abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89677460
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
dan valt de woede wel mee, want kom ze bijna nooit tegen.
als dat t enige is...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:57:33 #27
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677486
Accepteren dat niet iedereen nadenkt zoals jij dat doet. Ga er dus ook vanuit dat niet iedereen jouw standpunt direct zal begrijpen. Accepteren dat mensen anders zijn dan jij:)
Be dance |Be real| Be You
pi_89677490
Ja, ik kan het nu niet meer maken om zomaar te gaan vechten. Ik wil geen strafblad, en gothics kunnen janken dat ik ze gediscrimineerd heb oid.

Ik weet niet hoe ik die gevoelens niet mijn stemming kan laten beheersen. Ik probeer aan positieve dingen te denken, maar als die in mijn herinnering zijn en het irritante in het hier en nu, dan wint het hier en nu.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:04 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677504
Het lijkt mij trouwens helemaal niet het type woede waar je het beste mee omgaat door die woede maar op een of andere manier af te reageren.

Je moet leren die woede te voorkomen. Hij is namelijk volkomen overbodig.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:10 #30
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89677509
quote:
Er hoeft maar een klein dingetje te zijn dat me irriteert en ik blijf urenlang met een boos gevoel rondlopen. Binnen mijn relatie en vriendschappen heb ik nooit het idee dat ik boos wordt, maar ik hoef maar op straat een stel gothics te zien en ik voel enorme irritatie. Dingen zoals die actie van Greenpeace kunnen echt mijn middag verpesten. Overal zie ik fouten. Slome kassa meisjes, lelijke mensen in te strakke kleding, domme hippies die protesteren, etcetera etcetera
Het is geen agressie, het is angst.

Je bent onzeker en daarom perfectionist. Je haalt uit zodra de perfectie scheuren vertoont. Uit teleurstelling, uit angst dat je nog meer perfectie verliest.

Daarnaast geloof je te sterk in de "waarheid" waarin je leeft. Als je iets tegenkomt dat er anders uitziet dan jij en je omgeving, bestaat er naast jouw waarheid een andere waarheid/mogelijkheid waar je over na kan denken. Jij wilt dat niet, twijfel is voor zwakkelingen, dus sla je de afwijking uit je bestaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:13 #31
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677512
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:56 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Omdat ik een enorme afkeer van hun heb. Maar het zijn niet alleen gothics. Emo's, Corpsballen, noem het maar op...
Waarom heb je een afkeer tegen deze mensen?
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:40 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677527
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Ja, ik kan het nu niet meer maken om zomaar te gaan vechten. Ik wil geen strafblad, en gothics kunnen janken dat ik ze gediscrimineerd heb oid.

Ik weet niet hoe ik die gevoelens niet mijn stemming kan laten beheersen. Ik probeer aan positieve dingen te denken, maar als die in mijn herinnering zijn en het irritante in het hier en nu, dan wint het hier en nu.
Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!
pi_89677534
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.

Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
  woensdag 8 december 2010 @ 14:58:57 #34
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_89677540
Iedere keer als jij je druk maakt om gothics, hippies, Greenpeace e.d. proberen te relativeren dat jijzelf met je woede ook niet perfect bent. Oftewel, op momenten dat je woede voelt opkomen jezelf confronteren met je eigen imperfectie.

Geen idee of het helpt. :P

Wat iniedergeval wel bij sommige mensen schijnt te werken is op het moment dat je een woedeaanval voelt aankomen met je hand over je arm wrijven (of buik of been etc.). Dit schijnt je onbewust af te leiden van een woedeaanval.
pi_89677542
Kwestie van tijd tot vrienden en eventuele meisjes in een relatie je een zure, zelfs agressieve debiel vinden word je wel tammer. Je moet wel, anders eindig je alleen.
Dit, dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 14:59:50 #36
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677568
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:
Het lijkt mij trouwens helemaal niet het type woede waar je het beste mee omgaat door die woede maar op een of andere manier af te reageren.

Je moet leren die woede te voorkomen. Hij is namelijk volkomen overbodig.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_89677579
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef Buitendam het volgende:
Kwestie van tijd tot vrienden en eventuele meisjes in een relatie je een zure, zelfs agressieve debiel vinden word je wel tammer. Je moet wel, anders eindig je alleen.
Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.
pi_89677584
Meer blowen ^O^
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_89677603
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb je daar met die psycholoog nou echt nooit over gepraat, in die anderhalf jaar?!
Jawel, maar hun advies hielp niet,
  woensdag 8 december 2010 @ 15:00:35 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89677608
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:59 schreef kingmob het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik je vertellen dat geen uitlaatklep maken een slecht idee is. Vrouwen lijken me sowieso een slechte raadgever in deze, nofi.
Hahaha.
pi_89677623
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Het punt is dat mijn relatie en mijn vrienden hetzelfde denken als ik. Ik ben nooit agressief jegens hen, omdat ik ze als gelijken zie.
Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.
Dit, dus.
pi_89677637
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik weet dat mensen anders zijn dan ik. Logischerwijs zou ik dat moeten accepteren. Ik denk dat ik een arrogante kwal ben, want ik vind mensen die tegen mijn standpunt ingaan gewoon minderwaardig.

Het zijn niet alleen mensen die ik tegenkom. Het is nieuws dat ik lees, een irritante reclame op tv ...
Hmm dan zat je psych dus wel goed met het "De hele wereld draait om mij" gevoel van hem

en verder wat papierversnipperaar zegt
pi_89677662
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:58 schreef wirmussen het volgende:

Ach zo kijken mensen ook naar jou.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:01:48 #44
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_89677671
Ga masturberen als je woede voelt opkomen, blaf je het zo eruit!
pi_89677703
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:02:42 #46
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_89677711
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze kunnen niet om je karakter heen, ook al gedraag je je niet direct zo tegen hen.
Dat lijkt me niet te voorkomen idd, die boemerang krijg je nog wel terug.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 8 december 2010 @ 15:03:05 #47
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_89677733
De meeste mensen zijn gelijk, die andere mensen waar jij een hekel aan hebt, zijn ook mensen :)
Ze hebben misschien dan wel andere ideeen, maar dat maakt ze nog niet minderwaardig.
pi_89677748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:01 schreef PfenisBaron het volgende:
Ga masturberen als je woede voelt opkomen, blaf je het zo eruit!
Heb ik geprobeerd, alleen kan niet overal he:P

Mijn vrienden en ik klagen er aan een stuk op los, ik denk niet dat ze haatdragend zijn tegenover mij. Dan zouden zij zichzelf ook haten.
pi_89677757
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:02 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb een afkeer tegen die mensen omdat hun wereldbeeld zo idioot is, dat ik er gewoon niet tegen kan. Het gaat dan om mijn ideale wereld die verpest wordt door die mensen. Als mensen van groen of roze houden of patat of friet zeggen, dat boeit me niet. maar als die mensen idiote standpunten in de maatschappij werpen.. tsja...

Ik ben vroeger wel onzeker geweest, maar ik ben nu zeker van mezelf. Ik heb alles bereikt wat ik wou bereiken. Ik ben alleen geirriteerd dat mijn ideale leventje verpest wordt door invloeden van buitenaf.
en jou wereldbeeld is niet idioot want?
pi_89677767
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:03 schreef Loodje het volgende:
De meeste mensen zijn gelijk, die andere mensen waar jij een hekel aan hebt, zijn ook mensen :)
Ze hebben misschien dan wel andere ideeen, maar dat maakt ze nog niet minderwaardig.
Daar geloof ik niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')