Ja, dat doe ik. Ik ga om de dag (heb het verder druk), en dan ben ik een uurtje of 2 erna uitgeteld... om zodra ik weer energie heb boos te worden om iets.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef DeRakker. het volgende:
Sporten, dan heb je geen energie meer om woedend te worden
wat voor sport dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Ik ga om de dag (heb het verder druk), en dan ben ik een uurtje of 2 erna uitgeteld... om zodra ik weer energie heb boos te worden om iets.
ok misschien een vechtsport ernaast?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef wirmussen het volgende:
Krachttraining, soms ga ik ook hardlopen of een stuk fietsen. In de zomer zwemmen.
Ik rook heel af en toe, dus het zal daar niet aan liggen
Heeft hij ook met jou geprobeerd om eens na te gaan wat de dingen zijn die jij denkt voordat jij je zo woedend gaat voelen? Die gedachtenpatronen kun je namelijk best heel systematisch aanpakken.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef wirmussen het volgende:
Wat voor nieuws leer ik daar? Ik en de psycholoog hebben alles al geprobeerd..
Hm, ik vind alles gay behalve boksen, en boksen doe ik liever niet. Heb geen zin in een gebroken kaak oid.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok misschien een vechtsport ernaast?
Ik kan me nu ook beheersen. ik vecht niet meer met mensen. In plaats daarvan krop ik die woede nog meer op.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef RaymondK het volgende:
Leren je zelf te beheersen. Dat is gewoon te leren hoor.
En het zit fout in je opvoeding als ik het zo lees.
Je schrijft zelf dat je alles kon krijgen. Dus nooit met tegenslagen en "Nee" leren omgaan...
Nein.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien ben je het wel. Komt daar je woede vandaan.
Niet zo janken over dingen die niet boeiend zijn.. pff... waarom zou je boos worden als je gothics ziet rondlopenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef wirmussen het volgende:
Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera
Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:55 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Niet zo janken over dingen die niet boeiend zijn.. pff... waarom zou je boos worden als je gothics ziet rondlopenhun probleem
Je kunt er wel wat aan doen, om die gevoelens je stemming niet zo te laten beheersen. Daar heb je met de psycholoog niet aan gewerkt?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
heb ongeveer 3 psychologen gehad en die zeiden hetzelfde.
En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
dan valt de woede wel mee, want kom ze bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
Het is geen agressie, het is angst.quote:Er hoeft maar een klein dingetje te zijn dat me irriteert en ik blijf urenlang met een boos gevoel rondlopen. Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera
Waarom heb je een afkeer tegen deze mensen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Ja, ik kan het nu niet meer maken om zomaar te gaan vechten. Ik wil geen strafblad, en gothics kunnen janken dat ik ze gediscrimineerd heb oid.
Ik weet niet hoe ik die gevoelens niet mijn stemming kan laten beheersen. Ik probeer aan positieve dingen te denken, maar als die in mijn herinnering zijn en het irritante in het hier en nu, dan wint het hier en nu.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij trouwens helemaal niet het type woede waar je het beste mee omgaat door die woede maar op een of andere manier af te reageren.
Je moet leren die woede te voorkomen. Hij is namelijk volkomen overbodig.
Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Buitendam het volgende:
Kwestie van tijd tot vrienden en eventuele meisjes in een relatie je een zure, zelfs agressieve debiel vinden word je wel tammer. Je moet wel, anders eindig je alleen.
Jawel, maar hun advies hielp niet,quote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!
Hahaha.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.
Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.
Hmm dan zat je psych dus wel goed met het "De hele wereld draait om mij" gevoel van hemquote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.
Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
Ach zo kijken mensen ook naar jou.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.
Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
Dat lijkt me niet te voorkomen idd, die boemerang krijg je nog wel terug.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.
Heb ik geprobeerd, alleen kan niet overal he:Pquote:Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef PfenisBaron het volgende:
Ga masturberen als je woede voelt opkomen, blaf je het zo eruit!
en jou wereldbeeld is niet idioot want?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Daar geloof ik niet in.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Loodje het volgende:
De meeste mensen zijn gelijk, die andere mensen waar jij een hekel aan hebt, zijn ook mensen
Ze hebben misschien dan wel andere ideeen, maar dat maakt ze nog niet minderwaardig.
En die irritatie en ergernis verpest je leuke leventje toch wel danig. En de oorzaak van de ergernis zoek je buiten jezelf. Terwijl die eigenlijk in jouzelf zit.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Ja, als ik het zo logisch zeg weet ik dat het onzin is... maar ik vind mijn wereldbeeld beter omdat het voor mij werkt. Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet. Gothics schoppen tegen de maatschappij aan, maar profiteren wel van mijn belasting..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ra-z het volgende:
[..]
en jou wereldbeeld is niet idioot want?
Mag ik een keer op een verjaardag komen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:.Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.quote:
Gezelluggh.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Succesvol? Jij komt met je vrienden bij elkaar om met z'n allen een potje te zeuren over hoe kut het allemaal wel niet is. Zeker weten dat de blowende hippie het allemaal rooskleuriger inziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet.
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
Ja, maar vervolgens leg je toch de schuld bij de mensen aan wie je je ergert. Niet echt constructief.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:
Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Je kunt het ook zo bekijken. Je kunt moeilijk al die mensen die jou zo ergeren veranderen. Het enige waar je wél invloed op hebt, is hoe jij ertegenaan kijkt en hoe jij ermee omgaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Gezelluggh.
Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.
Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Ik lees hier alleen maar dat je juist ontzettend ónzeker bent, namelijk dat je "perfecte wereldje" in duigen valt, wat geheid gaat gebeuren vroeg of laat. Dat gebeurt iedereen namelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Maar vervolgens blijft hij de schuldvraag buiten zich zoeken. Bij mensen die zijn ideaalbeeld bezoedelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef kingmob het volgende:
Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
Potverdrie zeg, het is maar dat je zelf inziet dat het niet ok is wat je denkt, anders was dit het begin van een nieuwe [insert dictator uit 19-20e eeuw]quote:
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
Nee, het is de oorzaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Ik denk dat je zojuist mijn punt maakt, dat is het namelijk niet.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.
Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
Dan pas je je aan.quote:Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
De wereld is jouw privébezit niet ...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
Ik wil je nog wel eens spreken als je moeder van haar fiets wordt gereden en je haar weg mag dragen. Ik noem maar wat. Niemands wereldje is lang perfect.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar.
Ach hopelijk word je in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.
Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
Al eens goed op je bek gegaan? zakelijk of persoonlijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.Nah eerder een gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet opgesloten worden in een gekkenhuis![]()
Gaat ie zich met Hitler en Cartman vergelijken.. wie is er nou gestoord...![]()
gebroken kaak is alleen maar goed voor hemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
nou ik kan vertellen dat je leven niet perfect is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.
Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken dat je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
Als ik dat niet zou zien zou ik dit topic niet gepost hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken da je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.Die term wordt niet meer gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.
Ik woon al een jaar samen lieve schat. Ik heb een baan en werk aan mijn master. Helaas voor jou faal ik niet zo hard als je zou willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles.
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Omdat deze mensen van mij verschillen in het feit dat zij zich niet aanpassen en aan het moorden slaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
Daar heeft TS niets aan want het ligt aan anderen niet aan hemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles.
En dus is iedere hippie/gothic/whatever als die voorbeelden die je kent?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
Onzin. Kwestie van interviewen en het lijstje afgaan:quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Als je mee wil doen in een samenleving moet je soms wel degelijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.
Agressie los je niet op. We hebben het hier over een extreem geval, maar agressie hoort er nu eenmaal bij, bij de een wat meer dan bij de ander.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!
Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjesquote:
Dit. En het liefst in een dwangbuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef kingmob het volgende:
Maa rgoed, uit de posts van TS wordt voor mij nu ook wel duidelijk dat TS vooral gewoon nog volwassen moet worden blijkbaar
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu?
Volgens mij ben je gewoon aan het trollenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
Ik ging een tijdje met ze om op de middelbare omdat een vriend van me er een als vriendin had. Ik heb ze toen echt leren haten. Ook omdat er van een groep van 60 mensen (ik kwam wel eens op feesten, zelfs paar keer in een kraakpand) er 55 echt compleet walgelijk waren,quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Cat_Tank het volgende:
TS, heb je ooit wel eens met een 'hippie' of 'gothic' gepraat? Wie weet als je vrienden maakt met zo'n 'type' je er anders tegen aan gaat kijken en je een nieuw zwart schaap zoekt. En dan moet je net zo lang die zwarte schapen bevrienden tot iedere type een geliefde van je isIt's what Jesus would do!
Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
Heb de rest nog niet gelezen, maar waarom heb je zo"n hekel aan hen? Wat heb jij met hun leven te maken?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
Jij moet echt nog veel leren. En dat gebeurt vooral met vallen en opstaan. Daar wens ik je veel succes mee, want met zo'n miniem incasseringsvermogen als jij laat zien, zul je dat verdomd hard nodig hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
QFTquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.
Nógal.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.
Nee huilie, dat doe je allemaal zelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb gezegd waarom ik een hekel aan ze heb. Ik heb niks met hun leven te maken, zij verpesten mijn straatbeeld.
je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
Tsja, ik kan ze niet echt ontwijken.
Je kunt er wel voor kiezen je niet als een kleuter door je onzinnige haat te laten leiden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
Tsja, ik kan ze niet echt ontwijken.
En dat gaat je nooit lukken als je jouw kleuterhaat blijft cultiveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
en dat kan alleen door te accepteren dat bepaalde dingen zo zijn en je er verder niet boos over te maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjes
Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
In dit geval niet neequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.
Hersenen zijn ook mijn lichaam.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.
Is rook dat, ja?quote:
Aangenaam Rook!quote:
Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houdenquote:
Je bent inmiddels vastgeroest in je eigen gedrag. Door het aanleren van nieuwe denkschema's kan je hier wel degelijk iets aan veranderen. Bekijk dit eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
(recreatieve) Drugs (op eigen houtje) gebruiken om je 'problemen' op te lossen is voor zwakkelingen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houden
Door actief hulp te zoeken om die gedachtengang te kunnen veranderen, in plaats van de verwachting koesteren dat de rest van de wereld zich maar aan te passen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
Maar waarom maken mensen die niet voldoen aan jouw normen je zo kwaad? Zij hebben toch geen deel aan jouw leven? Dit is echt vergelijkbaar met een enorme agressie ontwikkelen tegen de kleur rood. Naast zinloos ook vooral jouw probleem. De kleur rood zal echt niet meteen van kleur verschieten omdat jij er agressief van wordt en het is ook niet te vermijden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Doet me denken aan een minderwaardigheids complex.quote:En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
Er is wel heel wat nodig, wil je een gebroken kaak oplopen hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Hm, ik vind alles gay behalve boksen, en boksen doe ik liever niet. Heb geen zin in een gebroken kaak oid.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik heb het gevoel dat TS het leven heeft waarvan hij dénkt dat 'ie het moet hebben. Dat 'ie hiermee gelukkig zou moeten zijn. Maar dat is hij niet. En daarom stoort hij zich aan mensen die het anders doen, want hoe durven ze?! Híj loopt zich nota bene uit te sloven om alles goed te doen, samen te wonen, zijn master te halen, het leven "hoe het hoort", en die andere mensen durven zich daar zomaar niks van aan te trekken!
Volgens mij heeft TS geleerd dat zijn manier van leven, hoe hij het nu doet, garant staat voor geluk. Dat het hem zal behoeden voor narigheid. Maar alleen zij die bang zijn de narigheid niet aan te kunnen, reageren zo. Ik denk dat TS bang is om te vallen, omdat hij twijfelt of hij wel op kan staan. Misschien moet hij een keertje vallen. Misschien is dat in zijn jeugd nooit gebeurd, is het altijd door anderen voor hem opgelost. TS moet het gevoel krijgen dat hij dan wel geen controle heeft over alles wat er in het leven gebeurt, maar wél de controle heeft hoe híj daar vervolgens mee omgaat.
Mensen schoppen er helemaal niet tegen aan. JIJ laat diegene er tegen aan schoppen. Als jij je niks van hen zou aantrekken, kan jij rustig je leven leiden en zij hun leven. Zij hoeven NIET te leven zoals jij dat doet. Dat hoeft niemand. Dat is geen verplichting.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef wirmussen het volgende:
patatmetfriet, ik herken mezelf er wel een beetje in.
Ik heb geen fijne jeugd gehad. Nu leef ik zoals iedereen me vertelde dat ik MOET leven, en ben trots op mezelf dat ik dat doe. Ik ben ook gelukkig met die manier van leven, ik zit niet in een relatie met tegenzin, ik studeer voor mezelf... maar toch, ik haat denk ik daarom mensen die er tegen aan schoppen.
Eerlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef wirmussen het volgende:
patatmetfriet, ik herken mezelf er wel een beetje in.
Ik heb geen fijne jeugd gehad. Nu leef ik zoals iedereen me vertelde dat ik MOET leven, en ben trots op mezelf dat ik dat doe. Ik ben ook gelukkig met die manier van leven, ik zit niet in een relatie met tegenzin, ik studeer voor mezelf... maar toch, ik haat denk ik daarom mensen die er tegen aan schoppen.
Cognitieve therapie is therapie die gericht is op de gedachten in je hoofd. Het is een denkpatroon wat je in je hoofd hebt en dat kan veranderd worden door deze therapie.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef wirmussen het volgende:
Wat is precies cognitieve therapie?
Ik weet dat wat jij zegt waar is. Waar ik al de hele tijd hier een onderscheid in maak is mijn rationele, rustige ik, die nu met een kop thee voor de laptop zit in alle rust.. en mijn opvliegende, boze, kwade ik, die op momenten gewoon zo kwaad kan zijn en de wereld alleen om zichzelf ziet draaien.
Maar wat heb je aan die diagnose?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.
hoe hippie-ig het ook klinkt, dit klinkt als een gedragsfout die echt bij jezelf ligt. waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan mensen die 'anders' zijn?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
Ja dat komt op mij idd. over alsof je jezelf zo ongelooflijk goed vind. Zo erg zelfs dat je d'r zelf last van krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:19 schreef simmu het volgende:
[..]
hoe hippie-ig het ook klinkt, dit klinkt als een gedragsfout die echt bij jezelf ligt. waarom heb je eigenlijk zo'n hekel aan mensen die 'anders' zijn?
Sommige 'problemen' hoef je niet per sé serieus te nemen hè. Soms is de oplossing gewoon zo simpel als 'TS moet eens normaal leren doen.'quote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef sostoned het volgende:
Het valt me op dat TS continue afgebrand wordt terwijl hij alleen maar zijn probleem verteld, bah, wat hypocriet
Als ik naar de rest van de topics van TS kijk, kan ik niet anders dan je gelijk geven. Wat een vervelend, zelfingenomen kwalletje.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
Sommige 'problemen' hoef je niet per sé serieus te nemen hè. Soms is de oplossing gewoon zo simpel als 'TS moet eens normaal leren doen.'
Mijn frustratie? Omdat ik vind dat TS zich heel vervelend opstelt naar een ieder die niet in zijn plaatje vol white picket fences past?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:23 schreef sostoned het volgende:
LOL, standaard domme opmerking gesignaleerd:)
Copycat, wat is jouw frustratie, en zeg niet dat die bij de TS ligt, het is jouw frustratie
Ik heb zijn 'probleem' prima begrepen, en ik denk nog niet in de verste verte dat we hier van doen hebben met een fobie. Dit is een vastgesleten, angstgemotiveerde gedachtengang van TS, hij doet het zichzelf allemaal aan en dat is iets wat hij zich écht moet gaan realiseren wil hij hier nog vanaf komen.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:20 schreef sostoned het volgende:
Garisson72, ik denk niet dat je zijn probleem hebt begrepen.
Ik herken het echter wel, van toen ik nog zon 15 jaar was en dacht dat alles pas echt tof zou zijn als iedereen zich nou eens precies zo zou gedragen als het mij het beste uit zou komen. Ik vermoed dat het volwassen-worden ergens daarna begonnen is.quote:Het is ook duidelijk niet jouw probleem, dan zou je het een stuk serieuzer nemen.
En ben je er wat mee opgeschoten, nu je weet dat je schuldige ouders hebt?quote:Op donderdag 9 december 2010 10:56 schreef sostoned het volgende:
het gaat om de waarheid van je jeugd. Natuurlijk vind je het kort door de bocht. Verdringing is standaard hier
Cognitieve therapie wil je alleen maar anders laten denken en neemt nog steeds je gevoel niet serieus. En houdt dus de leugen van een goede jeugd in stand. Ik heb zelf 35 jaar lang gedacht dat mijn jeugd wel ok was.
Je vroegste jeugd bevat extreme gevoelens van eenzaamheid en verlatenheid. Voor een baby is dat gelijk aan doodsangst want er wordt niet voor hem/haar gezorgd, terwijl de baby afhankelijk is van de ouders.
Die angst moet doorvoeld worden. Anders zul je het niet begrijpen. Helaas is dit wel een extreme nachtmerrie met doodsangst gevoelens, maar als volwassene kun je het hebben.
Lees eens wat van alice miller voordat je hier de TS weer een beeld geeft dat de ouders onschuldig zijn.
Ze zijn het namelijk niet, ook jouw ouders niet.
Dat inderdaad. Je hebt in feite geen flauw idee hoe de jeugd was van de TS.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:23 schreef sostoned het volgende:
Zonder informatie dingen gaan roepen getuigt niet van intelligentie.
niets mis met die reactie...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn woede af.
veel daklozen hebben wel een wat grotere problematiek natuurlijk, velen hebben psychiatrische ziektes... maar daar veroordeel je ze dus op wat je weer gebruikt om je eigen problematiek te voeden?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb geen hekel aan je avatar. het uitgangspunt van de eerste hippies was goed. Geen onnodige oorlog, sociale vrijheden.. maar toen zijn ze doorgeslagen.
Zwervers zijn ook ziek vind ik. Je kiest er niet bewust voor om te leven als een rat, etend uit vuilnisbakken, slapend in de kou. En als je dat wel doet ben je ook ziek. Normale mensen raken ook weleens hun baan kwijt, maar die hebben een sociaal leven opgebouwd, wat spaargeld.. desnoods ga je ineen magazijn werken, er is heus wel werk, alleen niet altijd op je niveau.
Maargoed, dit wou ik posten voordat het topic werd gesloten en toen weer geopend.
Dus niet alleen heb je geen vat op je eigen gemoedstoestand maar je 'waarheid' hangt ook nog eens aan elkaar van nagebauwde VMBO-retoriek?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef wirmussen het volgende:
Zwervers zijn ook ziek vind ik. Je kiest er niet bewust voor om te leven als een rat, etend uit vuilnisbakken, slapend in de kou. En als je dat wel doet ben je ook ziek. Normale mensen raken ook weleens hun baan kwijt, maar die hebben een sociaal leven opgebouwd, wat spaargeld.. desnoods ga je ineen magazijn werken, er is heus wel werk, alleen niet altijd op je niveau.
Wil je ook op de rest van m'n post reageren?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef wirmussen het volgende:
Ik en mijn geliefde hebben een zelfde soort karakter. Mijn geliefde is daarbij ook nog vrij welgesteld en ook nog eens enig kind. Ik ben de minst arrogante van de twee denk ik zo. Maar ik raak wel sneller opgefokt. Vechten doen we nooit. Soms kibbelen we, maar elkaar slaan... waarom zouden we. we houden van elkaar, als we elkaar echt zat zijn gaan we wel uit elkaar. Ik word boos om de mensen die ik niet KAN mijden.
Dat is toch precies wat ik zeg, ik snap het verschil niet zo goed. Ze zijn zo omdat ze ziek zijn, en ik zou niet zo worden omdat ik beschermd werd en een baan zou krijgen, een eigen huis en als het dan mis ging kon ik bij hen terecht etcetera. Dat is wat ze tegen me zeiden als kind he, zo geloofde ik het en het is ook voor 90% de waarheidquote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef Re het volgende:
[..]
veel daklozen hebben wel een wat grotere problematiek natuurlijk, velen hebben psychiatrische ziektes... maar daar veroordeel je ze dus op wat je weer gebruikt om je eigen problematiek te voeden?
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus niet alleen heb je geen vat op je eigen gemoedstoestand maar je 'waarheid' hangt ook nog eens aan elkaar van nagebauwde VMBO-retoriek?
Dan kan je retoriek nog wel van een VMBO-niveau zijn? Je haatredenen zijn erg onderbuik immers.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.
dan is het extra sneu dat je zulke ongenuanceerde vmbo retoriek spuitquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
[..]
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.
Ja, dat is inderdaad precies niet wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
zwerver zijn is vaak een keuze.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef wirmussen het volgende:
Ik word trouwens niet kwaad om jullie posts, ik kies er zelf voor ze te lezen.
Ik kijk ook niet neer op zwervers. Ik kaartte dit alleen aan omdat ik wou uitleggen hoe mijn ouders mij uitlegden dat er ook nare dingen in het leven waren.
Ik heb medelijden met zwervers OMDAT zij ziek zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ze hebben vaak zoveel psychische problemen dat de normale problemen die mensen vaak aankunnen voor hen teveel zijn.
Zelfs posters als Schenkstroop zijn geen zwerver, en die hebben ook problemen, In Nederland kan je altijd nog een uitkering krijgen...
Daarentegen haat ik luie hippies, die maar blowen en weigeren te werken, ookal kunnen ze het wel.
ten eerste zei ik vrij nadrukkelijk dat aan de drugs dan weer niet de bedoeling is (tenzij je dat wilt, moet je zelf weten). maar goed. het punt wat ik probeer te maken ontgaat je geloof ik. als jij iets aan die woede van je wilt doen, dan zal je dat zelf moeten doen. een weekje of wat op een andere manier leven (leven zoals de mensen die jou niks misdaan hebben maar waar je desondanks blijkbaar wel woedend over bent) kan daarbij helpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef wirmussen het volgende:
Ik lees wel degelijk begrijpend, maar ik ben ondertussen ook bezig met schoolwerk en zal wel wat dingen hebben overgeslagen.
Simmu: een week lang aan de drugs, niks aan school doen, in debiele kleding op straat lopen... ik verhang mezelf nog liever.
komt omdat ik de keuze niet maak.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef wirmussen het volgende:
Ultieme vrijheid? Misschien als je in de rimboe leeft. Hier in nederland ben je altijd afhankelijk van eten dat mensen je geven, of je wel ergens MAG slapen ...Zwervers zijn gewoon gedesillusioneerd. Maar ga jij maar eens als zwerver leven, dan kom je over een week huilend weer naar je eigen leventje toe.
gast. je hebt een triest wereldbeeld en bent verwend tot op het bot.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef wirmussen het volgende:
Ik word trouwens niet kwaad om jullie posts, ik kies er zelf voor ze te lezen.
Ik kijk ook niet neer op zwervers. Ik kaartte dit alleen aan omdat ik wou uitleggen hoe mijn ouders mij uitlegden dat er ook nare dingen in het leven waren.
Ik heb medelijden met zwervers OMDAT zij ziek zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ze hebben vaak zoveel psychische problemen dat de normale problemen die mensen vaak aankunnen voor hen teveel zijn.
Zelfs posters als Schenkstroop zijn geen zwerver, en die hebben ook problemen, In Nederland kan je altijd nog een uitkering krijgen...
Daarentegen haat ik luie hippies, die maar blowen en weigeren te werken, ookal kunnen ze het wel.
Tsja, ik denk niet dat zwervers echt vrij zijn. Als ze vrij waren konden ze ook eten wat ze willen, naar de bioscoop of een concert gaan als ze dat willen...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
komt omdat ik de keuze niet maak.
Ik vind vrijheid niet zo belangrijk, ben liever een belastingbetaler.
Je hebt minder vrijheid maar wel fijner leven.
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ten eerste zei ik vrij nadrukkelijk dat aan de drugs dan weer niet de bedoeling is (tenzij je dat wilt, moet je zelf weten). maar goed. het punt wat ik probeer te maken ontgaat je geloof ik. als jij iets aan die woede van je wilt doen, dan zal je dat zelf moeten doen. een weekje of wat op een andere manier leven (leven zoals de mensen die jou niks misdaan hebben maar waar je desondanks blijkbaar wel woedend over bent) kan daarbij helpen.
waarom open je dit topic als je verder toch enkel maar overtuigd bent van je eigen gelijk? een week aan de drugs, niks aan school doen en in debiele kleding over straat lopen is voor jou reden om jezelf te verhangen? ik vrees dat je leven niet makkelijk gaat worden met die instelling. ik raad je overigens ook ten zeerste aan om wat aan je taalgebruik te doen. ik voor mij erger me er best wel erg aan. je hebt een luxe probleem en je retoriek is vrij storend voor mensen die echt erge dingen meemaken. doe eens wat aan je egocentrisme zou ik zo zeggen. nieuwsflash: de wereld draait niet om jou. zelfs niet op fok!
tsja. nu ben je een internettende stoere aap die alleen maar mensen lastig valt.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. nu ben je een internettende stoere aap die alleen maar mensen lastig valt.
same same
je kost de maatschappij wel geld. je studeert. je bestaat, dat alleen al kost de maatschappij geldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
Trueness, right there.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef simmu het volgende:
ts moet geen raad vragen alstie die toch niet op wenst te volgen. en als je je problemen op een forum smijt kan je verwachten dat mensen reagerenontwikkel backbone, smijt je frustraties niet op een forum of pas je gedrag aan
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Mezelf verhangen is dan ook niet letterlijk. maargoed, ik profileer mezelf niet als een tough guy, dus als jij me zo wel wil zien doe je maar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.
[..]
Trueness, right there.
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.
er is een heel makkelijk principe: leven en laten leven... blijkbaar heb je last van al die negatieve energie die je in je eigen ontwikkelde probleem stopt. Je lijkt niet eens voor jezelf te leven maar jezelf notoir te willen voeden met de afzichtigheid van anderenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
jep.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?
zelfs al krijg je geen stufi (wat ik niet geloof) dan krijgt je opleiding wel via de bekostigingen per student geld van de overheid voor jou hoor. ik zeg nergens dat ik zwervers het einde vind. enkel dat ik de houding die je hier demonstreert als vrij bagger ervaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Dus jij vind wikileaks zekers ook slecht?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef wirmussen het volgende:
Ik ben woedend op de mensen die ervoor kiezen tegen de maatschappij aan te schoppen en vervolgens janken dat zij het zgn slecht hebben en gediscrimineerd worden.
ja, ik vind wapenhandelaren slecht,. mensen die moorden voor de kick. mensen die kinderen verkrachten terwijl ze WETEN dat ze ze pijn doen. Als jij het dwangmatige gevoel hebt om dat te doen, zoek je maar hulp. Maar ik ga niet in discussie met jou, want ik weet dat jij veel te naief bent. Iedereen kan kiezen om hulp te zoeken.
De maatschappij betaalt graag voor studenten omdat zij dat geld uiteindelijk teruggeven.
Je vind de maatschappij geweldig, maar vind wapenhandelen slecht.. lekker hypocrietquote:Nederland is een van de grootste wapenexporteurs. Volgens een rapport van de Campagne tegen Wapenhandel zou Nederland, per hoofd van de bevolking gemeten, de grootste wapenexporteur in 2008 zijn.[2] In de periode 2003-2007 was Nederland grofweg de zesde grootste wapenexporteur ter wereld, gemeten naar het volume van geëxporteerde zware wapens. De relatief hoge Nederlandse wapenexport was in deze periode vooral te danken aan de verkoop van overtollig krijgsmachtmaterieel door de Nederlandse staat, onder meer aan Chili, Duitsland, België, Portugal en Egypte. De Nederlandse overheid rapporteerde in haar jaarlijkse overzichten van de nationale wapenexport voor de periode 2003-2007 een export van overtollig militair materieel ter waarde van rond de 1,5 miljard euro.[3] Overigens is de export van wapens vanuit Nederland aanzienlijk minder dan de wapenexport vanuit de VS, Rusland, Duitsland en Frankrijk.[4] In 2007 bedroeg de export 874 miljoen euro. In 2008 was Nederland de op vier na grootste wapenexporteur.[5]
In Nederland zijn er zo'n 250 bedrijven actief op het gebied van de productie en export van wapens of wapenonderdelen. In 1998 werd er door de overheid voor minstens 160 miljoen euro aan subsidie besteed aan deze industrie, die werk verschaft aan ongeveer 12.000 mensen. TNO is het bekendste en grootste onderzoeksinstituut dat zich met wapens bezighoudt. Verder zijn onder andere het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium (NLR) en Stork betrokken bij de ontwikkeling van de Joint Strike Fighter. Scheepswerf De Schelde (eigendom van Damen Shipyards) is leverancier van marineschepen aan onder meer Indonesië. Vaak worden deze schepen uitgerust met Thales commando- en communicatieapparatuur
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
Wapenhandel kent geen vriend of vrijand, worden ook wapens in Afrika verkocht.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik zag wapenhandelearen in afrika voor me.
Om je te verdedigen , tsja, dubbel.
Assange is mijn persoonlijke held.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef wirmussen het volgende:
Eigenlijk interesseer ik me geen fuck voor wapenhandel, dus maak een eigen topic en val me er niet mee lastig. Imho zijn de meeste mensen sowieso idioot, vandaar wapenhandel.
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.
Meer hoef ik niet te weten.
Met een voorbeeld laat het weer goed zien hoe naïef je bent.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
Ik ben zelf ook pro dierenrechten, en imho kosten oorlogen alleen maar geld en belemmeren ze de maatschappij om zich te ontwikkelen.
hahah dikke economie juist.quote:Wereldwijd wordt er tussen landen elk jaar voor naar schatting rond de 45 miljard euro aan wapens verhandeld.[1] Het grootste deel hiervan komt uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Rusland, Frankrijk en Duitsland.
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
ja want niemand wilt de macht pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef wirmussen het volgende:
[..]
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)
Mijn voorbeeld werkt ook als alle mensen geen wapens maakten hé, slimmerik. Gezien ze dat wel doen, is het een verloren zaak.
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Want de bruikbare tips lijk je keer op keer te negeren om vervolgens weer een andere groep in de maatschappij aan te vallen. Met onderbuikgelul.
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want niemand wilt de macht pakken![]()
Zijn altijd mensen die het beter willen hebben en dus wapens gaan maken.
Hahah net of ik laag opgeleid ben en weinig welvaart heb![]()
Maar ik zie je dan wel in de bouw he... !
Nounou wat werkt het goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
en mensen zoals ik die jou huis bouwen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
als je dit nou vast houd..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef wirmussen het volgende:
Mijn huis is al gebouwd in de19e eeuw, toen bouwvakkers nog echt vakmanschap hadden en geen vinex prut maakten.
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef wirmussen het volgende:
Hippies zoals jij denken het altijd beter te weten.
Als iedereen zijn woede kon leren beteugelen en verdraagzaam zou zijn naar een ander zou men zich niet hoeven te verdedigenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Wat is er nou weer zwak aan blowen?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Blowen is zwak, maargoed, ik snap dat mensen daar anders over denken.
Zodat jij de dans lekker kan ontspringen zeker, mooi niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
TS, mag ik trouwens vragen hoe jij van dag tot dag leeft? Niet zozeer wat je doet in het algemeen (master, je woont samen, hebt een baan en doet alles volgens het boekje wat dat betreft), maar hoe ziet je dag er uit? En je weekend?
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zwak aan blowen?![]()
De een houdt er van om dronken te worden, de ander houdt van een blowtje op z'n tijd.
Dan ben je niet meteen een klote hippie die niks uitvoert.
Ik zou willen dat ik ook zoveel kracht uitstraalde als jij, dan kon ik vast ook zo'n toffe management baan bij de C1000 krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen slecht voor je hersenen, zoals alcohol bijv.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.
En ik reageer ook op de mensen die kritiek hebben he.
En wat denk jij dat gothics, hippies, emo's of andere 'groepen' waar jij een hekel aan hebt anders doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.
IK ZAL JE BESCHERMEN!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef Inverted_World het volgende:
TS
Ik heb lang haar, luister naar indie muziek, ga het liefst kei veel festivals af!
Haat jij mij nu en wil je me slaan?
als je nu wel gaat drinken en een joint opsteekt ben je wellicht wat beter te pruimen en minder zuurquote:
Door er veel over te gaan lezen en informatie vergaren zodat je beter kan inzien hoe de wereld daarbuiten jouw ziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef wirmussen het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van die agressie af? Ik kan moeilijk de hele dag door sporten...
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
'Jullie'? Jij bent net zo goed onderdeel van de mensheid als iedereen hier. Je lijkt zo wel een gothicpubertje dat van een afstandje op de mensheid staat te kankeren zonder zelf ook maar te proberen er moeite voor te doen om wat positieve energie in het leven en de wereld te steken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
je verwoordt alle posts anders wel heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef StormWarning het volgende:
[..]
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.
Misschien moet je een paar keer xtc gebruiken. Ik ben zelf nooit zo opgefokt geweest als jij, maar door die ervaringen heb ik wel veel meer een 'let it be'-houding gekregen dan voorheen. Waar ik me eerder nog wel eens kon ergeren aan bepaalde mensen en dingen, denk ik nu veel vaker: whatever! Als zij zich er goed bij voelen, leuk voor hen! Not my cup of tea, maar ik hoef er gelukkig ook niets mee te maken te hebben, dus wat boeit het?
Focus gewoon op het positieve en op wat jij leuk vindt, in plaats van al die negatieve energie te verspillen aan je vooroordelen over hippies en gothics. Ook zij proberen op hun manier er het beste van te maken, maar jij vindt het blijkbaar gewoon lekker om tegen je zelf-gecreëerde stromannetjes aan te schoppen.
Edit: topic niet gelezen, maar ik zie dat ik dus niet de eerste ben met dit advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |