zou best wel een goed idee zijn eigenlijkquote:
Maar vooral: bye bye vrije Westen.quote:
The A-Team Stylequote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kutfilm. Ik wil vechten en explosies.
Yeah!quote:
Het enge overheerst een beetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Caland het volgende:
Ze heeft iets moois en tegelijkertijd iets engs.
Een kuthoofd wat mij betreft.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Caland het volgende:
Ze heeft iets moois en tegelijkertijd iets engs.
Een soort nichtje van Michael Jackson.quote:
Ze is ook zo eng dunquote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een soort nichtje van Michael Jackson.
Wie trekt er op dat moment dan wel volle zalen...?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat zij 's ochtends uber lelijk is
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef henkde_j het volgende:
Denk dat zij 's ochtends uber lelijk is
Mooie dames.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Wie trekt er op dat moment dan wel volle zalen...?
Tsja, zij dacht dat ze over die serie kwam praten. Maar daar was alles over gezegd na een filmpje.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef Breekfast het volgende:
Als je niks mag/wil zeggen kom dan niet.
Het sal wel tran0ntrekk0nd word0n.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef alors het volgende:
Wat sal Nico straks segg0n over John Lenn0n.
nooooohquote:
soms zenden ze de beste van de maand uit ofzo...quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel eens het gevoel dat ik bijna alle filmpjes al eens gezien heb.
Er zijn wel eens dagen bij dat dat ook zo is.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel eens het gevoel dat ik bijna alle filmpjes al eens gezien heb.
jij kijkt via internet?quote:
Donkerbruin of blond?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat wijf linksboven van 'm.
Ik zou d'r raken.
Blond, met dat mooie gebitquote:
vernederlandstquote:
maar tevergeefsquote:Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef alors het volgende:
Zijn microfoontje probeert in zijn sjaal te kruipen
Ik was nog niks.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Nou is Lennon geen kleine jongen, maar ik heb werkelijk geen idee waar ik toen was.
Viel mij ook op!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:03 schreef henkde_j het volgende:
Heeft Paay weer een renovatie achter de rug?
quote:
Ja, een klap voor der kop ja.quote:
Inderdaadquote:
Omdat Ajax.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat Ajax.
Voetbal ipv DWDD
Idd, Paayquote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Weet de Titel van het nummer niet eens
Ouder dan God dusquote:Op woensdag 8 december 2010 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen hoe oud ik ben..ik weet wel dat wij 11 dagen later gingen trouwen
Vergelijk jij de Beatles met Justin Bieberquote:Op woensdag 8 december 2010 20:02 schreef DrDentz het volgende:
Dit is niks vergeleken met de aankomst straks van Justin Bieber in Nederland
Als je het aantal schreeuwende pubermeisjes telt komt hij best in de buurt hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vergelijk jij de Beatles met Justin Bieber
Het was pas na drie kwartier uitverkocht!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je het aantal schreeuwende pubermeisjes telt komt hij best in de buurt hoor
Maar die zitten in hele kleine zaaltjesquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het was pas na drie kwartier uitverkocht!
dat valt heel erg mee vergeleken met bijvoorbeeld Theo Maassen of Hans Teeuwen!
Ik ken 2 nichtjes van mij die gaan 27 maart naar Justin Bieber. Kaartje pp 126 euroquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Het was pas na drie kwartier uitverkocht!
dat valt heel erg mee vergeleken met bijvoorbeeld Theo Maassen of Hans Teeuwen!
Jeetje!!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ken 2 nichtjes van mij die gaan 27 maart naar Justin Bieber. Kaartje pp 126 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |