Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjes
Waarom vraag je dat?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
In dit geval niet neequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.
Hersenen zijn ook mijn lichaam.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ra-z het volgende:
[..]
je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.
Is rook dat, ja?quote:
Aangenaam Rook!quote:
Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houdenquote:
Je bent inmiddels vastgeroest in je eigen gedrag. Door het aanleren van nieuwe denkschema's kan je hier wel degelijk iets aan veranderen. Bekijk dit eens.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
(recreatieve) Drugs (op eigen houtje) gebruiken om je 'problemen' op te lossen is voor zwakkelingen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houden
Door actief hulp te zoeken om die gedachtengang te kunnen veranderen, in plaats van de verwachting koesteren dat de rest van de wereld zich maar aan te passen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
Maar waarom maken mensen die niet voldoen aan jouw normen je zo kwaad? Zij hebben toch geen deel aan jouw leven? Dit is echt vergelijkbaar met een enorme agressie ontwikkelen tegen de kleur rood. Naast zinloos ook vooral jouw probleem. De kleur rood zal echt niet meteen van kleur verschieten omdat jij er agressief van wordt en het is ook niet te vermijden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
Doet me denken aan een minderwaardigheids complex.quote:En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |