Juh, Heroic Leap is echt geweldig. Ik gebruik het ook regelmatig om gewoon mij vooruit te schieten als ik aan het lopen ben. En nu 3 gap closers is heerlijk (L). Minder gekite worden is sowieso tof. Goblins zijn wat dat betreft zieker, die hebben nog die rocket jump racial die geen cooldown deelt met een andere gap closer.quote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef jagga het volgende:
Gisteren eindelijk 85 gedinged.
In totaal 14k g rijker door quests/questrewards verpattsen, geminede ores verpatsen en beetje AH klooien
Gisteren trouwens een paar uur staan duellen tegen randoms en guildies.
Waar ik in Wotlk verloor van zon beetje alles, win ik nu 80%Als pve prot.
Tegen een restoshammy is het een eindeloos gevechtDoor latency de Hex missen met shieldbash of spellreflect
en dan greater healing wave en hoppa we beginnen weer van voren af aan.
Onze GM (shadowpriest) heb ik gisteren zo hard horen ragen over warriors![]()
hij: stand still, i want to know why u spellreflect every fucking nanosecond!
*inspect mij + spec*
hij: WTF 6 sec silence on sheild bash, 7sec cd on spellreflect, AND u GAIN 60 RAGE ON SPELLREFLECTING?! 2 gapclosers( 3 actually! heroic leap yo > hij: shut up!)
hij: im done with pvp!
Prachtig
Dit bewijst wel weer dat het echt server afhankelijk is. Bij mij verkopen uncut groene gems voor 200+ en cut groene gems voor 25g.quote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef Twiitch het volgende:
De stap van normal naar heroics is wel een stuk groter, hebben we eerst een normal Grim Batol gedaan (een guildmate moest nog een paar item levels voordat deze heroics kon doen) en daarna de heroic versie, rennen we op die eerste baas af (Umbriss ofzoiets), deze is in normal gewoon T&S, wipen we als een debiel totdat we doorhebben dat het op heroic wel zaak is om de Trogg adds te killen.
Heb nu een paar heroics gedaan, de meeste zijn wel een beetje lastig alleen SFK is een eitje (als je de eerste baas doorhebt)
Oh, en als JC een goudmijntje ondekt, iedereen koopt als eerste de +30 STR/AGI/INT designs, ik lekker eerst de +30 Dodge/+20 STAM, hier heb je de groene gems voor nodig, deze zijn net als in WotLK het minst zeldzaam, ze gaan voor 30g op de AH, en aangezien ik de enige op de server ben met deze cut kan ik ze voor 250g verkopen, gooi er elke dag een stuk of 15 op, zit nu aan de 20k![]()
Grappig dat prijsverschil... puur alleen maar omdat het levellen van professions nu veel gedaan wordt. Als dat zo over is dan daalt de prijs wel :pquote:Op maandag 13 december 2010 10:04 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dit bewijst wel weer dat het echt server afhankelijk is. Bij mij verkopen uncut groene gems voor 200+ en cut groene gems voor 25g.
Ik heb maar 2 onder de 346 ilvlquote:Op maandag 13 december 2010 04:32 schreef Migwi het volgende:
Ja, maar het lijkt me dat je nog wel wat gear mist, of zit iedereen al over de 333+ ilevel?
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen dan? Heb ik de gear nog niet voor.
De paarse add moet je kitend killenquote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef Twiitch het volgende:
De stap van normal naar heroics is wel een stuk groter, hebben we eerst een normal Grim Batol gedaan (een guildmate moest nog een paar item levels voordat deze heroics kon doen) en daarna de heroic versie, rennen we op die eerste baas af (Umbriss ofzoiets), deze is in normal gewoon T&S, wipen we als een debiel totdat we doorhebben dat het op heroic wel zaak is om de Trogg adds te killen.
Heb nu een paar heroics gedaan, de meeste zijn wel een beetje lastig alleen SFK is een eitje (als je de eerste baas doorhebt)
Oh, en als JC een goudmijntje ondekt, iedereen koopt als eerste de +30 STR/AGI/INT designs, ik lekker eerst de +30 Dodge/+20 STAM, hier heb je de groene gems voor nodig, deze zijn net als in WotLK het minst zeldzaam, ze gaan voor 30g op de AH, en aangezien ik de enige op de server ben met deze cut kan ik ze voor 250g verkopen, gooi er elke dag een stuk of 15 op, zit nu aan de 20k![]()
Dat hadden we na de eerste wipe ook door.quote:Op maandag 13 december 2010 10:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 onder de 346 ilvlen heb gister mijn BoE leggings vanuit raid trash gekregen
[..]
De paarse add moet je kitend killen
Eensch, en m'n BS aan het levelen, maar dan kom ik straks uit bij Truegold, en dat is duurquote:Op maandag 13 december 2010 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind gearen gruwelijk irritant. 2 dungeons, 1 tank drop. En het schild wat ik gekregen heb. Op deze manier en ik eind dit jaar nog niet in een HC... Ben maar rep aan het farmen om meer tank gear van factions te kunnen kopen.
ach al zo vaak gehadquote:Op maandag 13 december 2010 10:58 schreef Migwi het volgende:
Staat iemand in de buurt van een mining ndoe een mob te killen, nog geeneens ernaast, dus ik mine en ga verder, krijg ik me toch een scheldcannonade daarna![]()
Ja, ik zie het probleem ook niet hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
ach al zo vaak gehad
Of nog effe snel die node minen, en dan snel die even quest boss mob charge en hem nog hebben ook !
Ik schoot 1x, liet dan mijn pet het afmaken. Node eerst, dan mob. Want er lopen genoeg eikels rond die hem gewoon nicken.quote:Op maandag 13 december 2010 11:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik stun de mob en ga dan minen.Gebeurt me echt NOOIT dat iemand mijn node "jat".
82 hierquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Ik zit nog steeds ergens op 83 en half. /slack
Wordt er eigelijk al een begin gemaakt met raids bij jullie guilds? Of is het daar nog te vroeg voor?
Ik hoop vandaag pas mijn CE binnen te krijgen, moet dus nog beginnen terwijl de rest van guild al gezellig dungeon runs doet en lang en breed 83+ isquote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Wordt er eigelijk al een begin gemaakt met raids bij jullie guilds? Of is het daar nog te vroeg voor?
Te vroeg. Onze planning was eind januari maar dat betwijfel ik. 2 van onze 3 main healers zijn zwanger, de andere is getrouwd met een van de zwangere.quote:Op maandag 13 december 2010 11:16 schreef GlenSpey het volgende:
Is iedereen al 85 hier?
Je moet maar zo denken, hun zijn al snel klaar met de nieuwe content, jij kan nog ff.quote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag pas mijn CE binnen te krijgen, moet dus nog beginnen terwijl de rest van guild al gezellig dungeon runs doet en lang en breed 83+ is![]()
/ignore gchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |