Ik slack ook op een alt, van 61 naar 65 in 3 dagenquote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
pff mensen met 3 lvl 85 alts
ik doe iets fout geloof ik, heb een lvl 73 in like 3 dagen levelen (van 70-73)hoe levelen mensen zo snel zeg!
Je doet pas iets fout als je het niet leuk hebtquote:Op zondag 12 december 2010 13:50 schreef Jimbo het volgende:
pff mensen met 3 lvl 85 alts
ik doe iets fout geloof ik, heb een lvl 73 in like 3 dagen levelen (van 70-73)hoe levelen mensen zo snel zeg!
het constante grinden is wel heel saai iig. Maar hoop gewoon dat rond de 85 ik een goede guild vind die raid enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je doet pas iets fout als je het niet leuk hebt
Dan verpats je ze toch?quote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
IK WIL MIJN ZUUR VERDIENDE EPICS NIET DISENCHANTEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Elke mongool kon wrathful farmen aan het eind van wotlkquote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef Ezio het volgende:
Ik hou mijn wrathful setje ook gewoon, gewoon om te showen
Niet de shoulders.quote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Elke mongool kon wrathful farmen aan het eind van wotlk
Zit nog steeds te twijfelen, heb vroeger alleen het begin gespeeld, tot level 40 ofzo. Is het 't nog 75 euro waard? Is het nog leuk voor nieuwe spelers, als je nieuw ras kiest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:15 schreef MaxC het volgende:
Mmmmm, stom![]()
Kost me dan 75 euro, moet ik nog even over nadenken
Ach, het is nu onwijs makkelijk. Beetje een Disney game, dus je vliegt nu door de levels 1-60, dan tot 70 gaat weer saai worden (Outlandquote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef MaxC het volgende:
[..]
Zit nog steeds te twijfelen, heb vroeger alleen het begin gespeeld, tot level 40 ofzo. Is het 't nog 75 euro waard? Is het nog leuk voor nieuwe spelers, als je nieuw ras kiest?
Die achievement is met de guild alle dungeons op hc doenquote:Op zondag 12 december 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels level 84 maar nog geen Dungeons gedaan, elke keer is de queue 45 minuten, dan heb ik al geen zin meer.
Questen / levelen was nooit moeilijk. Het duurde alleen wat langer.quote:
Ik weet zeker dat 7 van de 10 spelers van nu zouden afhaken (geen vervelende gedachte) als het nog zo was als in vanilla.quote:Op zondag 12 december 2010 18:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Questen / levelen was nooit moeilijk. Het duurde alleen wat langer.
Waar baseer je dat op dan? Het is echt niet zo dat er nu een ander soort spelers speelt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 7 van de 10 spelers van nu zouden afhaken (geen vervelende gedachte) als het nog zo was als in vanilla.
Dus zonder sparkles/pijlen boven de quest items en die pointers op de minimap.
Ergo, moeilijker voor velen, want dan moeten ze de quests lezen en daadwerkelijk in de wereld zoeken.
Je leest je chat channels niet? Wat een mongolen zeg. In WotLK waren ze zo goed als leeg, nu kan ik het nog geeneens bijhouden zoveel dat er spammen. En allemaal met vragen waar het één of het ander is. Nou kan het aan mij liggen, maar met die onzin op je minimap en sparkles en pijlen moet je echt het IQ van een pinda hebben wil je het niet snappen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op dan? Het is echt niet zo dat er nu een ander soort spelers speelt.
juistt raiden met 40 man was vetquote:Op zondag 12 december 2010 19:05 schreef Migwi het volgende:
[..]
Je leest je chat channels niet? Wat een mongolen zeg. In WotLK waren ze zo goed als leeg, nu kan ik het nog geeneens bijhouden zoveel dat er spammen. En allemaal met vragen waar het één of het ander is. Nou kan het aan mij liggen, maar met die onzin op je minimap en sparkles en pijlen moet je echt het IQ van een pinda hebben wil je het niet snappen.
In vanilla kon ik het begrijpen als men eens iets in General vroeg over een quest, maar nu? Nee sorry, dat kan er niet in bij mij.
En dan het gezeur over dat dungeons te moeilijk zijn. Lijkt wel of het meerendeel pas in WotLK is begonnen met spelen en het hele fenomeen CC niet kent. Waarvoor heb je al die skills dan? Voor het mooie pictogram in je spellbook? Jezus christus zeg
Dus ja, ik denk dat er een nieuw soort player is. De oude garde komt dit alleen maar bekend voor, die zullen niet gaan zeuren. Nuja, dat lijkt mij dan. Of zou men zo verwend zijn met de instant-gratification mindset die vanaf TBC meer en meer is opgedoken dat ze het moeilijk vinden terug te gaan naar het oudere? Hmm, dat zou dan ook nog kunnen nu ik erover denk....
Gelukkig ook al geluiden van vooral Hunters gehoord dat ze het juist heel fijn vinden om nu eindelijk na jaren weer eens CC te gebruiken of zelfs te kiten. Alles om het geweld wat er op de tank komt te verlichten zodat de healer hem kan healen. Nu toch wel weer zin om m'n Alliance DPS characters te levelen zo, ondanks het Horde wins all verhaal.
Anyway, misschien is 7/10 overdreven, maar WoW is echt groot geworden toen het makkelijker werd, dus ja, er zouden zat geen zin hebben in de 'moeilijkere' versie denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |