abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89867594
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, hun zijn al snel klaar met de nieuwe content, jij kan nog ff.
Zij zitten idd over een maand te zeuren dat er zo weinig content is, boehoe
  FOK!Babe maandag 13 december 2010 @ 11:31:55 #227
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89867701
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik zit nog steeds ergens op 83 en half. /slack

83,5 hier. En ik snap niet helemaal waarom :D Ik doe alles zo rustig mogelijk en geniet vooral van alle nieuwe content :9
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 11:33:45 #228
159966 lifeblind
pi_89867746
Ik probeer echt zo snel mogelijk door alle zones heen te gaan en zodra ik een level hoger ben, naar de volgende. Gisteren 84 gedinged, dus meteen begonnen met die pre-quests voor Twilight Highlands (wel tof trouwes, met Jack Bauder in SW, die klaagt dat dit de langste dag ooit voor 'm is :P ). Ik maak straks wel al die quests af in die gebieden waar ik al geweest ben voor de achievements, 't is nu eerst zaak om z.s.m. 85 te worden zodat ik HC's kan gaan farmen.
  maandag 13 december 2010 @ 11:39:24 #229
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_89867946
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
Ik probeer echt zo snel mogelijk door alle zones heen te gaan en zodra ik een level hoger ben, naar de volgende. Gisteren 84 gedinged, dus meteen begonnen met die pre-quests voor Twilight Highlands (wel tof trouwes, met Jack Bauder in SW, die klaagt dat dit de langste dag ooit voor 'm is :P ). Ik maak straks wel al die quests af in die gebieden waar ik al geweest ben voor de achievements, 't is nu eerst zaak om z.s.m. 85 te worden zodat ik HC's kan gaan farmen.
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk :')
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 11:39:55 #230
159966 lifeblind
pi_89867963
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk :')
Paar keer per week raiden, en ondertussen questen en achievements halen, ik vermaak me wel hoor :P
pi_89867974
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:

[..]

Als je van plan bent om hardcore te gaan raiden, snap ik dat je zsm HC's wil doen om te gearen. Maar als je dat toch niet van plan bent, snap ik de haast niet.
pi_89868093
Ik snap de behoefte wel om mee te doen met de rest, dat je zo snel mogelijk 85 wilt zijn en wilt gaan raiden etc. Ik moet cata nog installeren en merk dat ik het echt klote vind dat de guild al halverwege de content zit :')
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc. :Y
Ik twijfel zelfs of ik al ga beginnen :') Heb een nieuwe toon bijna op level 30 nu en da's eigenlijk ook wel erg leuk om te spelen :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 13 december 2010 @ 11:52:48 #233
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89868386
Leuk in die tentacles dinges in de laatste zone. Als je dan op de earthen ring texten let, zie je een shaman vragen waarom cleansing totem gebanned was, immers stond er toch nooit iemand in range :D
pi_89868480
Blijft ergens toch leuk om je tegenstanders als ze met mobs bezig zijn op zo'n laag HP percentage te brengen dat ze doodgaan door de mobs O-)
pi_89868618
Hoerenautioneer. Run nu de preview versie en hij wil nog steeds niet de nieuwe items zien :(

Moet me daan een beetje handmatig level 81+ items kopen.
pi_89869108
Heerlijk, dikke fight tegen twee Death Knights over een miezerige elementium node die maar 2 ore gaf :D
Protadin <3
pi_89869571
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap de behoefte wel om mee te doen met de rest, dat je zo snel mogelijk 85 wilt zijn en wilt gaan raiden etc. Ik moet cata nog installeren en merk dat ik het echt klote vind dat de guild al halverwege de content zit :')
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc. :Y
Ik twijfel zelfs of ik al ga beginnen :') Heb een nieuwe toon bijna op level 30 nu en da's eigenlijk ook wel erg leuk om te spelen :@
Carbonite
pi_89869682
Wat is er met priest gebeurd :(
Kan gewoon in geen mogelijkheid HC's healen...
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
pi_89869733
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
Stel eens voor om aan CC te doen, zodat de tank minder klappen krijgt.
pi_89869956
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Carbonite
:?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89869962
Ga hem toch maar weer kopen.

Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al? :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89870104
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

:?
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
pi_89870500
Blizzard als ik grote heals wil spammen had ik wel een holy paladin gerolled. Ik kan 16!!x een rejuv casten en dan ben ik oom :')
  maandag 13 december 2010 @ 13:04:19 #244
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89870525
quote:
Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef byah het volgende:
Blizzard als ik grote heals wil spammen had ik wel een holy paladin gerolled. Ik kan 16!!x een rejuv casten en dan ben ik oom :')
Het is niet meer zoals in wrath he, het is beter nadenken dan alleen de grote heal.
pi_89870528
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:

Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al? :P
Worgen DK is wel erg vet wat mij betreft.
Die stem is wel extra awesome. ^^
pi_89870545
quote:
Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.

Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.

Hopen dat het niet generft wordt.
pi_89870549
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:

Kan natuurlijk niet als nieuwe speler :')

Welke realm is tergelijk beetje chill voor nieuwe spelers maar is ook wel genoeg populated?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  FOK!Babe maandag 13 december 2010 @ 13:09:54 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89870695
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
:')_!
pi_89870858
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.

Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.

Hopen dat het niet generft wordt.
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.
  maandag 13 december 2010 @ 13:14:54 #250
194233 Friday12
Originele kloon
pi_89870864
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

En dat is geen optie in wow zeg je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')