en Warriors die alles in 3 seconden neerbatsen in PvP. Zucht![]()
Kapotnerfen die hapquote:
Niks dr van!quote:
Hunterquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks dr van!
Wat speel jij?
nice man en als je met guild groep gaat kan je meteen hc's in hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:27 schreef Junglebeast het volgende:
Zo net vanavond 85 gedinged. Even wat langs de verschillende Quartermaster gelopen en kan al gelijk heroics doen.Al wacht ik daar nog even mee tot ik een iets beter heal setje heb.
staat dat niet op wowhead ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 07:33 schreef Silmarwen het volgende:
Voor mensen die opzoek waren naar de cocoa beans. Die kun je nu kopen bij de cooking vendor in Orgr. Heb me rot gezocht naar die kut dingen.
In WOTLK ging het redelijk tegen rogues als mages. Nu veel moeilijker. Eerst is het immune immune, dan miss miss. Kan ik eindelijk schieten, zijn we in stealth.quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kom je eigenlijk in de OP met je chars?
idd, ben begonnen aan cata met 10k en een beetje, en heb nu 14k+ op lvl 84quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Migwi het volgende:
Heb al bijna 4k verdiend door alleen maar te questen in Hyjal, Deepholm, Uldum en de Twilight Highlands.
Edit: Nee, foutje, 3k.
Dus dan doe je Vashj'ir er nog bij, kom je toch bijna aan de 4k gok ik.
ElvsUIquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die cheevo heb ik waarschijnlijk op 84 ook niet! Maar welke interface is dat? Ziet er tof uit
Ja, fucking vervelend. Ik had een macro ervoor gekregen om direct de mob te targeten en de quest te accepten. Maar dan nog staan er 50 man klaar om de boss voor je te taggen. Ik ben er lang bezig geweest voor die paas bosses, uiteindelijk ben ik gewoon een keertje solo teruggaan, quest geaccept en de boss getagged, de rest maakte hem afquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Sjiznit het volgende:
TBC en WOTLK ook nodig jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:13 schreef MaxC het volgende:
Zit eraan te twijfelen om weer te beginnen met WoW en de nieuwe uitbreiding. Kan ik met de originele WoW + Cataclysm opnieuw beginnen met het Worgen ras of moet ik daarvoor ook de andere twee uitbreidingen hebben?
mja blizz had een week geleden een atie TBH 5eur wotlk 10quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef MaxC het volgende:
Mmmmm, stom![]()
Kost me dan 75 euro, moet ik nog even over nadenken
Ben jij B-100?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUUU
2 keer the Stonecore normal gedaan nu en gewoon 2 keer dat de mount dropte...
En natuurlijk 2 keer dat ik de roll niet heb gewonnen. Waarom heb ik nou altijd pech met dat soort dingen
AH scannen 2~3x per dag op items die goedkoper zijn dan de vendorprice. Easy moneyquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef Jimbo het volgende:
Hoeveel droppen mobs rond lvl 85 ?
Die 4000g is echt veel voor artisan riding zeg :/ (en damn ik ehb t gewoon op mn alt+ netherdrake en weetikj welke mounts
)
Ja irritant is dat hè, vooral als ze bovenop de mailbox gaan staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Rikketik het volgende:
Over grote mounts gesproken... kunnen de capital cities geen Dalaran-regelgeving krijgen wat betreft flying mounts? Je ziet soms gewoon door de Proto-Drakes het bos niet meer.
is daar een plugin voor ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AH scannen 2~3x per dag op items die goedkoper zijn dan de vendorprice. Easy money
Adds? Dus bij een boss fight? Of bedoel je gewoon trash?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Pppfff, na een half uur mijn eerste heroic. Na de eerste groep adds ben ik hem al gesmeerd. Wat een noobs!Hoop binnenkort met mijn guild een run te kunnen maken......
Bijna Twilight Highlands, dus alle quests van Cataclysm af!
*rijdt weg op swift zulian tiger*quote:
met welke heb je dit nagekeken? auchioneer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Net eens gekeken met zn plugin, heel leuk allemaal..
jammer dat ze op dunemaul wel goed kijken( dr staat echtn iks voor onder de vendorprice
Welke gladiool betaalt dat nouquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:28 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist mn epic shield verkocht voor het symbolische bedrag van 25.000G
zoveel heb ik niet eensquote:
Zou mij aan m'n gebleekte hol roesten vent, maar ze zitten ertussen.quote:
auctionatorquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
met welke heb je dit nagekeken? auchioneer?
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
Als attacker is Tol Barad echt achterlijk moeilijk. Defense heeft vecht een groot voordeel.
Ik kom er steeds niet in, kut alliance population is veel te kleinquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!
De 4 keer dat ik nu heb gespeeld zaten alle horde gewoon lekker op een vlag. Kwam je nooit doorheen. We waren altijd in de minderheid in de aanval aangezien we wat mensen bij de andere vlaggen moesten houden anders werden die geninja'd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
De helft van die gare phased quests zijn af en toe bugged. Reloggen hielp bij mij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zit nu elke keer vast in Uldum?
