Zij zitten idd over een maand te zeuren dat er zo weinig content is, boehoequote:Op maandag 13 december 2010 11:26 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, hun zijn al snel klaar met de nieuwe content, jij kan nog ff.
83,5 hier. En ik snap niet helemaal waaromquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik zit nog steeds ergens op 83 en half. /slack
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leukquote:Op maandag 13 december 2010 11:33 schreef lifeblind het volgende:
Ik probeer echt zo snel mogelijk door alle zones heen te gaan en zodra ik een level hoger ben, naar de volgende. Gisteren 84 gedinged, dus meteen begonnen met die pre-quests voor Twilight Highlands (wel tof trouwes, met Jack Bauder in SW, die klaagt dat dit de langste dag ooit voor 'm is). Ik maak straks wel al die quests af in die gebieden waar ik al geweest ben voor de achievements, 't is nu eerst zaak om z.s.m. 85 te worden zodat ik HC's kan gaan farmen.
Paar keer per week raiden, en ondertussen questen en achievements halen, ik vermaak me wel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk
Als je van plan bent om hardcore te gaan raiden, snap ik dat je zsm HC's wil doen om te gearen. Maar als je dat toch niet van plan bent, snap ik de haast niet.quote:Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ik doe lekker rustig aan zo. Straks zit je je weer kapot te vervelen. Alleen je HC's doen en daily's iedere dag,nee dat is leuk
Carbonitequote:Op maandag 13 december 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap de behoefte wel om mee te doen met de rest, dat je zo snel mogelijk 85 wilt zijn en wilt gaan raiden etc. Ik moet cata nog installeren en merk dat ik het echt klote vind dat de guild al halverwege de content zit![]()
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc.
Ik twijfel zelfs of ik al ga beginnenHeb een nieuwe toon bijna op level 30 nu en da's eigenlijk ook wel erg leuk om te spelen
Stel eens voor om aan CC te doen, zodat de tank minder klappen krijgt.quote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er met priest gebeurd![]()
Kan gewoon in geen mogelijkheid HC's healen...
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.quote:
Het is niet meer zoals in wrath he, het is beter nadenken dan alleen de grote heal.quote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef byah het volgende:
Blizzard als ik grote heals wil spammen had ik wel een holy paladin gerolled. Ik kan 16!!x een rejuv casten en dan ben ik oom
Worgen DK is wel erg vet wat mij betreft.quote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:
Ga hem toch maar weer kopen.
Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al?
-Eerst wat gear verzamelen in normalsquote:Op maandag 13 december 2010 12:36 schreef Fipotje het volgende:
Wat is er met priest gebeurd![]()
Kan gewoon in geen mogelijkheid HC's healen...
Oke ik geef toe had weinig Healing gear maar kom op, zoveel verschil moet dat toch niet zijn?
Kan natuurlijk niet als nieuwe spelerquote:Op maandag 13 december 2010 12:45 schreef MaxC het volgende:
Ga hem toch maar weer kopen.
Welke class zouden jullie aanraden als je start met Worgen? Death Knight? Of heeft iedereen die al?
quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.quote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.
Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.
Hopen dat het niet generft wordt.
En dat is geen optie in wow zeg je?quote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |