Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. nu ben je een internettende stoere aap die alleen maar mensen lastig valt.
same same
je kost de maatschappij wel geld. je studeert. je bestaat, dat alleen al kost de maatschappij geldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
Trueness, right there.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef simmu het volgende:
ts moet geen raad vragen alstie die toch niet op wenst te volgen. en als je je problemen op een forum smijt kan je verwachten dat mensen reagerenontwikkel backbone, smijt je frustraties niet op een forum of pas je gedrag aan
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Mezelf verhangen is dan ook niet letterlijk. maargoed, ik profileer mezelf niet als een tough guy, dus als jij me zo wel wil zien doe je maar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.
[..]
Trueness, right there.
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.
er is een heel makkelijk principe: leven en laten leven... blijkbaar heb je last van al die negatieve energie die je in je eigen ontwikkelde probleem stopt. Je lijkt niet eens voor jezelf te leven maar jezelf notoir te willen voeden met de afzichtigheid van anderenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
jep.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?
zelfs al krijg je geen stufi (wat ik niet geloof) dan krijgt je opleiding wel via de bekostigingen per student geld van de overheid voor jou hoor. ik zeg nergens dat ik zwervers het einde vind. enkel dat ik de houding die je hier demonstreert als vrij bagger ervaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Dus jij vind wikileaks zekers ook slecht?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef wirmussen het volgende:
Ik ben woedend op de mensen die ervoor kiezen tegen de maatschappij aan te schoppen en vervolgens janken dat zij het zgn slecht hebben en gediscrimineerd worden.
ja, ik vind wapenhandelaren slecht,. mensen die moorden voor de kick. mensen die kinderen verkrachten terwijl ze WETEN dat ze ze pijn doen. Als jij het dwangmatige gevoel hebt om dat te doen, zoek je maar hulp. Maar ik ga niet in discussie met jou, want ik weet dat jij veel te naief bent. Iedereen kan kiezen om hulp te zoeken.
De maatschappij betaalt graag voor studenten omdat zij dat geld uiteindelijk teruggeven.
Je vind de maatschappij geweldig, maar vind wapenhandelen slecht.. lekker hypocrietquote:Nederland is een van de grootste wapenexporteurs. Volgens een rapport van de Campagne tegen Wapenhandel zou Nederland, per hoofd van de bevolking gemeten, de grootste wapenexporteur in 2008 zijn.[2] In de periode 2003-2007 was Nederland grofweg de zesde grootste wapenexporteur ter wereld, gemeten naar het volume van geëxporteerde zware wapens. De relatief hoge Nederlandse wapenexport was in deze periode vooral te danken aan de verkoop van overtollig krijgsmachtmaterieel door de Nederlandse staat, onder meer aan Chili, Duitsland, België, Portugal en Egypte. De Nederlandse overheid rapporteerde in haar jaarlijkse overzichten van de nationale wapenexport voor de periode 2003-2007 een export van overtollig militair materieel ter waarde van rond de 1,5 miljard euro.[3] Overigens is de export van wapens vanuit Nederland aanzienlijk minder dan de wapenexport vanuit de VS, Rusland, Duitsland en Frankrijk.[4] In 2007 bedroeg de export 874 miljoen euro. In 2008 was Nederland de op vier na grootste wapenexporteur.[5]
In Nederland zijn er zo'n 250 bedrijven actief op het gebied van de productie en export van wapens of wapenonderdelen. In 1998 werd er door de overheid voor minstens 160 miljoen euro aan subsidie besteed aan deze industrie, die werk verschaft aan ongeveer 12.000 mensen. TNO is het bekendste en grootste onderzoeksinstituut dat zich met wapens bezighoudt. Verder zijn onder andere het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium (NLR) en Stork betrokken bij de ontwikkeling van de Joint Strike Fighter. Scheepswerf De Schelde (eigendom van Damen Shipyards) is leverancier van marineschepen aan onder meer Indonesië. Vaak worden deze schepen uitgerust met Thales commando- en communicatieapparatuur
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
Wapenhandel kent geen vriend of vrijand, worden ook wapens in Afrika verkocht.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik zag wapenhandelearen in afrika voor me.
Om je te verdedigen , tsja, dubbel.
Assange is mijn persoonlijke held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |