quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]En dat gaat met mij wat drinken
Doe je goed, ik verkocht er vanochtend 2 voor 4 keer zoveel gold. Engineeringquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Normaal koop ik amper gear, maar vanmiddag toch maar, voor maar 150 gold een crossbow gekocht, geen geld.
Er stonden er nog meer, voor 400, dus ik had mazzel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Doe je goed, ik verkocht er vanochtend 2 voor 4 keer zoveel gold. Engineering![]()
Nog slechts 1 Truegold bar en ik kan mijn eigen epic bow maken
Net weer een clown die 4k vraagt voor een Transmute. Het ergste is nog dat er mensen zijn die dat nog betalen ook. Ik heb vanochtend 250gold betaald voor precies dezelfde transmute, en meer ga ik zeker niet uitgevenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Er stonden er nog meer, voor 400, dus ik had mazzel.
Op mijn server zijn de prijzen al redelijk aan het dalen, in het begin was het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Net weer een clown die 4k vraagt voor een Transmute. Het ergste is nog dat er mensen zijn die dat nog betalen ook. Ik heb vanochtend 250gold betaald voor precies dezelfde transmute, en meer ga ik zeker niet uitgeven
Op Kor'gall helemaal geen last van inlog queue, gelukkig maar. Als het te vaak voor komt zou ik overwegen om een realmchange te doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks 2 weken vakantie en dan hou ik het waarschijnlijk niet meerAls ik dan weer ga spelen ga ik gelijk nonstop naar 85, heb ik die zooi ook gelijk maar gehad.
Hoe zijn de queue op jullie servers? Ik speelde op Sylvanas en daar hoor ik nu overal dat het haast onmogelijk is om erin te komen. Queue van 3500 en je gaat soms ook gewoon plaatsen terug + de server is er al een paar keer compleet uit gegaan
Speel al sinds vanilla op Sylvanas, altijd al tijden gehad met queue problemen alleen dit is wel heel erg. Zit even te testen nu met trial account en ben in 1.5-2 uur 300 plekken opgeschoten. Begonnen op 880quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Op Kor'gall helemaal geen last van inlog queue, gelukkig maar. Als het te vaak voor komt zou ik overwegen om een realmchange te doen
dat is leuk als je het voor het eerst doetquote:
Daardoor weet ik waar ik t beste kan lvlen . welke quest ect.. weet zeker dat t me al vele tijd geshceeld heeftquote:
Hmm die cheevo heb ik waarschijnlijk op 84 ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:32 schreef ufopiloot het volgende:
HAHA! Dit net in de guild;
[ afbeelding ]
Die gast is lvl84![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |