Eerste hc binnen nadat ik 5 min 85 dingde en 2 uur later was die clearedquote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.
Nou ja, de bazen hebben ook weer daadwerkelijk tactics die je moet toepassen, in plaats van wotlk waar alles zodra je 80 dingde AoE the trash tank & spank the boss was. Communiceren is bijna belangrijker dan gear imo.quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een uitdaging omdat iedereen denkt HC's te kunnen doen met groen/blauwe quest gear. En daarna zeuren dat het zo lastig is. Wel duh! Ik vind dit echt extreem-n00b gedrag.
Ja ik vind dit ook echt geweldig hoor, eindelijk weer een beetje uitdagingquote:Op maandag 13 december 2010 13:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
-Eerst wat gear verzamelen in normals
-Niet iedereen constant op 100% willen houden (60% is nog 60K health)
-Nieuwe rotation aanleren (ja, je hebt geen unlimited mana, dus een goedkopere heal is beter)
-Op de DPS schelden dat ze teveel damage nemen.
-Flask/elixir/food/manapots gebruiken
-Communiceren met de groep dat ze in bepaalde fases even moeten healthpotten/healthstone/damage reducing skills moeten gebruiken.
Verder zijn de heroics gewoon heel lastig, gisteren mijn eerste gedaan met mensen met minimale gear, 2 uur bezig geweest, 2 keer moeten repairen. Ik vind het helemaal geweldig dat het een uitdaging is en niet iedereen de heroics doorfacerollt. Ik moet er alleen niet aan denken om te puggen.
Hopen dat het niet generft wordt.
En al een tijdje overbodig aangezien Blizzard precies hetzelfde in de game gestopt heeftquote:Op maandag 13 december 2010 12:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Carbonite is een addon, doe je helemaal alle quests met 2 vingers in de neus. Laat precies zien waar je iets op kan pakken of in welk gebied de mobs zitten die je moet killen.
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakkenquote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En dat is geen optie in wow zeg je?
Check de faction vendors, daar kun je vaak als je "honored" bent al gear met een item level van 333 kopen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
WOW!!! Mijn tweede piece gear in 20 randoms.Awesome, nu mag ik bijna een HC proberen!
Oh ja, elke keer naar je map kijken is inderdaad een nachtmerrie.quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakken
Okee... en die raad je me aan omdat?quote:Op maandag 13 december 2010 13:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In WoW moet je telkens je map openen. Carbonite staat open terwijl je ook nog je scherm voor je ziet. Daarnaast kan je zelfs "goto" zeggen dan krijg je een pijltje in je scherm waar je heen moet vliegen en hoe ver het nog is. Echt... de addon voor luilakken
Ja omfg....echt zo zwaar irritant al die kleuters met hun mounts boven op die goblinquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Sjiznit het volgende:
Breek me de bek niet open over die Crucible. Wat een ramp. 50man continu op die questgiver met alle achterlijk grote mounts die er maar zijn. Ben gestopt na de 2e baas. Maak hem over een half jaar wel af (mijn 3e baas bugde ook steeds, kreeg em steeds failed wat irritant was).
quote:Op maandag 13 december 2010 14:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee... en die raad je me aan omdat?
quote:Op maandag 13 december 2010 11:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aan de andere kant, ik ben ook véél later aan WotLK begonnen en dan is het toch wel prettig dat je aan veel mensen hulp kunt vragen als je ff vast zit. dat Wowhead goed up to date is, etc etc.
En de JP vendor, die was ik vergeten, mooi 2 stuks ilevel 346 gear nu.quote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Check de faction vendors, daar kun je vaak als je "honored" bent al gear met een item level van 333 kopen.
Heb een 85 en een 83 nu. Questen is gewoon geweldig.quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik zit nog steeds ergens op 83 en half. /slack
Wordt er eigelijk al een begin gemaakt met raids bij jullie guilds? Of is het daar nog te vroeg voor?
Repentance, Hammer of Justice, Fear (niet optimaal) , Turn Undead.quote:Op maandag 13 december 2010 16:00 schreef Migwi het volgende:
Ik heb bijna alleen maar groups met Paladins en Warriors, goeie CC joh
Vergeet rogues niet.quote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef Migwi het volgende:
Hammer of Justice is geen CC, dat is een stun van een paar seconden met een minuut cooldown. Kom op zeg
Fear gebruik je normaliter niet zoals je zelf al aangeeft, je weet nooit waar ze heen rennen. De ene keer alle kanten op en de andere keer een tering eind rechtdoor om een extra pack te pullen.
Zelfde met Turn Evil. Wat zelfs nog een cast is en alleen gebruikt kan worden tegen... Undead en Demons, en hey, volgens mij zie ik meer Dragonkin, Humanoids en Elementals in deze expansion
Repentance is het enige.
Gief moar Hunters/Mages!
Stunnen is geen klappen is nog steeds Crowd Control! En fearen gewoon zorgen dat je niet in de buurt bent van andere groepen en dan hopen op een goede afloopquote:Op maandag 13 december 2010 16:11 schreef Migwi het volgende:
Hammer of Justice is geen CC, dat is een stun van een paar seconden met een minuut cooldown. Kom op zeg
Fear gebruik je normaliter niet zoals je zelf al aangeeft, je weet nooit waar ze heen rennen. De ene keer alle kanten op en de andere keer een tering eind rechtdoor om een extra pack te pullen.
Zelfde met Turn Evil. Wat zelfs nog een cast is en alleen gebruikt kan worden tegen... Undead en Demons, en hey, volgens mij zie ik meer Dragonkin, Humanoids en Elementals in deze expansion
Repentance is het enige.
Gief moar Hunters/Mages!
Rogues kunnen sappen en warlocks/priests kunnen als ze fear hebben geglyphed fearen zonder dat de targets gaan rennen. Dat maakt fear betere CC dan frost trap of polymorph, aangezien ze bij fear niet per se breaken bij damage.quote:
Blind is ook geen CC, duurt veeeeeel te kort.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vergeet rogues niet.
Sap, blind.
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrotquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Blind is ook geen CC, duurt veeeeeel te kort.
Alle beetjes helpenquote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrot6 seconden is meer dan genoeg.
Rogues zijn sowieso fijn om te hebben met interruptsquote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vergeet rogues niet.
Sap, blind.
In WotLK ja. Oh nee, wacht, daar had je helemaal geen CC nodig. Achterlijke faceroll expansionquote:Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
Te kort? Pff... Dan is je DPS gewoon verrot6 seconden is meer dan genoeg.
Ja, dat is zeker wel relaxed jaquote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind m'n beartank ook wel fijn in dungeons als Grim Batol. Hibernate op de ene dragonkin, roots op een melee.
Ik heb tot nu toe alleen nog pala tanks gezien. Maar toegegeven: Heb nog niet veel dungeons gedaan. Wil 't lekker rustig aan doen allemaal.quote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind m'n beartank ook wel fijn in dungeons als Grim Batol. Hibernate op de ene dragonkin, roots op een melee.
Ik bedoelde te zeggen dat het prettig is als de informatie er is, als je het zoekt.quote:
FF?quote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef stbabylon het volgende:
Hmm, zelf uit proberen wat het meest dps oplevert. 2500 ongeveer... even lezen.. 4500 dps... hmmz...
FF > KS > KC > AS > CS
SS weer weg
(BM Hunter dus)
wowquote:Launched on 7 December, the third expansion to World of Warcraft has sold 3.3 million copies in 24 hours. These sales pulverize the previous records set with the first two extensions of the MMORPG.
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?quote:
Zal toch wel?quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?
Oh focus fire bedoel je natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
ik gok dat het merendeel uit de downloads via battle.net bestaatquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En dan zijn de legale downloads nog niet eens meegeteld, of wel?
Zou het niet doen in ieder geval. Maar ik speel zelf geen BM omdat het zo saai isquote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep. Hoewel er discussie is/was of je dat wil doen als je rood bent.
saai? Nee man!quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zou het niet doen in ieder geval. Maar ik speel zelf geen BM omdat het zo saai is
Vergeleken met andere specs zeker wel.quote:
Ligt er maar net aan hoe je er mee omgaat en wat je doet. Ik speel nu (met flinke pauzes) 5 jaar, en vrijwel altijd BM gespeeld. Ik ken heel wat trucjes om het interessant te houden.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vergeleken met andere specs zeker wel.
BH? welke raid..quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Blistering het volgende:
Whehe, eerste BH run en gelijk tier 11 legs.
Baradins Hold, nieuwe VoA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |