abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89677774
Echt dit topic gaat helemaal nergens meer over.

Ga lekker naar bully beatdown, dan dringt t vanzelf tot je door... hopelijk :')
  woensdag 8 december 2010 @ 15:03:54 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677776
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
En die irritatie en ergernis verpest je leuke leventje toch wel danig. En de oorzaak van de ergernis zoek je buiten jezelf. Terwijl die eigenlijk in jouzelf zit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89677816
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ra-z het volgende:

[..]

en jou wereldbeeld is niet idioot want?
Ja, als ik het zo logisch zeg weet ik dat het onzin is... maar ik vind mijn wereldbeeld beter omdat het voor mij werkt. Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet. Gothics schoppen tegen de maatschappij aan, maar profiteren wel van mijn belasting..
pi_89677825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:05:33 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89677850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:.Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 8 december 2010 @ 15:06:33 #56
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677901
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hahaha.
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_89677909
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Gezelluggh.

Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.

Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
pi_89677935
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet.
Succesvol? Jij komt met je vrienden bij elkaar om met z'n allen een potje te zeuren over hoe kut het allemaal wel niet is. Zeker weten dat de blowende hippie het allemaal rooskleuriger inziet.

Mag ik vragen hoe succesvol je bent? Studie, inkomen, sociale kringen laat maar achterwege;)
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:07:34 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677943
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef kingmob het volgende:

[..]

Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:07:44 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89677947
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:

Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Ja, maar vervolgens leg je toch de schuld bij de mensen aan wie je je ergert. Niet echt constructief.
pi_89677963
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 8 december 2010 @ 15:08:13 #62
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677978
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:09:06 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678012
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Gezelluggh.

Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.

Je kunt het ook zo bekijken. Je kunt moeilijk al die mensen die jou zo ergeren veranderen. Het enige waar je wél invloed op hebt, is hoe jij ertegenaan kijkt en hoe jij ermee omgaat.
pi_89678016
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Ik lees hier alleen maar dat je juist ontzettend ónzeker bent, namelijk dat je "perfecte wereldje" in duigen valt, wat geheid gaat gebeuren vroeg of laat. Dat gebeurt iedereen namelijk. ;)
Je ziet alles als dreiging en daarom word je kwaad.

Maargoed die conclusie was al getrokken begrijp ik, en een oplossing dient zich niet zomaar aan. Je hebt zo te zien wel vooruitgang geboekt met de therapiën, je vecht immers niet meer zomaar. Ik zou je aanraden hiermee door te gaan tot het minder wordt. En ja, dat kan jaren duren. En er zijn professionals voor nodig.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:23 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678063
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef kingmob het volgende:

Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
Maar vervolgens blijft hij de schuldvraag buiten zich zoeken. Bij mensen die zijn ideaalbeeld bezoedelen.
TS: newsflash: dit ga je in de rest van je leven nog vaak tegenkomen. Beter wapen je jezelf er wat sterker tegen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:30 #66
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678066
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in.
Potverdrie zeg, het is maar dat je zelf inziet dat het niet ok is wat je denkt, anders was dit het begin van een nieuwe [insert dictator uit 19-20e eeuw]
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 8 december 2010 @ 15:10:39 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678075
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.

Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
pi_89678161
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...

Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.

Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
pi_89678168
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Nee, het is de oorzaak. :D
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:11 #70
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678225
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, het is de oorzaak. :D
Ik denk dat je zojuist mijn punt maakt, dat is het namelijk niet.
pi_89678235
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:

Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.

Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
:') Cartman

quote:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
Dan pas je je aan.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:31 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678241
quote:

De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:14:42 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678250
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
pi_89678251
quote:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar.
Ik wil je nog wel eens spreken als je moeder van haar fiets wordt gereden en je haar weg mag dragen. Ik noem maar wat. Niemands wereldje is lang perfect.
pi_89678258
quote:

Ach hopelijk word je in elkaar geslagen.
Rotte appels zoals jou in de maatschappij moeten we niet hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:15:53 #76
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678290
quote:

Al eens goed op je bek gegaan? zakelijk of persoonlijk?
De wereld niet kunnen accepteren zoals hij is lijkt me een probleem van altijd je zin krijgen.
pi_89678300
Tip: Huur Cesar Millan in.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_89678301
Hij kan zich wel in Hitler vinden :')_____!!!
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:16:57 #79
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678334
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cat_Tank is strong
pi_89678368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah eerder een gek.

Moet opgesloten worden in een gekkenhuis ^O^
Gaat ie zich met Hitler en Cartman vergelijken.. wie is er nou gestoord... _O-
pi_89678369
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
pi_89678386
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
gebroken kaak is alleen maar goed voor hem
  woensdag 8 december 2010 @ 15:18:25 #83
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678391
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
pi_89678434
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.

Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
pi_89678465
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben :')
Dit, dus.
pi_89678503
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.

Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
nou ik kan vertellen dat je leven niet perfect is.
Wil nooit van mn leven met je ruilen, geestelijk zit je raar in elkaar.
Dus als je dit al perfect bent, heb je geluk.. ik zou het een rotleven vinden.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:21:27 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678512
quote:
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken dat je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
pi_89678531
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
pi_89678561
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken da je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
Als ik dat niet zou zien zou ik dit topic niet gepost hebben.
Je zou eens gelijk kunnen hebben.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:22:37 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89678563
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!
pi_89678566
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

SPOILER
Die term wordt niet meer gebruikt.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_89678597
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
pi_89678613
quote:

Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles. ;)
pi_89678624
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
pi_89678664
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik woon al een jaar samen lieve schat. Ik heb een baan en werk aan mijn master. Helaas voor jou faal ik niet zo hard als je zou willen.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:06 #96
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89678672
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben :')
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:10 #97
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89678676
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.
Cat_Tank is strong
pi_89678696
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
Omdat deze mensen van mij verschillen in het feit dat zij zich niet aanpassen en aan het moorden slaan.
pi_89678699
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar heeft TS niets aan want het ligt aan anderen niet aan hem :|W :{w

(TS kan niet relativeren weet je nog)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:49 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89678711
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
En dus is iedere hippie/gothic/whatever als die voorbeelden die je kent?
Ook aardig kortzichtig, vind je niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')