Na de cutscene kom je in een kooi en daar moet je de quest completen bij dat mokkel maar de quest marker blijft grijs?ik heb het al 2 keer geprobeerd en de enige oplossing is telkens door uit die kooi te hearthen... is dit een bug? Ik zie telkens ook anderen spawnen in die kooi die er wél gewoon uitkomen... waarom ik niet? Ben lvl 83...
Pwnd door bubblequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Migwi het volgende:
wtf!
Ik attack een Dwarf, hij bubbled en mount lekker z'n Gryphon....
In bubble gaat combat weg na een paar seconden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef Migwi het volgende:
Dat maakt niet uit, vraag me af aangezien ik gewoon nog in combat was, waarom hij kon mounten.
Shadowmeld> Swift flight form. Daag level 85 die in een 80 gebied rondloopt sneu te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Migwi het volgende:
wtf!
Ik attack een Dwarf, hij bubbled en mount lekker z'n Gryphon....
Dat is ook triest dat dat kan, moet gewoon niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Shadowmeld> Swift flight form. Daag level 85 die in een 80 gebied rondloopt sneu te zijn.![]()
Hm, dus ipv Bubble+HS is het nu bubble+Mount?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
In bubble gaat combat weg na een paar seconden.
Ik gebruik Auctioneer. Doe twee maal daags (minstens) een complete scan van de AH (op aggy horde ongeveer 370 pagina's). Dat kost tegen de 10 minuten. Maar ondertussen beetje fokken enzo. Dan pak ik eerst bid/buy out op alle items waarvan de dis-enchants minstens 1g meer opbrengen dan dat het item kost. Meestal zo rond de 100 stuks. Dan bid/buyout op alle dat bij de vendor meer oplevert. Ook zo'n 100 items. Dan zoek ik General op cloth, ore, bar en leather en koop alle vanilla items en qua ore/bar ook tbc, die voor minder dan 50% van de nominale waarde er op staan (die waarde krijg je door vaak te scannen). Dan vendoren, disenchanten en weer erop zetten van alle gewonnen items. Al met al kost me dat 20~25 minuten, terwijl ik ook andere dingen doe. Twee keer per dag. En daar maak ik zo'n 300 tot 1000g winst mee per dag. Niet slecht in vergelijking met de tijd die ik er aan besteed.quote:
Toen lk minder dan een week uit was, waren heroics ook een whipefest. En net level 70 in heroics ramparts was ook een garantie voor een hoge repairbill.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef Dibble het volgende:
Ben nog niet lvl 85 maar hoor dat HC's moeilijk zijn iig veel moeilijker dan WOTLK spamfests. Is het echt geen faceroll meer?
Op welke server zit je want hier kost een stack fel iron 120 goldquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik Auctioneer. Doe twee maal daags (minstens) een complete scan van de AH (op aggy horde ongeveer 370 pagina's). Dat kost tegen de 10 minuten. Maar ondertussen beetje fokken enzo. Dan pak ik eerst bid/buy out op alle items waarvan de dis-enchants minstens 1g meer opbrengen dan dat het item kost. Meestal zo rond de 100 stuks. Dan bid/buyout op alle dat bij de vendor meer oplevert. Ook zo'n 100 items. Dan zoek ik General op cloth, ore, bar en leather en koop alle vanilla items en qua ore/bar ook tbc, die voor minder dan 50% van de nominale waarde er op staan (die waarde krijg je door vaak te scannen). Dan vendoren, disenchanten en weer erop zetten van alle gewonnen items. Al met al kost me dat 20~25 minuten, terwijl ik ook andere dingen doe. Twee keer per dag. En daar maak ik zo'n 300 tot 1000g winst mee per dag. Niet slecht in vergelijking met de tijd die ik er aan besteed.
Jammer genoeg werkt runecloth niet meer, dat was echt flink scoren.
Af en toe corner ik nog wel de markt voor een bepaald item. Dan koop ik bijvoorbeeld een paar dagen achter elkaar alle Fel Iron op, en plaats ik weer voor 150% nominale prijs. Dat is flink scoren, maar je moet dan wel minstens 10x pure dag scannen.
Blockade's lost shield?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:28 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist mn epic shield verkocht voor het symbolische bedrag van 25.000G
En die zal ik dus een paar dagen voor 160g verkopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Op welke server zit je want hier kost een stack fel iron 120 gold
Kheb nog helemaal geen last gehad van qeues sinds de launchquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Godver kut qeues, ik sta sinds vanmiddag twaalf uur al in de qeue te wachten.![]()
Dat is ook leuk, jij zit meer in de qeue dan dat je speeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Godver kut qeues, ik sta sinds vanmiddag twaalf uur al in de qeue te wachten.![]()
Ik ook nietquote:
Nah, dan raak ik iedereen kwijt die ik daarop ken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, jij zit meer in de qeue dan dat je speelt! Server switchen?
En zo speel je niet met zequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik iedereen kwijt die ik daarop ken.
Haha ook met die gnome meegegaan in hyjal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef Civilian het volgende:
Beetje jammer dat het niet meer wordt aangegeven wanneer iets een dungeon quest is of niet..
Edit..
Nvm, lezen is ook een kunst
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Haha ook met die gnome meegegaan in hyjal?
Bij een demo lock heb je niet echt dots hoor alleen immolate, een affliction warlock die heeft wel een aantal dots.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit er aan te denken om een demo warlock te maken, maar moet je net als shadow priests ook steeds uitkijken dat je niet je dots clipt? (Ze refreshed net voor een tick)
Waarom niet? Maar of het handig isquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:26 schreef Suikerstraat het volgende:
Ok, Bedankt.
Nu nog een race kiezen. Liefst zou ik een Blood Elf warlock maken en dan de Undead zone doen 1-20, is dat mogelijk?
Jij werkt voor die toko?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef Trekfiets het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dan hier nog een keer: www.gameshop.nl
Cataclysm voor 10 euro!! Ik ga hem zeker ff halen maandag.
Neuh, komt misschien zo over, maar sommige mensen in NL delen gewoon dingen om een ander een deugt te doen. Het is tegenwoordig vreemd, maar ik doe het toch he.quote:
Het kwam inderdaad over als een nogal geforceerde verkooptrucquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Neuh, komt misschien zo over, maar sommige mensen in NL delen gewoon dingen om een ander een deugt te doen. Het is tegenwoordig vreemd, maar ik doe het toch he.
Ja klopt, maar iedereen moet toch weten dat die zaak dat doet. 10 euro is echt niks gewoon, zal veel mensen over de streep trekken denk ik. Ik ben nu al 4 uur bezig met de installie van cataclysm :S Hij moet 9 gig downloaden maar gaat 50kb/s, waar kan dat aan liggen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het kwam inderdaad over als een nogal geforceerde verkooptruc
Geen idee, ik ben niet zo'n computervirtuoos.quote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen moet toch weten dat die zaak dat doet. 10 euro is echt niks gewoon, zal veel mensen over de streep trekken denk ik. Ik ben nu al 4 uur bezig met de installie van cataclysm :S Hij moet 9 gig downloaden maar gaat 50kb/s, waar kan dat aan liggen.
"Gameshop is Rebels"quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef Trekfiets het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dan hier nog een keer: www.gameshop.nl
Cataclysm voor 10 euro!! Ik ga hem zeker ff halen maandag.
Geen filiaal in de buurt idd, iemand neem hem voor mij meequote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Gameshop is Rebels"
NouDat zal Blizzard echt merken wanneer zij 'm voor een lagere prijs verkopen. Daar maakt die winkel alleen zelf maar verlies op. En aangezien ze 't niet eens per post versturen zal dit vrij weinig mensen, op wat lokaaltjes na, over de streep trekken
het is 1 per klantquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen filiaal in de buurt idd, iemand neem hem voor mij mee
20k? Mij kostte het nog geen 100gquote:Op zondag 12 december 2010 03:00 schreef Blistering het volgende:
ff Engineering gelvled naar 525 vanavond, 20k armer. Maar goed, wel epische 359 goggles erbij nu! Woei.
je weet dat het gebruiken van zelf-gegatherde mats economisch ook geld kost?quote:
Ik heb ze niet zelf gegatherd, gewoon gebietstquote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef Zith het volgende:
[..]
je weet dat het gebruiken van zelf-gegatherde mats economisch ook geld kost?
Ik ben inmiddels level 84 maar nog geen Dungeons gedaan, elke keer is de queue 45 minuten, dan heb ik al geen zin meer.quote:Op zondag 12 december 2010 03:19 schreef Friday12 het volgende:
Net Guild Cataclysm Dungeon Hero gehaald
Blijft economisch gezien hetzelfde, je had de mats dus ook (blijbaar) voor 25.000 g kunnen verkopen, je maakte dus de keuze, of 25k gold in the pocket of 525 enginering, dezelfde keuze als Blisteringquote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf gegatherd, gewoon gebietst
Ik zat te denken ''wie is toon''quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Bij TBC en LK wilde ik zsm max engineering. Nu kan ik gelukkig wachten. Geen haast, wacht wel tot ik toon ook zo hoog heb zodat ze kan minenEn dan zijn de prijzen ook wel gedropped
Ik slack ook op een alt, van 61 naar 65 in 3 dagenquote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
pff mensen met 3 lvl 85 alts
ik doe iets fout geloof ik, heb een lvl 73 in like 3 dagen levelen (van 70-73)hoe levelen mensen zo snel zeg!
Je doet pas iets fout als je het niet leuk hebtquote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
ik doe iets fout geloof ik, heb een lvl 73 in like 3 dagen levelen (van 70-73)hoe levelen mensen zo snel zeg!
het constante grinden is wel heel saai iig. Maar hoop gewoon dat rond de 85 ik een goede guild vind die raid enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je doet pas iets fout als je het niet leuk hebt
Dan verpats je ze toch?quote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
IK WIL MIJN ZUUR VERDIENDE EPICS NIET DISENCHANTEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Elke mongool kon wrathful farmen aan het eind van wotlkquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef Ezio het volgende:
Ik hou mijn wrathful setje ook gewoon, gewoon om te showen
Niet de shoulders.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Elke mongool kon wrathful farmen aan het eind van wotlk
Zit nog steeds te twijfelen, heb vroeger alleen het begin gespeeld, tot level 40 ofzo. Is het 't nog 75 euro waard? Is het nog leuk voor nieuwe spelers, als je nieuw ras kiest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef MaxC het volgende:
Mmmmm, stom![]()
Kost me dan 75 euro, moet ik nog even over nadenken
Ach, het is nu onwijs makkelijk. Beetje een Disney game, dus je vliegt nu door de levels 1-60, dan tot 70 gaat weer saai worden (Outlandquote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen, heb vroeger alleen het begin gespeeld, tot level 40 ofzo. Is het 't nog 75 euro waard? Is het nog leuk voor nieuwe spelers, als je nieuw ras kiest?
Die achievement is met de guild alle dungeons op hc doenquote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels level 84 maar nog geen Dungeons gedaan, elke keer is de queue 45 minuten, dan heb ik al geen zin meer.
Questen / levelen was nooit moeilijk. Het duurde alleen wat langer.quote:
Ik weet zeker dat 7 van de 10 spelers van nu zouden afhaken (geen vervelende gedachte) als het nog zo was als in vanilla.quote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Questen / levelen was nooit moeilijk. Het duurde alleen wat langer.
Waar baseer je dat op dan? Het is echt niet zo dat er nu een ander soort spelers speelt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 7 van de 10 spelers van nu zouden afhaken (geen vervelende gedachte) als het nog zo was als in vanilla.
Dus zonder sparkles/pijlen boven de quest items en die pointers op de minimap.
Ergo, moeilijker voor velen, want dan moeten ze de quests lezen en daadwerkelijk in de wereld zoeken.
Je leest je chat channels niet? Wat een mongolen zeg. In WotLK waren ze zo goed als leeg, nu kan ik het nog geeneens bijhouden zoveel dat er spammen. En allemaal met vragen waar het één of het ander is. Nou kan het aan mij liggen, maar met die onzin op je minimap en sparkles en pijlen moet je echt het IQ van een pinda hebben wil je het niet snappen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Het is echt niet zo dat er nu een ander soort spelers speelt.
juistt raiden met 40 man was vetquote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je leest je chat channels niet? Wat een mongolen zeg. In WotLK waren ze zo goed als leeg, nu kan ik het nog geeneens bijhouden zoveel dat er spammen. En allemaal met vragen waar het één of het ander is. Nou kan het aan mij liggen, maar met die onzin op je minimap en sparkles en pijlen moet je echt het IQ van een pinda hebben wil je het niet snappen.
In vanilla kon ik het begrijpen als men eens iets in General vroeg over een quest, maar nu? Nee sorry, dat kan er niet in bij mij.
En dan het gezeur over dat dungeons te moeilijk zijn. Lijkt wel of het meerendeel pas in WotLK is begonnen met spelen en het hele fenomeen CC niet kent. Waarvoor heb je al die skills dan? Voor het mooie pictogram in je spellbook? Jezus christus zeg
Dus ja, ik denk dat er een nieuw soort player is. De oude garde komt dit alleen maar bekend voor, die zullen niet gaan zeuren. Nuja, dat lijkt mij dan. Of zou men zo verwend zijn met de instant-gratification mindset die vanaf TBC meer en meer is opgedoken dat ze het moeilijk vinden terug te gaan naar het oudere? Hmm, dat zou dan ook nog kunnen nu ik erover denk....
Gelukkig ook al geluiden van vooral Hunters gehoord dat ze het juist heel fijn vinden om nu eindelijk na jaren weer eens CC te gebruiken of zelfs te kiten. Alles om het geweld wat er op de tank komt te verlichten zodat de healer hem kan healen. Nu toch wel weer zin om m'n Alliance DPS characters te levelen zo, ondanks het Horde wins all verhaal.
Anyway, misschien is 7/10 overdreven, maar WoW is echt groot geworden toen het makkelijker werd, dus ja, er zouden zat geen zin hebben in de 'moeilijkere' versie denk ik
Een hell om te organiseren zo af en toe, maar wel epicquote:
Ghehe, wel party maken anders duurt 't eeuwen als 't druk isquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Hmpf.. Ben nu met een Q bezig waar je met een of ander half mongoolse vogel, die niet kan vliegen, eieren kapot moet lopen.
Is leuk, maar 40 eieren is toch wat teveel
Mongolen hebben toch juist een chromosoom teveel?quote:Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef Civilian het volgende:
Die vogel mist echt een chromosoom of 30
Klopt, maar blijkbaar heeft Civilian het over het syndroom van Turnerquote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mongolen hebben toch juist een chromosoom teveel?
Euh juist ja. Ik ben vergeten om even onder z'n veertjes te kijken.. Maar 't beestje spoort in ieder geval nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar heeft Civilian het over het syndroom van Turner
Dan moet die vogel wel een meisje zijn.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik wil inloggen, maar hij zegt steeds you've been disconnected from the server. Liggen de login servers eruit?
zelfde hieroquote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik wil inloggen, maar hij zegt steeds you've been disconnected from the server. Liggen de login servers eruit?
Hij doet het weer bij mij.quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
zelfde hiero
gok dat logins eruit liggen ja
Jup, en ze gaan nu voor rond de 10kquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Blockade's lost shield?
Gisteren in Lost City, power outage, en ik was aan het randomen met mijn broertje. Ik dus offline, en had net gepulled, dropped dat schild. Mijn broertje won hem, en heeft hem vanochtend aan mij gegeven. <3
Erg gaaf!
Als je een bos killed komt er bij de ingang links of rechts een whirlwind dat is een portal naar andere platform zeg maarquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag dan eindelijk een dungeon gedaan, Vortex Pinnacle, niet mijn ding dat gespring naar de volgende plek m.b.v. die tornado's. Ik ben zo een type dat altijd de weg kwijtraakt en nadat ik 1 x was doodgegaan en terugmoest had ik het al weer bijna gehad ermee![]()
Voor de rest niet zo heel moeilijk, alleen de laatste boss is even opletten.
Dat ding is echt achterlijk. Onbestuurbare vogel. Toen hij klein was uit zijn nest gedonderd denk ik zo. Maar goed dat je daar een achieve voor krijgt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Hmpf.. Ben nu met een Q bezig waar je met een of ander half mongoolse vogel, die niet kan vliegen, eieren kapot moet lopen.
Je moet eerst sturen, dan pas op de flap knop drukken. Heel goed te besturen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat ding is echt achterlijk. Onbestuurbare vogel. Toen hij klein was uit zijn nest gedonderd denk ik zo. Maar goed dat je daar een achieve voor krijgt.
Die zitten 24/7 te levelen en rushen, hun keuze maar lijkt me erg saai.quote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben zo een kluns met dat soort dingen, vandaar dat ik Oculus ook maar 1 keer heb gedaan op HC, vreselijk. Quests waarbij je iets moet besturen, een machine of zo vind ik ook zo erg.quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een bos killed komt er bij de ingang links of rechts een whirlwind dat is een portal naar andere platform zeg maar
Die heb ik vanavond ook gedaan. Stond op het punt mijn computer uit het raam te gooien. Maar toch gered. Net beertjes uit de boom gegooid, die vond ik dan wel weer geweldigquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Ik ging bij die beertjes ook expres mis gooien.quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond ook gedaan. Stond op het punt mijn computer uit het raam te gooien. Maar toch gered. Net beertjes uit de boom gegooid, die vond ik dan wel weer geweldig
Net 82 gedinged.
Sadistquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ging bij die beertjes ook expres mis gooien.
Je eerste 80...quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net voor het eerst Culling of Stratholme gedaan! Toffe dungeon, nog 3 voor Northrend dungeonmaster en dan waarschijnlijk ook mijn eerste 80!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je eerste 80...
...maar....
...dan moet je nog 5 levels!! Kom maar terug als je 85 bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoop t nietquote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Migwi het volgende:
Als je een guild verlaat, verlies je zeker ook al die dingen die je krijgt met die guild achievement crap?
Alliance heeft namelijk wel een erg vette mount
Uiteraard, je zit namelijk niet meer in het guild.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Migwi het volgende:
Als je een guild verlaat, verlies je zeker ook al die dingen die je krijgt met die guild achievement crap?
Alliance heeft namelijk wel een erg vette mount
das wel heel kutquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Uiteraard, je zit namelijk niet meer in het guild.
Dat is het hele idee erachter: Je gaat voor je guild. Volgens mij zit het erin om guildhoppen te voorkomenquote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Migwi het volgende:
Dus je zit eigenlijk vast aan je guild.
Best lame, wat als je guild door omstandigheden uit elkaar valt. Ben je mooi klaar mee dan.
Ik wist wel dat er een slechte kant aan zou zitten.
Ach ja.
Je kan die items pas kopen als je een hoge guild-rep hebt, dus je moet er sowieso lang inzittenquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is het hele idee erachter: Je gaat voor je guild. Volgens mij zit het erin om guildhoppen te voorkomen
Dat doet niets af aan mijn verhaalquote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan die items pas kopen als je een hoge guild-rep hebt, dus je moet er sowieso lang inzitten
Heh dan zal ik nog maar niet over raids hebben. De trash in Blackwing Decent is gruwelijk hard. En de bosses ook heel erg nog voor onze groep. Maar wel al Algaloth in Tol Barad neer gekregen en dus de eerste T11 in de guild is binnen.quote:Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef Migwi het volgende:
Nom nom nom, dungeons zijn weer 'moeilijk'![]()
Hopelijk zijn attunements ook weer terug, maar dat zal wel weer teveel van het goeie zijn.
Heb je wel al hc gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef Migwi het volgende:
Nom nom nom, dungeons zijn weer 'moeilijk'![]()
Hopelijk zijn attunements ook weer terug, maar dat zal wel weer teveel van het goeie zijn.
Bij ons dropte meteen al legs voor een class die niet mee wasquote:Op maandag 13 december 2010 02:36 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Heh dan zal ik nog maar niet over raids hebben. De trash in Blackwing Decent is gruwelijk hard. En de bosses ook heel erg nog voor onze groep. Maar wel al Algaloth in Tol Barad neer gekregen en dus de eerste T11 in de guild is binnen.
Nee, waarom zou ik dat doen dan? Heb ik de gear nog niet voor.quote:Op maandag 13 december 2010 04:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je wel al hc gedaan?
[..]
Bij ons dropte meteen al legs voor een class die niet mee was
Silvermoon is 90% Alliance en 10% Horde.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Zolcon het volgende:
Nondeju de realms zitten flink vol op zondagavond
Weet niet wat ik moet gaan spelen. Ben na een aantal jaar uitgekeken op de Horde en wil eigenlijk weer alliance gaan spelen. Denk dat ik op silvermoon ga spelen omdat ik daar al een Dwarf Paladin van lvl 60 heb.
Iemand een idee met hoe het is op Silvermoon?
Juh, Heroic Leap is echt geweldig. Ik gebruik het ook regelmatig om gewoon mij vooruit te schieten als ik aan het lopen ben. En nu 3 gap closers is heerlijk (L). Minder gekite worden is sowieso tof. Goblins zijn wat dat betreft zieker, die hebben nog die rocket jump racial die geen cooldown deelt met een andere gap closer.quote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef jagga het volgende:
Gisteren eindelijk 85 gedinged.
In totaal 14k g rijker door quests/questrewards verpattsen, geminede ores verpatsen en beetje AH klooien
Gisteren trouwens een paar uur staan duellen tegen randoms en guildies.
Waar ik in Wotlk verloor van zon beetje alles, win ik nu 80%Als pve prot.
Tegen een restoshammy is het een eindeloos gevechtDoor latency de Hex missen met shieldbash of spellreflect
en dan greater healing wave en hoppa we beginnen weer van voren af aan.
Onze GM (shadowpriest) heb ik gisteren zo hard horen ragen over warriors![]()
hij: stand still, i want to know why u spellreflect every fucking nanosecond!
*inspect mij + spec*
hij: WTF 6 sec silence on sheild bash, 7sec cd on spellreflect, AND u GAIN 60 RAGE ON SPELLREFLECTING?! 2 gapclosers( 3 actually! heroic leap yo > hij: shut up!)
hij: im done with pvp!
Prachtig
Dit bewijst wel weer dat het echt server afhankelijk is. Bij mij verkopen uncut groene gems voor 200+ en cut groene gems voor 25g.quote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef Twiitch het volgende:
De stap van normal naar heroics is wel een stuk groter, hebben we eerst een normal Grim Batol gedaan (een guildmate moest nog een paar item levels voordat deze heroics kon doen) en daarna de heroic versie, rennen we op die eerste baas af (Umbriss ofzoiets), deze is in normal gewoon T&S, wipen we als een debiel totdat we doorhebben dat het op heroic wel zaak is om de Trogg adds te killen.
Heb nu een paar heroics gedaan, de meeste zijn wel een beetje lastig alleen SFK is een eitje (als je de eerste baas doorhebt)
Oh, en als JC een goudmijntje ondekt, iedereen koopt als eerste de +30 STR/AGI/INT designs, ik lekker eerst de +30 Dodge/+20 STAM, hier heb je de groene gems voor nodig, deze zijn net als in WotLK het minst zeldzaam, ze gaan voor 30g op de AH, en aangezien ik de enige op de server ben met deze cut kan ik ze voor 250g verkopen, gooi er elke dag een stuk of 15 op, zit nu aan de 20k![]()
Grappig dat prijsverschil... puur alleen maar omdat het levellen van professions nu veel gedaan wordt. Als dat zo over is dan daalt de prijs wel :pquote:Op maandag 13 december 2010 10:04 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dit bewijst wel weer dat het echt server afhankelijk is. Bij mij verkopen uncut groene gems voor 200+ en cut groene gems voor 25g.
Ik heb maar 2 onder de 346 ilvlquote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef Migwi het volgende:
Ja, maar het lijkt me dat je nog wel wat gear mist, of zit iedereen al over de 333+ ilevel?
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen dan? Heb ik de gear nog niet voor.
De paarse add moet je kitend killenquote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef Twiitch het volgende:
De stap van normal naar heroics is wel een stuk groter, hebben we eerst een normal Grim Batol gedaan (een guildmate moest nog een paar item levels voordat deze heroics kon doen) en daarna de heroic versie, rennen we op die eerste baas af (Umbriss ofzoiets), deze is in normal gewoon T&S, wipen we als een debiel totdat we doorhebben dat het op heroic wel zaak is om de Trogg adds te killen.
Heb nu een paar heroics gedaan, de meeste zijn wel een beetje lastig alleen SFK is een eitje (als je de eerste baas doorhebt)
Oh, en als JC een goudmijntje ondekt, iedereen koopt als eerste de +30 STR/AGI/INT designs, ik lekker eerst de +30 Dodge/+20 STAM, hier heb je de groene gems voor nodig, deze zijn net als in WotLK het minst zeldzaam, ze gaan voor 30g op de AH, en aangezien ik de enige op de server ben met deze cut kan ik ze voor 250g verkopen, gooi er elke dag een stuk of 15 op, zit nu aan de 20k![]()
Dat hadden we na de eerste wipe ook door.quote:Op maandag 13 december 2010 10:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 onder de 346 ilvlen heb gister mijn BoE leggings vanuit raid trash gekregen
[..]
De paarse add moet je kitend killen
Eensch, en m'n BS aan het levelen, maar dan kom ik straks uit bij Truegold, en dat is duurquote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind gearen gruwelijk irritant. 2 dungeons, 1 tank drop. En het schild wat ik gekregen heb. Op deze manier en ik eind dit jaar nog niet in een HC... Ben maar rep aan het farmen om meer tank gear van factions te kunnen kopen.
ach al zo vaak gehadquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Migwi het volgende:
Staat iemand in de buurt van een mining ndoe een mob te killen, nog geeneens ernaast, dus ik mine en ga verder, krijg ik me toch een scheldcannonade daarna![]()
Ja, ik zie het probleem ook niet hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
ach al zo vaak gehad
Of nog effe snel die node minen, en dan snel die even quest boss mob charge en hem nog hebben ook !
Ik schoot 1x, liet dan mijn pet het afmaken. Node eerst, dan mob. Want er lopen genoeg eikels rond die hem gewoon nicken.quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik stun de mob en ga dan minen.Gebeurt me echt NOOIT dat iemand mijn node "jat".
82 hierquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik zit nog steeds ergens op 83 en half. /slack
Wordt er eigelijk al een begin gemaakt met raids bij jullie guilds? Of is het daar nog te vroeg voor?
Ik hoop vandaag pas mijn CE binnen te krijgen, moet dus nog beginnen terwijl de rest van guild al gezellig dungeon runs doet en lang en breed 83+ isquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Wordt er eigelijk al een begin gemaakt met raids bij jullie guilds? Of is het daar nog te vroeg voor?
Te vroeg. Onze planning was eind januari maar dat betwijfel ik. 2 van onze 3 main healers zijn zwanger, de andere is getrouwd met een van de zwangere.quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Je moet maar zo denken, hun zijn al snel klaar met de nieuwe content, jij kan nog ff.quote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag pas mijn CE binnen te krijgen, moet dus nog beginnen terwijl de rest van guild al gezellig dungeon runs doet en lang en breed 83+ is![]()
/ignore gchat
Zij zitten idd over een maand te zeuren dat er zo weinig content is, boehoequote:Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, hun zijn al snel klaar met de nieuwe content, jij kan nog ff.
83,5 hier. En ik snap niet helemaal waaromquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leukquote:Op maandag 13 december 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
Ik probeer echt zo snel mogelijk door alle zones heen te gaan en zodra ik een level hoger ben, naar de volgende. Gisteren 84 gedinged, dus meteen begonnen met die pre-quests voor Twilight Highlands (wel tof trouwes, met Jack Bauder in SW, die klaagt dat dit de langste dag ooit voor 'm is). Ik maak straks wel al die quests af in die gebieden waar ik al geweest ben voor de achievements, 't is nu eerst zaak om z.s.m. 85 te worden zodat ik HC's kan gaan farmen.
Paar keer per week raiden, en ondertussen questen en achievements halen, ik vermaak me wel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk
Als je van plan bent om hardcore te gaan raiden, snap ik dat je zsm HC's wil doen om te gearen. Maar als je dat toch niet van plan bent, snap ik de haast niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk
Carbonitequote:Op maandag 13 december 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap de behoefte wel om mee te doen met de rest, dat je zo snel mogelijk 85 wilt zijn en wilt gaan raiden etc. Ik moet cata nog installeren en merk dat ik het echt klote vind dat de guild al halverwege de content zit![]()
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc.
Ik twijfel zelfs of ik al ga beginnenHeb een nieuwe toon bijna op level 30 nu en da's eigenlijk ook wel erg leuk om te spelen
Stel eens voor om aan CC te doen, zodat de tank minder klappen krijgt.quote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er met priest gebeurd![]()
Kan gewoon in geen mogelijkheid HC's healen...
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.quote:
Het is niet meer zoals in wrath he, het is beter nadenken dan alleen de grote heal.quote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef byah het volgende:
Blizzard als ik grote heals wil spammen had ik wel een holy paladin gerolled. Ik kan 16!!x een rejuv casten en dan ben ik oom
Worgen DK is wel erg vet wat mij betreft.quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:
Ga hem toch maar weer kopen.
Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al?
-Eerst wat gear verzamelen in normalsquote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er met priest gebeurd![]()
Kan gewoon in geen mogelijkheid HC's healen...
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
Kan natuurlijk niet als nieuwe spelerquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:
Ga hem toch maar weer kopen.
Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al?
quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.
Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.
Hopen dat het niet generft wordt.
En dat is geen optie in wow zeg je?quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
Eerste hc binnen nadat ik 5 min 85 dingde en 2 uur later was die clearedquote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.
Nou ja, de bazen hebben ook weer daadwerkelijk tactics die je moet toepassen, in plaats van wotlk waar alles zodra je 80 dingde AoE the trash tank & spank the boss was. Communiceren is bijna belangrijker dan gear imo.quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.
Ja ik vind dit ook echt geweldig hoor, eindelijk weer een beetje uitdagingquote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.
Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.
Hopen dat het niet generft wordt.
En al een tijdje overbodig aangezien Blizzard precies hetzelfde in de game gestopt heeftquote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakkenquote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dat is geen optie in wow zeg je?
Check de faction vendors, daar kun je vaak als je "honored" bent al gear met een item level van 333 kopen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
WOW!!! Mijn tweede piece gear in 20 randoms.Awesome, nu mag ik bijna een HC proberen!
Oh ja, elke keer naar je map kijken is inderdaad een nachtmerrie.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakken
Okee... en die raad je me aan omdat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakken
Ja omfg....echt zo zwaar irritant al die kleuters met hun mounts boven op die goblinquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Sjiznit het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee... en die raad je me aan omdat?
quote:Op maandag 13 december 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc.
En de JP vendor, die was ik vergeten, mooi 2 stuks ilevel 346 gear nu.quote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Check de faction vendors, daar kun je vaak als je "honored" bent al gear met een item level van 333 kopen.
Heb een 85 en een 83 nu. Questen is gewoon geweldig.quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Repentance, Hammer of Justice, Fear (niet optimaal) , Turn Undead.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Migwi het volgende:
Ik heb bijna alleen maar groups met Paladins en Warriors, goeie CC joh
Vergeet rogues niet.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef Migwi het volgende:
Hammer of Justice is geen CC, dat is een stun van een paar seconden met een minuut cooldown. Kom op zeg
Fear gebruik je normaliter niet zoals je zelf al aangeeft, je weet nooit waar ze heen rennen. De ene keer alle kanten op en de andere keer een tering eind rechtdoor om een extra pack te pullen.
Zelfde met Turn Evil. Wat zelfs nog een cast is en alleen gebruikt kan worden tegen... Undead en Demons, en hey, volgens mij zie ik meer Dragonkin, Humanoids en Elementals in deze expansion
Repentance is het enige.
Gief moar Hunters/Mages!
Stunnen is geen klappen is nog steeds Crowd Control! En fearen gewoon zorgen dat je niet in de buurt bent van andere groepen en dan hopen op een goede afloopquote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef Migwi het volgende:
Hammer of Justice is geen CC, dat is een stun van een paar seconden met een minuut cooldown. Kom op zeg
Fear gebruik je normaliter niet zoals je zelf al aangeeft, je weet nooit waar ze heen rennen. De ene keer alle kanten op en de andere keer een tering eind rechtdoor om een extra pack te pullen.
Zelfde met Turn Evil. Wat zelfs nog een cast is en alleen gebruikt kan worden tegen... Undead en Demons, en hey, volgens mij zie ik meer Dragonkin, Humanoids en Elementals in deze expansion
Repentance is het enige.
Gief moar Hunters/Mages!
Rogues kunnen sappen en warlocks/priests kunnen als ze fear hebben geglyphed fearen zonder dat de targets gaan rennen. Dat maakt fear betere CC dan frost trap of polymorph, aangezien ze bij fear niet per se breaken bij damage.quote:
Blind is ook geen CC, duurt veeeeeel te kort.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vergeet rogues niet.
Sap, blind.
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrotquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Blind is ook geen CC, duurt veeeeeel te kort.
Alle beetjes helpenquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrot6 seconden is meer dan genoeg.
Rogues zijn sowieso fijn om te hebben met interruptsquote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vergeet rogues niet.
Sap, blind.
In WotLK ja. Oh nee, wacht, daar had je helemaal geen CC nodig. Achterlijke faceroll expansionquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrot6 seconden is meer dan genoeg.
Ja, dat is zeker wel relaxed jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind m'n beartank ook wel fijn in dungeons als Grim Batol. Hibernate op de ene dragonkin, roots op een melee.
Ik heb tot nu toe alleen nog pala tanks gezien. Maar toegegeven: Heb nog niet veel dungeons gedaan. Wil 't lekker rustig aan doen allemaal.quote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind m'n beartank ook wel fijn in dungeons als Grim Batol. Hibernate op de ene dragonkin, roots op een melee.
Ik bedoelde te zeggen dat het prettig is als de informatie er is, als je het zoekt.quote:
FF?quote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, zelf uit proberen wat het meest dps oplevert. 2500 ongeveer... even lezen.. 4500 dps... hmmz...
FF > KS > KC > AS > CS
SS weer weg
(BM Hunter dus)
wowquote:Launched on 7 December, the third expansion to World of Warcraft has sold 3.3 million copies in 24 hours. These sales pulverize the previous records set with the first two extensions of the MMORPG.
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?quote:
Zal toch wel?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?
Oh focus fire bedoel je natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
ik gok dat het merendeel uit de downloads via battle.net bestaatquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?
Zou het niet doen in ieder geval. Maar ik speel zelf geen BM omdat het zo saai isquote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep. Hoewel er discussie is/was of je dat wil doen als je rood bent.
saai? Nee man!quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zou het niet doen in ieder geval. Maar ik speel zelf geen BM omdat het zo saai is
Vergeleken met andere specs zeker wel.quote:
Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat en wat je doet. Ik speel nu (met flinke pauzes) 5 jaar, en vrijwel altijd BM gespeeld. Ik ken heel wat trucjes om het interessant te houden.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vergeleken met andere specs zeker wel.
BH? welke raid..quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Blistering het volgende:
Whehe, eerste BH run en gelijk tier 11 legs.
Baradins Hold, nieuwe VoA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |