En die irritatie en ergernis verpest je leuke leventje toch wel danig. En de oorzaak van de ergernis zoek je buiten jezelf. Terwijl die eigenlijk in jouzelf zit.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Ja, als ik het zo logisch zeg weet ik dat het onzin is... maar ik vind mijn wereldbeeld beter omdat het voor mij werkt. Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet. Gothics schoppen tegen de maatschappij aan, maar profiteren wel van mijn belasting..quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Ra-z het volgende:
[..]
en jou wereldbeeld is niet idioot want?
Mag ik een keer op een verjaardag komen?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:.Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.quote:
Gezelluggh.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mag ik een keer op een verjaardag komen?
Succesvol? Jij komt met je vrienden bij elkaar om met z'n allen een potje te zeuren over hoe kut het allemaal wel niet is. Zeker weten dat de blowende hippie het allemaal rooskleuriger inziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik ben succesvol in het leven, en een hippie die alleen maar blowt en mensen irriteert is het niet.
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je kunt alleen meevoelen met iets wat je zelf ook zou kunnen ervaren. Vrouwen hebben de emoties die aan de basis staan van dit soort agressie gewoon niet in zich, ik moet ze nog tegenkomen iig.
Het is een beetje alsof ik jou ga vertellen hoe je met je irrationele gedrag tijdens je ongesteldheid om moet gaan. Verder dan wat oppervlakkige tips zal het niet gaan.
Ja, maar vervolgens leg je toch de schuld bij de mensen aan wie je je ergert. Niet echt constructief.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:
Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laat je toch echt zelf gebeuren. En waarom in hemelsnaam? Jouw agressiemomentjes zijn in hindsight toch ook voor jezelf te zot voor woorden en verspilde energie?
Adem in en adem uit en laat je niet zo beïnvloeden door anderen. Zo nutteloos.
Je kunt het ook zo bekijken. Je kunt moeilijk al die mensen die jou zo ergeren veranderen. Het enige waar je wél invloed op hebt, is hoe jij ertegenaan kijkt en hoe jij ermee omgaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Gezelluggh.
Het is ook verspilde energie. Maar ik kan er gewoon niet omheen, vandaar dit topic.
Jullie kunnen wel; zeggen dat ik de slechterik ben, maar ik zie tenminste in dat ik een probleem heb,.
Ik lees hier alleen maar dat je juist ontzettend ónzeker bent, namelijk dat je "perfecte wereldje" in duigen valt, wat geheid gaat gebeuren vroeg of laat. Dat gebeurt iedereen namelijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...
Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
Maar vervolgens blijft hij de schuldvraag buiten zich zoeken. Bij mensen die zijn ideaalbeeld bezoedelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef kingmob het volgende:
Het feit dat hij dit topic opent lijkt me dat hij dat zelf ook wel inziet.
Potverdrie zeg, het is maar dat je zelf inziet dat het niet ok is wat je denkt, anders was dit het begin van een nieuwe [insert dictator uit 19-20e eeuw]quote:
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Flauwekul. Waarom zou ik mij als vrouw niet net zo goed kunnen ergeren aan mensen om mij heen die heel anders in het leven staan als ik? Daar hoef je echt geen man voor te zijn, hoor.
Nee, het is de oorzaak.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Ik denk dat je zojuist mijn punt maakt, dat is het namelijk niet.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.
Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
Dan pas je je aan.quote:Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
De wereld is jouw privébezit niet ...quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat over de situatie die hij aangeeft waardoor de woede start. Ik heb het over het daadwerkelijke probleem, namelijk dat hij die woede niet of moeilijk kan controleren. Dat ergeren aan mensen is niet het specifieke probleem, slechts een moment waarop het zich voordoet.
Voor de duidelijkheid, jij gaf aan dat je niet zo geloofde in een uitlaatklep. Ik geef aan dat ik geloof dat jij als vrouw het nut daarvan niet in kan schatten.
Ik wil je nog wel eens spreken als je moeder van haar fiets wordt gereden en je haar weg mag dragen. Ik noem maar wat. Niemands wereldje is lang perfect.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar.
Ach hopelijk word je in elkaar geslagen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
Mijn perfecte wereldje heeft geen instortingsgevaar. Je kan het zo zien: Je hebt een mooi huis dat je helemaal wit wil schilderen, Alleen is er een rode openhaard die enorm vloekt en die je op de eenof andere manier niet kan veranderen. Het is een doorn in het oog, het vloekt bij je perfecte plan...
Ik en mijn vrienden klagen niet alleen maar hoor, we doen zat leuke dingen. Maar zij klagen wel af en toe net als ik.
Ik kan me weel vinden in Hitler ja. Ik keur de holocaust niet goed, maar ik voel zijn haat en woede. Alleen haat ik geen joden, maar wel hippies.
Al eens goed op je bek gegaan? zakelijk of persoonlijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:12 schreef wirmussen het volgende:
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
De wereld is jouw privébezit niet ...
En ja, hier spreekt wel angst uit. Niet te zuinig ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.Nah eerder een gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet opgesloten worden in een gekkenhuis![]()
Gaat ie zich met Hitler en Cartman vergelijken.. wie is er nou gestoord...![]()
gebroken kaak is alleen maar goed voor hemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:17 schreef Vieze_Fur het volgende:
Ga op boksen. Toffe sport en je krijgt echt geen gebroken kaak.
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is wel degelijk het specifieke probleem. Zonder ergernis geen woede. Daarom zie ik in een uitlaatklep niet de oplossing, da's slechts symptoombestrijding.
nou ik kan vertellen dat je leven niet perfect is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.
Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken dat je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mijn moeder, vader, broer , zus en vrienden + relatie ooit doodgaan, Dat hoort bij het leven. Daarom wil ik de rest van de tijd geen andere dingen die het leven nog meer verpesten, ik wil van die perfectei genieten ziolang de natuur het toestaat.
Als ik dat niet zou zien zou ik dit topic niet gepost hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je ziet niet in dat dat kinderlijk irreëel is? Je zou bijna denken da je persoonlijkheid nog niet volgroeid is.
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:18 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar de werkelijkheid is dat een uitlaatklep voor de meeste mannen dagelijkse praktijk is. Tuurlijk is het niet de oplossing, maar het is wel degelijk nodig.
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:16 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
TS vreest datgene dat hij niet snapt. TS heeft geen inlevingsvermogen. TS is psychopaat.Die term wordt niet meer gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:19 schreef wirmussen het volgende:
Psychopaat is wel een keer genoemd, maar nooit gediagnostiseerd. Daarbij voel ik me oprecht rot als mijn relatie zich rot voelt, of een vriend(in) me opbelt met een probleem. Ik denk dat ik dan een halve psychopaat ben, ik + vrienden en rest van de wereld.
Ik woon al een jaar samen lieve schat. Ik heb een baan en werk aan mijn master. Helaas voor jou faal ik niet zo hard als je zou willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles.
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik word sowieso moe van de zin "Een uitlaatklep nodig hebben". Nee, je moet niet zo verwend zijn, sporten voor ontspanning en relativeren. En als ze dat niet kunnen spreken we van een uitlaatklep nodig hebben
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:21 schreef wirmussen het volgende:
Ik denk dat er zat mensen zijn die zich in kunnen leven in cartman. Ook in hitler, maar ze zeggen het niet, het is een taboo. Tuurlijk laat ik geen jongen zijn ouders opeten, tuurlijk ga ik niet massaal hippies uitmoorden. Maar ik voel wel dezelfde haat...
Omdat deze mensen van mij verschillen in het feit dat zij zich niet aanpassen en aan het moorden slaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Meeste van deze mensen zitten achter het tralies.
Daar heeft TS niets aan want het ligt aan anderen niet aan hemquote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt weinig te willen in het leven. Dat hoort er ook bij.
Kleine tip. Ga eens op jezelf wonen met je verwende reet.
Zonder zak geld van papa en mama.
Werk hard, faal hard, en krabbel weer op.
Maw neem eens een levensles.
En dus is iedere hippie/gothic/whatever als die voorbeelden die je kent?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |