Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef wirmussen het volgende:
Ik vrees niet hetgene dat ik niet ken. Ik ken alles waar ik een hekel aan heb. Ik ken drugsverslaafde hippies, ik ken arrogante gothics, ik ken mensen die geobsedeerd zijn met greenpeace, die echt geloven in conspiracies etcetera
Onzin. Kwestie van interviewen en het lijstje afgaan:quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Je bent ook niet de enige, maar de karakters die je noemt zijn extremen, en er zijn weinig mensen die zich ermee vergelijken. Bovendien zijn psychopaten lastig te diagnosticeren omdat ze vaak weten wat het gewenste maatschappelijke antwoord is, net als jij. Daarnaast noemde je dat meer mensen haat voelen, maar ik denk dat je dat overschat. Ik denk dat er in dit land meer mensen irritatie voelen omdat anderen niet net zo als zij denken en ze dat niet begrijpen. Dat is toch wel even een paar stappen voor haat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Als je mee wil doen in een samenleving moet je soms wel degelijk?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks, je lijkt TS wel.
Agressie los je niet op. We hebben het hier over een extreem geval, maar agressie hoort er nu eenmaal bij, bij de een wat meer dan bij de ander.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je het oplost, is die uitlaatklep overbodig. En je lost het niet op met afreageren. We zijn rond!
Ja, want de psychologie en psychiatrie staat volledig vast in regels, methodes en lijstjesquote:
Dit. En het liefst in een dwangbuis.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:29 schreef kingmob het volgende:
Maa rgoed, uit de posts van TS wordt voor mij nu ook wel duidelijk dat TS vooral gewoon nog volwassen moet worden blijkbaar
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ken ook gezellige gothics en drugs-free hippies. En nu?
Volgens mij ben je gewoon aan het trollenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
Ik ging een tijdje met ze om op de middelbare omdat een vriend van me er een als vriendin had. Ik heb ze toen echt leren haten. Ook omdat er van een groep van 60 mensen (ik kwam wel eens op feesten, zelfs paar keer in een kraakpand) er 55 echt compleet walgelijk waren,quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Cat_Tank het volgende:
TS, heb je ooit wel eens met een 'hippie' of 'gothic' gepraat? Wie weet als je vrienden maakt met zo'n 'type' je er anders tegen aan gaat kijken en je een nieuw zwart schaap zoekt. En dan moet je net zo lang die zwarte schapen bevrienden tot iedere type een geliefde van je isIt's what Jesus would do!
Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ze willen dan alsnog perse anders zijn, geloven in idealen die niet waar zijn en niet werken (communisme?), etcetera.
Heb de rest nog niet gelezen, maar waarom heb je zo"n hekel aan hen? Wat heb jij met hun leven te maken?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
heb ongeveer 3 psychologen gehad en die zeiden hetzelfde.
En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
Jij moet echt nog veel leren. En dat gebeurt vooral met vallen en opstaan. Daar wens ik je veel succes mee, want met zo'n miniem incasseringsvermogen als jij laat zien, zul je dat verdomd hard nodig hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef wirmussen het volgende:
QFTquote:Op woensdag 8 december 2010 15:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Als je, inderdaad, leert om anders tegen zaken aan te kijken en leert te relativeren, zal dat een heleboel schelen. Het zijn niet de gothics en de lelijke mensen die voor irritatie zorgen, maar jouw ideeën over hen zorgt voor je irritatie.
Nógal.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, je lijdt aan tunnelvisie. Zeg dat dan.
Nee huilie, dat doe je allemaal zelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:34 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb gezegd waarom ik een hekel aan ze heb. Ik heb niks met hun leven te maken, zij verpesten mijn straatbeeld.
je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
Tsja, ik kan ze niet echt ontwijken.
Je kunt er wel voor kiezen je niet als een kleuter door je onzinnige haat te laten leiden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef wirmussen het volgende:
Tsja, ik kan ze niet echt ontwijken.
En dat gaat je nooit lukken als je jouw kleuterhaat blijft cultiveren.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
en dat kan alleen door te accepteren dat bepaalde dingen zo zijn en je er verder niet boos over te maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:38 schreef wirmussen het volgende:
Nee. Ik kan ze gewoon niet accepteren. Sommige mensen hebben dat alleen met pedofielen, ik heb dat met veel mensen. Het lukt gewoon niet. Ik wil alleen van die woede afkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |