Waarom niet? Maar of het handig isquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:26 schreef Suikerstraat het volgende:
Ok, Bedankt.
Nu nog een race kiezen. Liefst zou ik een Blood Elf warlock maken en dan de Undead zone doen 1-20, is dat mogelijk?
Jij werkt voor die toko?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef Trekfiets het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dan hier nog een keer: www.gameshop.nl
Cataclysm voor 10 euro!! Ik ga hem zeker ff halen maandag.
Neuh, komt misschien zo over, maar sommige mensen in NL delen gewoon dingen om een ander een deugt te doen. Het is tegenwoordig vreemd, maar ik doe het toch he.quote:
Het kwam inderdaad over als een nogal geforceerde verkooptrucquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Neuh, komt misschien zo over, maar sommige mensen in NL delen gewoon dingen om een ander een deugt te doen. Het is tegenwoordig vreemd, maar ik doe het toch he.
Ja klopt, maar iedereen moet toch weten dat die zaak dat doet. 10 euro is echt niks gewoon, zal veel mensen over de streep trekken denk ik. Ik ben nu al 4 uur bezig met de installie van cataclysm :S Hij moet 9 gig downloaden maar gaat 50kb/s, waar kan dat aan liggen.quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het kwam inderdaad over als een nogal geforceerde verkooptruc
Geen idee, ik ben niet zo'n computervirtuoos.quote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen moet toch weten dat die zaak dat doet. 10 euro is echt niks gewoon, zal veel mensen over de streep trekken denk ik. Ik ben nu al 4 uur bezig met de installie van cataclysm :S Hij moet 9 gig downloaden maar gaat 50kb/s, waar kan dat aan liggen.
"Gameshop is Rebels"quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:34 schreef Trekfiets het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was, maar dan hier nog een keer: www.gameshop.nl
Cataclysm voor 10 euro!! Ik ga hem zeker ff halen maandag.
Geen filiaal in de buurt idd, iemand neem hem voor mij meequote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Gameshop is Rebels"
NouDat zal Blizzard echt merken wanneer zij 'm voor een lagere prijs verkopen. Daar maakt die winkel alleen zelf maar verlies op. En aangezien ze 't niet eens per post versturen zal dit vrij weinig mensen, op wat lokaaltjes na, over de streep trekken
het is 1 per klantquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen filiaal in de buurt idd, iemand neem hem voor mij mee
20k? Mij kostte het nog geen 100gquote:Op zondag 12 december 2010 03:00 schreef Blistering het volgende:
ff Engineering gelvled naar 525 vanavond, 20k armer. Maar goed, wel epische 359 goggles erbij nu! Woei.
je weet dat het gebruiken van zelf-gegatherde mats economisch ook geld kost?quote:
Ik heb ze niet zelf gegatherd, gewoon gebietstquote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef Zith het volgende:
[..]
je weet dat het gebruiken van zelf-gegatherde mats economisch ook geld kost?
Ik ben inmiddels level 84 maar nog geen Dungeons gedaan, elke keer is de queue 45 minuten, dan heb ik al geen zin meer.quote:Op zondag 12 december 2010 03:19 schreef Friday12 het volgende:
Net Guild Cataclysm Dungeon Hero gehaald
Blijft economisch gezien hetzelfde, je had de mats dus ook (blijbaar) voor 25.000 g kunnen verkopen, je maakte dus de keuze, of 25k gold in the pocket of 525 enginering, dezelfde keuze als Blisteringquote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf gegatherd, gewoon gebietst
Ik zat te denken ''wie is toon''quote:Op zondag 12 december 2010 13:21 schreef stbabylon het volgende:
Bij TBC en LK wilde ik zsm max engineering. Nu kan ik gelukkig wachten. Geen haast, wacht wel tot ik toon ook zo hoog heb zodat ze kan minenEn dan zijn de prijzen ook wel gedropped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |