*rijdt weg op swift zulian tiger*quote:
met welke heb je dit nagekeken? auchioneer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:23 schreef Jimbo het volgende:
Net eens gekeken met zn plugin, heel leuk allemaal..
jammer dat ze op dunemaul wel goed kijken( dr staat echtn iks voor onder de vendorprice
Welke gladiool betaalt dat nouquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:28 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist mn epic shield verkocht voor het symbolische bedrag van 25.000G
zoveel heb ik niet eensquote:
Zou mij aan m'n gebleekte hol roesten vent, maar ze zitten ertussen.quote:
auctionatorquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Olment het volgende:
[..]
met welke heb je dit nagekeken? auchioneer?
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:29 schreef Sjiznit het volgende:
Als attacker is Tol Barad echt achterlijk moeilijk. Defense heeft vecht een groot voordeel.
Ik kom er steeds niet in, kut alliance population is veel te kleinquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!
De 4 keer dat ik nu heb gespeeld zaten alle horde gewoon lekker op een vlag. Kwam je nooit doorheen. We waren altijd in de minderheid in de aanval aangezien we wat mensen bij de andere vlaggen moesten houden anders werden die geninja'd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:36 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Net voor de eerste keer een potje gedaan als attacker, we wonnen, en ik snap er nog steeds niks van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
De helft van die gare phased quests zijn af en toe bugged. Reloggen hielp bij mij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zit nu elke keer vast in Uldum?
Na de cutscene kom je in een kooi en daar moet je de quest completen bij dat mokkel maar de quest marker blijft grijs?ik heb het al 2 keer geprobeerd en de enige oplossing is telkens door uit die kooi te hearthen... is dit een bug? Ik zie telkens ook anderen spawnen in die kooi die er wél gewoon uitkomen... waarom ik niet? Ben lvl 83...
Pwnd door bubblequote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Migwi het volgende:
wtf!
Ik attack een Dwarf, hij bubbled en mount lekker z'n Gryphon....
In bubble gaat combat weg na een paar seconden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef Migwi het volgende:
Dat maakt niet uit, vraag me af aangezien ik gewoon nog in combat was, waarom hij kon mounten.
Shadowmeld> Swift flight form. Daag level 85 die in een 80 gebied rondloopt sneu te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Migwi het volgende:
wtf!
Ik attack een Dwarf, hij bubbled en mount lekker z'n Gryphon....
Dat is ook triest dat dat kan, moet gewoon niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Shadowmeld> Swift flight form. Daag level 85 die in een 80 gebied rondloopt sneu te zijn.![]()
Hm, dus ipv Bubble+HS is het nu bubble+Mount?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
In bubble gaat combat weg na een paar seconden.
Ik gebruik Auctioneer. Doe twee maal daags (minstens) een complete scan van de AH (op aggy horde ongeveer 370 pagina's). Dat kost tegen de 10 minuten. Maar ondertussen beetje fokken enzo. Dan pak ik eerst bid/buy out op alle items waarvan de dis-enchants minstens 1g meer opbrengen dan dat het item kost. Meestal zo rond de 100 stuks. Dan bid/buyout op alle dat bij de vendor meer oplevert. Ook zo'n 100 items. Dan zoek ik General op cloth, ore, bar en leather en koop alle vanilla items en qua ore/bar ook tbc, die voor minder dan 50% van de nominale waarde er op staan (die waarde krijg je door vaak te scannen). Dan vendoren, disenchanten en weer erop zetten van alle gewonnen items. Al met al kost me dat 20~25 minuten, terwijl ik ook andere dingen doe. Twee keer per dag. En daar maak ik zo'n 300 tot 1000g winst mee per dag. Niet slecht in vergelijking met de tijd die ik er aan besteed.quote:
Toen lk minder dan een week uit was, waren heroics ook een whipefest. En net level 70 in heroics ramparts was ook een garantie voor een hoge repairbill.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef Dibble het volgende:
Ben nog niet lvl 85 maar hoor dat HC's moeilijk zijn iig veel moeilijker dan WOTLK spamfests. Is het echt geen faceroll meer?
Op welke server zit je want hier kost een stack fel iron 120 goldquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik Auctioneer. Doe twee maal daags (minstens) een complete scan van de AH (op aggy horde ongeveer 370 pagina's). Dat kost tegen de 10 minuten. Maar ondertussen beetje fokken enzo. Dan pak ik eerst bid/buy out op alle items waarvan de dis-enchants minstens 1g meer opbrengen dan dat het item kost. Meestal zo rond de 100 stuks. Dan bid/buyout op alle dat bij de vendor meer oplevert. Ook zo'n 100 items. Dan zoek ik General op cloth, ore, bar en leather en koop alle vanilla items en qua ore/bar ook tbc, die voor minder dan 50% van de nominale waarde er op staan (die waarde krijg je door vaak te scannen). Dan vendoren, disenchanten en weer erop zetten van alle gewonnen items. Al met al kost me dat 20~25 minuten, terwijl ik ook andere dingen doe. Twee keer per dag. En daar maak ik zo'n 300 tot 1000g winst mee per dag. Niet slecht in vergelijking met de tijd die ik er aan besteed.
Jammer genoeg werkt runecloth niet meer, dat was echt flink scoren.
Af en toe corner ik nog wel de markt voor een bepaald item. Dan koop ik bijvoorbeeld een paar dagen achter elkaar alle Fel Iron op, en plaats ik weer voor 150% nominale prijs. Dat is flink scoren, maar je moet dan wel minstens 10x pure dag scannen.
Blockade's lost shield?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:28 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist mn epic shield verkocht voor het symbolische bedrag van 25.000G
En die zal ik dus een paar dagen voor 160g verkopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:11 schreef Kirov het volgende:
[..]
Op welke server zit je want hier kost een stack fel iron 120 gold
Kheb nog helemaal geen last gehad van qeues sinds de launchquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Godver kut qeues, ik sta sinds vanmiddag twaalf uur al in de qeue te wachten.![]()
Dat is ook leuk, jij zit meer in de qeue dan dat je speeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:56 schreef drumstickNL het volgende:
Godver kut qeues, ik sta sinds vanmiddag twaalf uur al in de qeue te wachten.![]()
Ik ook nietquote:
Nah, dan raak ik iedereen kwijt die ik daarop ken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, jij zit meer in de qeue dan dat je speelt! Server switchen?
En zo speel je niet met zequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nah, dan raak ik iedereen kwijt die ik daarop ken.
Haha ook met die gnome meegegaan in hyjal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef Civilian het volgende:
Beetje jammer dat het niet meer wordt aangegeven wanneer iets een dungeon quest is of niet..
Edit..
Nvm, lezen is ook een kunst
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Haha ook met die gnome meegegaan in hyjal?
Bij een demo lock heb je niet echt dots hoor alleen immolate, een affliction warlock die heeft wel een aantal dots.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef Suikerstraat het volgende:
Ik zit er aan te denken om een demo warlock te maken, maar moet je net als shadow priests ook steeds uitkijken dat je niet je dots clipt? (Ze refreshed net voor een tick)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |