abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89676941
Ik zal kort door de bocht zijn: ik heb een agressie probleem. Het is de afgelopen jaren wel minder geworden, maar toch blijft het aan me knagen. Toen ik in de puberteit zag kon ik om het minste of geringste al uitbarsten. Ik vocht met mijn broer (die vrij sterk was), ik maakte ruzie met mijn ouders... Ik moest me ook vaak melden bij de teamleider als ik weer eens met iemand had gevochten of een woordenwisseling had gehad. Thuis was ik ook niet te genieten. Ik heb een gat in mijn slaapkamerdeur geschopt, het slot gemold van een andere deur, dingen kapot gesmeten, ga zo maar door. Ik was net een kleine Begbie (zie Trainspotting).

Mijn ouders vonden dat het zo niet meer door kon en ik moest naar een psycholoog. Ik heb daar ongeveer anderhalf jaar gelopen, maar het hielp niet heel veel. Mijn psycholoog raadde me aan 3 keer per week te sporten en me meer te richten op mijn studie en werk, zodat ik mijn energie kwijtraakte. Ik moest ook leren accepteren dat dingen niet altijd gaan hoe ik het wil. Omdat ik en mijn broer en zusje altijd alles kregen wat we wilden, had de psycholoog het idee dat ik een "middelpunt van de aarde"gevoel had.

Nu ben ik drie jaar verder, en er is niet veel veranderd. Zo van een afstand bekeken heb ik een pracht leven. Ik zit nu anderhalf jaar in een relatie, heb een grote groep vrienden om me heen, ben net aan mijn Master begonnen en heb een leuk bijbaantje met leuke collega's. Toch zit ik nog steeds vol woede. Er hoeft maar een klein dingetje te zijn dat me irriteert en ik blijf urenlang met een boos gevoel rondlopen. Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera

Hoe kom ik in godsnaam van die agressie af? Ik kan moeilijk de hele dag door sporten...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:45:25 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89676970
Whoo-sa

Anger Management cursus doen?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_89676996
Sporten, dan heb je geen energie meer om woedend te worden ;)
pi_89677008
Wat voor nieuws leer ik daar? Ik en de psycholoog hebben alles al geprobeerd..
pi_89677041
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef DeRakker. het volgende:
Sporten, dan heb je geen energie meer om woedend te worden ;)
Ja, dat doe ik. Ik ga om de dag (heb het verder druk), en dan ben ik een uurtje of 2 erna uitgeteld... om zodra ik weer energie heb boos te worden om iets.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 14:47:23 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89677052
Stoppen met stoppen met roken.
pi_89677076
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:47 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik. Ik ga om de dag (heb het verder druk), en dan ben ik een uurtje of 2 erna uitgeteld... om zodra ik weer energie heb boos te worden om iets.
wat voor sport dan?
pi_89677110
Krachttraining, soms ga ik ook hardlopen of een stuk fietsen. In de zomer zwemmen.

Ik rook heel af en toe, dus het zal daar niet aan liggen
pi_89677153
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:48 schreef wirmussen het volgende:
Krachttraining, soms ga ik ook hardlopen of een stuk fietsen. In de zomer zwemmen.

Ik rook heel af en toe, dus het zal daar niet aan liggen
ok misschien een vechtsport ernaast?
  woensdag 8 december 2010 @ 14:51:53 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677244
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:46 schreef wirmussen het volgende:
Wat voor nieuws leer ik daar? Ik en de psycholoog hebben alles al geprobeerd..
Heeft hij ook met jou geprobeerd om eens na te gaan wat de dingen zijn die jij denkt voordat jij je zo woedend gaat voelen? Die gedachtenpatronen kun je namelijk best heel systematisch aanpakken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89677272
Had je al die tijd dezelfde psycholoog?
Zoja, misschien zou je een ander kunnen proberen.
De één kan wellicht beter tot je doordringen dan de ander. :)
Als je er net eentje treft die jou niet bepaald kan boeien, wil niet zeggen dat iedere psychotherapie nutteloos is.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89677275
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:49 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ok misschien een vechtsport ernaast?
Hm, ik vind alles gay behalve boksen, en boksen doe ik liever niet. Heb geen zin in een gebroken kaak oid.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:53:25 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89677314
Leren je zelf te beheersen. Dat is gewoon te leren hoor.
En het zit fout in je opvoeding als ik het zo lees.
Je schrijft zelf dat je alles kon krijgen. Dus nooit met tegenslagen en "Nee" leren omgaan...
pi_89677322
heb ongeveer 3 psychologen gehad en die zeiden hetzelfde.

En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 14:54:09 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89677349
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef wirmussen het volgende:
Hm, ik vind alles gay
Misschien ben je het wel. Komt daar je woede vandaan.
pi_89677357
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef RaymondK het volgende:
Leren je zelf te beheersen. Dat is gewoon te leren hoor.
En het zit fout in je opvoeding als ik het zo lees.
Je schrijft zelf dat je alles kon krijgen. Dus nooit met tegenslagen en "Nee" leren omgaan...
Ik kan me nu ook beheersen. ik vecht niet meer met mensen. In plaats daarvan krop ik die woede nog meer op.
pi_89677358
Ik kan mij ook vinden in jouw post man. Alleen bij mij is het dus net een maandje aan de gang. Zolang ik om de zoveel tijd m'n ei kwijt kan gaat het bijna altijd wel goed.
pi_89677370
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien ben je het wel. Komt daar je woede vandaan.
Nein. ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 14:54:39 #19
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677373
Sporten en gamen zijn mijn beste manieren om af te reageren. Verder zul je simpelweg moeten leren om een grens in te bouwen. persoonlijk heb ik mezelf gewoon slecht tot niet onder controle als ik agressief/boos ben. Door schade en schande leerde ik vanzelf wel om er mee 'om' te gaan.

Als ik het zo bezie lijkt het er op dat ik vooral een levensstijl heb gecreëerd waar weinig me nog echt genoeg boeit om er kwaad over te worden. Daardoor zien nieuwe kennissen me vaak grappig genoeg als een uitermate relaxed figuur :D

Leer je 'knoppen' kennen en vermijd deze of doe er wat aan.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:55:15 #20
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677391
Wellicht een andere psycholoog zoeken. De psycholoog die jou wilde helpen kan jou duidelijk niet helpen. Je kunt voor jezelf proberen te zoeken waarom je een kort lontje hebt.
Be dance |Be real| Be You
pi_89677395
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef wirmussen het volgende:
Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera

Niet zo janken over dingen die niet boeiend zijn.. pff... waarom zou je boos worden als je gothics ziet rondlopen :') hun probleem

Als je langer dan 2 minuten je irriteert aan het slome lelijke dikke kassameisje bij AH ligt het ligt je probleem echt zwaar bij jezelf.. trek het je niet zo aan man
pi_89677402
Ik game ook wel, maar me afreageren op een virtueel karakter in plaats van iemand die me stoort op zijn plaats te wijzen is het net niet voor mij.
pi_89677422
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:55 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Niet zo janken over dingen die niet boeiend zijn.. pff... waarom zou je boos worden als je gothics ziet rondlopen :') hun probleem
Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:56:05 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677426
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:

En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
Je kunt er wel wat aan doen, om die gevoelens je stemming niet zo te laten beheersen. Daar heb je met de psycholoog niet aan gewerkt?
  woensdag 8 december 2010 @ 14:56:17 #25
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89677435
Je bent veel te perfectionistisch G.

En als je iets echt zo dwars zit, dan tik je maar eens een gothic op straat. Niemand die er om maalt. Mocht je vervolgens zelf geklopt worden is dat gelijk een goede les.
pi_89677460
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
dan valt de woede wel mee, want kom ze bijna nooit tegen.
als dat t enige is...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:57:33 #27
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677486
Accepteren dat niet iedereen nadenkt zoals jij dat doet. Ga er dus ook vanuit dat niet iedereen jouw standpunt direct zal begrijpen. Accepteren dat mensen anders zijn dan jij:)
pi_89677490
Ja, ik kan het nu niet meer maken om zomaar te gaan vechten. Ik wil geen strafblad, en gothics kunnen janken dat ik ze gediscrimineerd heb oid.

Ik weet niet hoe ik die gevoelens niet mijn stemming kan laten beheersen. Ik probeer aan positieve dingen te denken, maar als die in mijn herinnering zijn en het irritante in het hier en nu, dan wint het hier en nu.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:04 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677504
Het lijkt mij trouwens helemaal niet het type woede waar je het beste mee omgaat door die woede maar op een of andere manier af te reageren.

Je moet leren die woede te voorkomen. Hij is namelijk volkomen overbodig.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:10 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89677509
quote:
Er hoeft maar een klein dingetje te zijn dat me irriteert en ik blijf urenlang met een boos gevoel rondlopen. Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera
Het is geen agressie, het is angst.

Je bent onzeker en daarom perfectionist. Je haalt uit zodra de perfectie scheuren vertoont. Uit teleurstelling, uit angst dat je nog meer perfectie verliest.

Daarnaast geloof je te sterk in de "waarheid" waarin je leeft. Als je iets tegenkomt dat er anders uitziet dan jij en je omgeving, bestaat er naast jouw waarheid een andere waarheid/mogelijkheid waar je over na kan denken. Jij wilt dat niet, twijfel is voor zwakkelingen, dus sla je de afwijking uit je bestaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:13 #31
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677512
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Waarom heb je een afkeer tegen deze mensen?
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:40 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677527
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Ja, ik kan het nu niet meer maken om zomaar te gaan vechten. Ik wil geen strafblad, en gothics kunnen janken dat ik ze gediscrimineerd heb oid.

Ik weet niet hoe ik die gevoelens niet mijn stemming kan laten beheersen. Ik probeer aan positieve dingen te denken, maar als die in mijn herinnering zijn en het irritante in het hier en nu, dan wint het hier en nu.
Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!
pi_89677534
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.

Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:57 #34
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_89677540
Iedere keer als jij je druk maakt om gothics, hippies, Greenpeace e.d. proberen te relativeren dat jijzelf met je woede ook niet perfect bent. Oftewel, op momenten dat je woede voelt opkomen jezelf confronteren met je eigen imperfectie.

Geen idee of het helpt. :P

Wat iniedergeval wel bij sommige mensen schijnt te werken is op het moment dat je een woedeaanval voelt aankomen met je hand over je arm wrijven (of buik of been etc.). Dit schijnt je onbewust af te leiden van een woedeaanval.
pi_89677542
Kwestie van tijd tot vrienden en eventuele meisjes in een relatie je een zure, zelfs agressieve debiel vinden word je wel tammer. Je moet wel, anders eindig je alleen.
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:59:50 #36
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677568
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij trouwens helemaal niet het type woede waar je het beste mee omgaat door die woede maar op een of andere manier af te reageren.

Je moet leren die woede te voorkomen. Hij is namelijk volkomen overbodig.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.
pi_89677579
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Buitendam het volgende:
Kwestie van tijd tot vrienden en eventuele meisjes in een relatie je een zure, zelfs agressieve debiel vinden word je wel tammer. Je moet wel, anders eindig je alleen.
Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.
pi_89677584
Meer blowen ^O^
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_89677603
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!
Jawel, maar hun advies hielp niet,
  woensdag 8 december 2010 @ 15:00:35 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677608
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef kingmob het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.
Hahaha.
pi_89677623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.
Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.
Dit, dus.
pi_89677637
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.

Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
Hmm dan zat je psych dus wel goed met het "De hele wereld draait om mij" gevoel van hem

en verder wat papierversnipperaar zegt
pi_89677662
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:

Ach zo kijken mensen ook naar jou.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:01:48 #44
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89677671
Ga masturberen als je woede voelt opkomen, blaf je het zo eruit!
pi_89677703
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:02:42 #46
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677711
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.
Dat lijkt me niet te voorkomen idd, die boemerang krijg je nog wel terug.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:03:05 #47
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677733
De meeste mensen zijn gelijk, die andere mensen waar jij een hekel aan hebt, zijn ook mensen :)
Ze hebben misschien dan wel andere ideeen, maar dat maakt ze nog niet minderwaardig.
pi_89677748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef PfenisBaron het volgende:
Ga masturberen als je woede voelt opkomen, blaf je het zo eruit!
Heb ik geprobeerd, alleen kan niet overal he:P

Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
pi_89677757
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
en jou wereldbeeld is niet idioot want?
pi_89677767
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Loodje het volgende:
De meeste mensen zijn gelijk, die andere mensen waar jij een hekel aan hebt, zijn ook mensen :)
Ze hebben misschien dan wel andere ideeen, maar dat maakt ze nog niet minderwaardig.
Daar geloof ik niet in.
pi_89677774
Echt dit topic gaat helemaal nergens meer over.

Ga lekker naar bully beatdown, dan dringt t vanzelf tot je door... hopelijk :')
  woensdag 8 december 2010 @ 15:03:54 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677776
quote:

En die irritatie en ergernis verpest je leuke leventje toch wel danig. En de oorzaak van de ergernis zoek je buiten jezelf. Terwijl die eigenlijk in jouzelf zit.
pi_89677816
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ra-z het volgende:

[..]

en jou wereldbeeld is niet idioot want?
Ja, als ik het zo logisch zeg weet ik dat het onzin is... maar ik vind mijn wereldbeeld beter omdat het voor mij werkt. Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet. Gothics schoppen tegen de maatschappij aan, maar profiteren wel van mijn belasting..
pi_89677825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:05:33 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89677850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:.Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 december 2010 @ 15:06:33 #56
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677901
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hahaha.
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
pi_89677909
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Gezelluggh.

Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.

Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
pi_89677935
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet.
Succesvol? Jij komt met je vrienden bij elkaar om met z'n allen een potje te zeuren over hoe kut het allemaal wel niet is. Zeker weten dat de blowende hippie het allemaal rooskleuriger inziet.

Mag ik vragen hoe succesvol je bent? Studie, inkomen, sociale kringen laat maar achterwege;)
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:07:34 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677943
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:07:44 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89677947
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:

Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Ja, maar vervolgens leg je toch de schuld bij de mensen aan wie je je ergert. Niet echt constructief.
pi_89677963
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 8 december 2010 @ 15:08:13 #62
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677978
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:09:06 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678012
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Gezelluggh.

Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.

Je kunt het ook zo bekijken. Je kunt moeilijk al die mensen die jou zo ergeren veranderen. Het enige waar je wél invloed op hebt, is hoe jij ertegenaan kijkt en hoe jij ermee omgaat.
pi_89678016
quote:

Ik lees hier alleen maar dat je juist ontzettend ónzeker bent, namelijk dat je "perfecte wereldje" in duigen valt, wat geheid gaat gebeuren vroeg of laat. Dat gebeurt iedereen namelijk. ;)
Je ziet alles als dreiging en daarom word je kwaad.

Maargoed die conclusie was al getrokken begrijp ik, en een oplossing dient zich niet zomaar aan. Je hebt zo te zien wel vooruitgang geboekt met de therapiën, je vecht immers niet meer zomaar. Ik zou je aanraden hiermee door te gaan tot het minder wordt. En ja, dat kan jaren duren. En er zijn professionals voor nodig.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:23 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678063
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef kingmob het volgende:

Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
Maar vervolgens blijft hij de schuldvraag buiten zich zoeken. Bij mensen die zijn ideaalbeeld bezoedelen.
TS: newsflash: dit ga je in de rest van je leven nog vaak tegenkomen. Beter wapen je jezelf er wat sterker tegen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:30 #66
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678066
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in.
Potverdrie zeg, het is maar dat je zelf inziet dat het niet ok is wat je denkt, anders was dit het begin van een nieuwe [insert dictator uit 19-20e eeuw]
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:39 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.

Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
pi_89678161
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...

Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.

Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
pi_89678168
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Nee, het is de oorzaak. :D
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:11 #70
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678225
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, het is de oorzaak. :D
Ik denk dat je zojuist mijn punt maakt, dat is het namelijk niet.
pi_89678235
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:

Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.

Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
:') Cartman

quote:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
Dan pas je je aan.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:31 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678241
quote:

De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:42 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678250
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
pi_89678251
quote:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar.
Ik wil je nog wel eens spreken als je moeder van haar fiets wordt gereden en je haar weg mag dragen. Ik noem maar wat. Niemands wereldje is lang perfect.
pi_89678258
quote:

Ach hopelijk word je in elkaar geslagen.
Rotte appels zoals jou in de maatschappij moeten we niet hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:15:53 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678290
quote:

Al eens goed op je bek gegaan? zakelijk of persoonlijk?
De wereld niet kunnen accepteren zoals hij is lijkt me een probleem van altijd je zin krijgen.
pi_89678300
Tip: Huur Cesar Millan in.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_89678301
Hij kan zich wel in Hitler vinden :')_____!!!
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:16:57 #79
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678334
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat_Tank is strong
pi_89678368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah eerder een gek.

Moet opgesloten worden in een gekkenhuis ^O^
Gaat ie zich met Hitler en Cartman vergelijken.. wie is er nou gestoord... _O-
pi_89678369
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
pi_89678386
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
gebroken kaak is alleen maar goed voor hem
  woensdag 8 december 2010 @ 15:18:25 #83
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678391
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
pi_89678434
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.

Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
pi_89678465
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben :')
Dit, dus.
pi_89678503
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.

Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
nou ik kan vertellen dat je leven niet perfect is.
Wil nooit van mn leven met je ruilen, geestelijk zit je raar in elkaar.
Dus als je dit al perfect bent, heb je geluk.. ik zou het een rotleven vinden.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:21:27 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678512
quote:
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken dat je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
pi_89678531
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
pi_89678561
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken da je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
Als ik dat niet zou zien zou ik dit topic niet gepost hebben.
Je zou eens gelijk kunnen hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:22:37 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678563
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!
pi_89678566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

SPOILER
Die term wordt niet meer gebruikt.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_89678597
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
pi_89678613
quote:

Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles. ;)
pi_89678624
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
pi_89678664
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik woon al een jaar samen lieve schat. Ik heb een baan en werk aan mijn master. Helaas voor jou faal ik niet zo hard als je zou willen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:06 #96
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678672
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben :')
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:10 #97
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.
Cat_Tank is strong
pi_89678696
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
Omdat deze mensen van mij verschillen in het feit dat zij zich niet aanpassen en aan het moorden slaan.
pi_89678699
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar heeft TS niets aan want het ligt aan anderen niet aan hem :|W :{w

(TS kan niet relativeren weet je nog)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:49 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678711
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
En dus is iedere hippie/gothic/whatever als die voorbeelden die je kent?
Ook aardig kortzichtig, vind je niet?
pi_89678759
Moet gelijk aan de film Shutter Island denken wanneer ik Ts lees :P
Denk mensen die m hebben gezien t wel snappen.
pi_89678767
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu? :D
pi_89678779
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.
Onzin. Kwestie van interviewen en het lijstje afgaan:
SPOILER
pi_89678798
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.
Als je mee wil doen in een samenleving moet je soms wel degelijk?
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:27:56 #105
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678814
TS, heb je ooit wel eens met een 'hippie' of 'gothic' gepraat? Wie weet als je vrienden maakt met zo'n 'type' je er anders tegen aan gaat kijken en je een nieuw zwart schaap zoekt. En dan moet je net zo lang die zwarte schapen bevrienden tot iedere type een geliefde van je is ^O^ It's what Jesus would do! <O)
Cat_Tank is strong
  woensdag 8 december 2010 @ 15:29:45 #106
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678898
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!
Agressie los je niet op. We hebben het hier over een extreem geval, maar agressie hoort er nu eenmaal bij, bij de een wat meer dan bij de ander.
Het is een praktische oplossing die voor veel mensen werkt, ik begrijp je probleem niet en je suggestie om het niet te doen lijkt me schadelijk.

Maa rgoed, uit de posts van TS wordt voor mij nu ook wel duidelijk dat TS vooral gewoon nog volwassen moet worden blijkbaar (8>
  woensdag 8 december 2010 @ 15:30:44 #107
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678945
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef crossover het volgende:

BLA

Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjes ^O^
Cat_Tank is strong
pi_89678947
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef kingmob het volgende:
Maa rgoed, uit de posts van TS wordt voor mij nu ook wel duidelijk dat TS vooral gewoon nog volwassen moet worden blijkbaar (8>
Dit. En het liefst in een dwangbuis. :X
pi_89678992
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu? :D
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:32:42 #110
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89679036
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
Volgens mij ben je gewoon aan het trollen
Cat_Tank is strong
pi_89679047
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Cat_Tank het volgende:
TS, heb je ooit wel eens met een 'hippie' of 'gothic' gepraat? Wie weet als je vrienden maakt met zo'n 'type' je er anders tegen aan gaat kijken en je een nieuw zwart schaap zoekt. En dan moet je net zo lang die zwarte schapen bevrienden tot iedere type een geliefde van je is ^O^ It's what Jesus would do! <O)
Ik ging een tijdje met ze om op de middelbare omdat een vriend van me er een als vriendin had. Ik heb ze toen echt leren haten. Ook omdat er van een groep van 60 mensen (ik kwam wel eens op feesten, zelfs paar keer in een kraakpand) er 55 echt compleet walgelijk waren,
pi_89679048
quote:

[..]

Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:33:33 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89679085
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:

Heb de rest nog niet gelezen, maar waarom heb je zo"n hekel aan hen? Wat heb jij met hun leven te maken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:34:17 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679116
quote:

Jij moet echt nog veel leren. En dat gebeurt vooral met vallen en opstaan. Daar wens ik je veel succes mee, want met zo'n miniem incasseringsvermogen als jij laat zien, zul je dat verdomd hard nodig hebben.
pi_89679129
Ik heb gezegd waarom ik een hekel aan ze heb. Ik heb niks met hun leven te maken, zij verpesten mijn straatbeeld.

Als ik zou trollen ging ik wel iets anders doen, wat makkelijker was.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:35:09 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89679158
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef crossover het volgende:

[..]

Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.
QFT
pi_89679179
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.
Nógal. -O-
  woensdag 8 december 2010 @ 15:36:15 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679219
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb gezegd waarom ik een hekel aan ze heb. Ik heb niks met hun leven te maken, zij verpesten mijn straatbeeld.
Nee huilie, dat doe je allemaal zelf.
pi_89679301
Tsja, ik kan ze niet echt ontwijken.
pi_89679319
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
je snapt het echt niet he?
pi_89679378
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:39:08 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679386
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
Je kunt er wel voor kiezen je niet als een kleuter door je onzinnige haat te laten leiden.
Je bent toch geen simpele Harrie?
  woensdag 8 december 2010 @ 15:39:56 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679417
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
En dat gaat je nooit lukken als je jouw kleuterhaat blijft cultiveren.
pi_89679423
quote:
en dat kan alleen door te accepteren dat bepaalde dingen zo zijn en je er verder niet boos over te maken.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:41:13 #125
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89679478
Je klinkt als een gemiddelde Fokker, TS, dus in elk geval zit je hier goed.
pi_89679480
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
pi_89679612
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjes ^O^
Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_89679632
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
HOE accepteer je dat je zoiets is als je hele lichaam je zegt dat je het kan veranderen, dat je er iets tegen moet doen?
Waarom vraag je dat?
Heeft niks met jou te maken.. je wilt ze alleen maar in elkaar slaan..
pi_89679649
quote:
je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:45:35 #130
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89679690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef crossover het volgende:

[..]

Zeer zeker niet, maar lastig diagnosticeren valt ook wel weer mee.
In dit geval niet nee :') _O-
Cat_Tank is strong
pi_89679699
Rook is een joint :)
pi_89679730
drugs zijn voor zwakkelingen.
pi_89679744
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ra-z het volgende:

[..]

je verstand gebruiken ipv naar je lichaam te luisteren.
Hersenen zijn ook mijn lichaam.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:46:41 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:45 schreef ditiseenusername het volgende:
Rook is een joint :)
Is rook dat, ja?
pi_89679770
quote:
9s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is rook dat, ja?
say whut?
  woensdag 8 december 2010 @ 15:47:20 #136
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89679777
quote:
9s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is rook dat, ja?
'Dit is Rook. Hij is een joint.'
  woensdag 8 december 2010 @ 15:47:51 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89679809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:47 schreef Frollo het volgende:

'Dit is Rook. Hij is een joint.'
Aangenaam Rook!
pi_89679821
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef wirmussen het volgende:
drugs zijn voor zwakkelingen.
Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houden :P
pi_89679851
quote:
Je bent inmiddels vastgeroest in je eigen gedrag. Door het aanleren van nieuwe denkschema's kan je hier wel degelijk iets aan veranderen. Bekijk dit eens.
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_89679939
Als je overtuigt bent van jezelf en je eigen ideale wereldje, hoef je het ook niet zo te verdedigen. Dan schopt niet iedereen het zomaar omver.
Of is het gewoon lekker om je te ergeren? Hoef je ook niet zoveel over jezelf na te denken.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:52:13 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89680021
10. 'Can't Standitis' being unnecessarily intolerant

Daar heeft TS overduidelijk last van.
pi_89680350
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:48 schreef ditiseenusername het volgende:

[..]

Jouw mening... Zou wel een goede manier zijn om je in ieder geval een paar uur rustig te houden :P
(recreatieve) Drugs (op eigen houtje) gebruiken om je 'problemen' op te lossen is voor zwakkelingen.
Recreatief drugsgebruik niet per se
pi_89680853
quote:
Door actief hulp te zoeken om die gedachtengang te kunnen veranderen, in plaats van de verwachting koesteren dat de rest van de wereld zich maar aan te passen heeft.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:42:21 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89682363
quote:
Maar waarom maken mensen die niet voldoen aan jouw normen je zo kwaad? Zij hebben toch geen deel aan jouw leven? Dit is echt vergelijkbaar met een enorme agressie ontwikkelen tegen de kleur rood. Naast zinloos ook vooral jouw probleem. De kleur rood zal echt niet meteen van kleur verschieten omdat jij er agressief van wordt en het is ook niet te vermijden.

Volgens mij is het echte probleem eigenlijk dat je diep in je hart helemaal niet zo veel zelfvertrouwen hebt, dat je bang bent dat je het wankele geluksgevoel kwijtraakt door externe factoren die je neit begrijpt en niet in de hand hebt. Of door eigenschappen in jezelf waar je niet gelukkig mee bent en niet mee in het reine bent gekomen. Vaak ontwikkelen mensen een enorme aversie tegen zaken die ze an zichzelf niet kunnen accepteren.
pi_89682645
klinkt toch ook wel als AD(h)D ;)
pi_89682758
quote:
12s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:48 schreef Pino07 het volgende:
klinkt toch ook wel als AD(h)D ;)
Klinkt als een ouderwetse trap onder de derrière nodig hebbend :{w
pi_89683983
Vind het wel knap van je TS dat je dit topic hebt geopend.
Met die haat van je jegens mensen die denkbeelden hebben waar je een hekel, daar kan je helemaal niks mee, je hebt alleen jezelf ermee te pakken. Er zullen altijd mensen zijn die het absoluut niet met je eens zijn.

Is cognitieve therapie je ooit aangeraden, om verkeerde gedachtenpatronen te doorbreken?

En heb je ritme-gevoel? Zo ja, ga drummen! Kun je al je energie en woede in kwijt - ik wel tenminste.
pi_89687955
quote:
Doet me denken aan een minderwaardigheids complex.
pi_89688627
In de eerste plaats, als dit een kloontopic is van een bekende fokker, goed gedaan ouwe!

Zo niet, is TS wel een heel erg onzekere en angstige jongeman. Dat kan hij wel ontkennen, maar toch is het zo. Het leven is echt niet zo moeilijk man. Relax, neem alles, vooral jezelf, niet zo serieus en ga gewoon meer genieten.
pi_89689224
Ik heb het gevoel dat TS het leven heeft waarvan hij dénkt dat 'ie het moet hebben. Dat 'ie hiermee gelukkig zou moeten zijn. Maar dat is hij niet. En daarom stoort hij zich aan mensen die het anders doen, want hoe durven ze?! Híj loopt zich nota bene uit te sloven om alles goed te doen, samen te wonen, zijn master te halen, het leven "hoe het hoort", en die andere mensen durven zich daar zomaar niks van aan te trekken!

Volgens mij heeft TS geleerd dat zijn manier van leven, hoe hij het nu doet, garant staat voor geluk. Dat het hem zal behoeden voor narigheid. Maar alleen zij die bang zijn de narigheid niet aan te kunnen, reageren zo. Ik denk dat TS bang is om te vallen, omdat hij twijfelt of hij wel op kan staan. Misschien moet hij een keertje vallen. Misschien is dat in zijn jeugd nooit gebeurd, is het altijd door anderen voor hem opgelost. TS moet het gevoel krijgen dat hij dan wel geen controle heeft over alles wat er in het leven gebeurt, maar wél de controle heeft hoe híj daar vervolgens mee omgaat.

:)
pi_89689336
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:52 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Hm, ik vind alles gay behalve boksen, en boksen doe ik liever niet. Heb geen zin in een gebroken kaak oid.
Er is wel heel wat nodig, wil je een gebroken kaak oplopen hoor :')
Maar kickboksen of MMA lijkt me een ideale uitlaatklep voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')