Een hell om te organiseren zo af en toe, maar wel epicquote:
Ghehe, wel party maken anders duurt 't eeuwen als 't druk isquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Hmpf.. Ben nu met een Q bezig waar je met een of ander half mongoolse vogel, die niet kan vliegen, eieren kapot moet lopen.
Is leuk, maar 40 eieren is toch wat teveel
Mongolen hebben toch juist een chromosoom teveel?quote:Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef Civilian het volgende:
Die vogel mist echt een chromosoom of 30
Klopt, maar blijkbaar heeft Civilian het over het syndroom van Turnerquote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mongolen hebben toch juist een chromosoom teveel?
Euh juist ja. Ik ben vergeten om even onder z'n veertjes te kijken.. Maar 't beestje spoort in ieder geval nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Klopt, maar blijkbaar heeft Civilian het over het syndroom van Turner
Dan moet die vogel wel een meisje zijn.
quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik wil inloggen, maar hij zegt steeds you've been disconnected from the server. Liggen de login servers eruit?
zelfde hieroquote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik wil inloggen, maar hij zegt steeds you've been disconnected from the server. Liggen de login servers eruit?
Hij doet het weer bij mij.quote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
[..]
zelfde hiero
gok dat logins eruit liggen ja
Jup, en ze gaan nu voor rond de 10kquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Blockade's lost shield?
Gisteren in Lost City, power outage, en ik was aan het randomen met mijn broertje. Ik dus offline, en had net gepulled, dropped dat schild. Mijn broertje won hem, en heeft hem vanochtend aan mij gegeven. <3
Erg gaaf!
Als je een bos killed komt er bij de ingang links of rechts een whirlwind dat is een portal naar andere platform zeg maarquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag dan eindelijk een dungeon gedaan, Vortex Pinnacle, niet mijn ding dat gespring naar de volgende plek m.b.v. die tornado's. Ik ben zo een type dat altijd de weg kwijtraakt en nadat ik 1 x was doodgegaan en terugmoest had ik het al weer bijna gehad ermee![]()
Voor de rest niet zo heel moeilijk, alleen de laatste boss is even opletten.
Dat ding is echt achterlijk. Onbestuurbare vogel. Toen hij klein was uit zijn nest gedonderd denk ik zo. Maar goed dat je daar een achieve voor krijgt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Hmpf.. Ben nu met een Q bezig waar je met een of ander half mongoolse vogel, die niet kan vliegen, eieren kapot moet lopen.
Je moet eerst sturen, dan pas op de flap knop drukken. Heel goed te besturen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat ding is echt achterlijk. Onbestuurbare vogel. Toen hij klein was uit zijn nest gedonderd denk ik zo. Maar goed dat je daar een achieve voor krijgt.
Die zitten 24/7 te levelen en rushen, hun keuze maar lijkt me erg saai.quote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
pff mensen met 3 lvl 85 alts
ik doe iets fout geloof ik, heb een lvl 73 in like 3 dagen levelen (van 70-73)hoe levelen mensen zo snel zeg!
Ik ben zo een kluns met dat soort dingen, vandaar dat ik Oculus ook maar 1 keer heb gedaan op HC, vreselijk. Quests waarbij je iets moet besturen, een machine of zo vind ik ook zo erg.quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je een bos killed komt er bij de ingang links of rechts een whirlwind dat is een portal naar andere platform zeg maar
Die heb ik vanavond ook gedaan. Stond op het punt mijn computer uit het raam te gooien. Maar toch gered. Net beertjes uit de boom gegooid, die vond ik dan wel weer geweldigquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Civilian het volgende:
Ik ging bij die beertjes ook expres mis gooien.quote:Op zondag 12 december 2010 22:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond ook gedaan. Stond op het punt mijn computer uit het raam te gooien. Maar toch gered. Net beertjes uit de boom gegooid, die vond ik dan wel weer geweldig
Net 82 gedinged.
Sadistquote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ging bij die beertjes ook expres mis gooien.
Je eerste 80...quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net voor het eerst Culling of Stratholme gedaan! Toffe dungeon, nog 3 voor Northrend dungeonmaster en dan waarschijnlijk ook mijn eerste 80!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je eerste 80...
...maar....
...dan moet je nog 5 levels!! Kom maar terug als je 85 bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoop t nietquote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Migwi het volgende:
Als je een guild verlaat, verlies je zeker ook al die dingen die je krijgt met die guild achievement crap?
Alliance heeft namelijk wel een erg vette mount
Uiteraard, je zit namelijk niet meer in het guild.quote:Op maandag 13 december 2010 00:03 schreef Migwi het volgende:
Als je een guild verlaat, verlies je zeker ook al die dingen die je krijgt met die guild achievement crap?
Alliance heeft namelijk wel een erg vette mount
das wel heel kutquote:Op maandag 13 december 2010 00:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Uiteraard, je zit namelijk niet meer in het guild.
Dat is het hele idee erachter: Je gaat voor je guild. Volgens mij zit het erin om guildhoppen te voorkomenquote:Op maandag 13 december 2010 00:11 schreef Migwi het volgende:
Dus je zit eigenlijk vast aan je guild.
Best lame, wat als je guild door omstandigheden uit elkaar valt. Ben je mooi klaar mee dan.
Ik wist wel dat er een slechte kant aan zou zitten.
Ach ja.
Je kan die items pas kopen als je een hoge guild-rep hebt, dus je moet er sowieso lang inzittenquote:Op maandag 13 december 2010 00:13 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is het hele idee erachter: Je gaat voor je guild. Volgens mij zit het erin om guildhoppen te voorkomen
Dat doet niets af aan mijn verhaalquote:Op maandag 13 december 2010 00:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kan die items pas kopen als je een hoge guild-rep hebt, dus je moet er sowieso lang inzitten
Heh dan zal ik nog maar niet over raids hebben. De trash in Blackwing Decent is gruwelijk hard. En de bosses ook heel erg nog voor onze groep. Maar wel al Algaloth in Tol Barad neer gekregen en dus de eerste T11 in de guild is binnen.quote:Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef Migwi het volgende:
Nom nom nom, dungeons zijn weer 'moeilijk'![]()
Hopelijk zijn attunements ook weer terug, maar dat zal wel weer teveel van het goeie zijn.
Heb je wel al hc gedaan?quote:Op maandag 13 december 2010 02:24 schreef Migwi het volgende:
Nom nom nom, dungeons zijn weer 'moeilijk'![]()
Hopelijk zijn attunements ook weer terug, maar dat zal wel weer teveel van het goeie zijn.
Bij ons dropte meteen al legs voor een class die niet mee wasquote:Op maandag 13 december 2010 02:36 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Heh dan zal ik nog maar niet over raids hebben. De trash in Blackwing Decent is gruwelijk hard. En de bosses ook heel erg nog voor onze groep. Maar wel al Algaloth in Tol Barad neer gekregen en dus de eerste T11 in de guild is binnen.
Nee, waarom zou ik dat doen dan? Heb ik de gear nog niet voor.quote:Op maandag 13 december 2010 04:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je wel al hc gedaan?
[..]
Bij ons dropte meteen al legs voor een class die niet mee was
Silvermoon is 90% Alliance en 10% Horde.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Zolcon het volgende:
Nondeju de realms zitten flink vol op zondagavond
Weet niet wat ik moet gaan spelen. Ben na een aantal jaar uitgekeken op de Horde en wil eigenlijk weer alliance gaan spelen. Denk dat ik op silvermoon ga spelen omdat ik daar al een Dwarf Paladin van lvl 60 heb.
Iemand een idee met hoe het is op Silvermoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |