quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef wirmussen het volgende:
Eigenlijk interesseer ik me geen fuck voor wapenhandel, dus maak een eigen topic en val me er niet mee lastig. Imho zijn de meeste mensen sowieso idioot, vandaar wapenhandel.
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.
Meer hoef ik niet te weten.
Met een voorbeeld laat het weer goed zien hoe naïef je bent.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
Ik ben zelf ook pro dierenrechten, en imho kosten oorlogen alleen maar geld en belemmeren ze de maatschappij om zich te ontwikkelen.
hahah dikke economie juist.quote:Wereldwijd wordt er tussen landen elk jaar voor naar schatting rond de 45 miljard euro aan wapens verhandeld.[1] Het grootste deel hiervan komt uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Rusland, Frankrijk en Duitsland.
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
ja want niemand wilt de macht pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef wirmussen het volgende:
[..]
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)
Mijn voorbeeld werkt ook als alle mensen geen wapens maakten hé, slimmerik. Gezien ze dat wel doen, is het een verloren zaak.
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Want de bruikbare tips lijk je keer op keer te negeren om vervolgens weer een andere groep in de maatschappij aan te vallen. Met onderbuikgelul.
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want niemand wilt de macht pakken![]()
Zijn altijd mensen die het beter willen hebben en dus wapens gaan maken.
Hahah net of ik laag opgeleid ben en weinig welvaart heb![]()
Maar ik zie je dan wel in de bouw he... !
Nounou wat werkt het goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
en mensen zoals ik die jou huis bouwen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
als je dit nou vast houd..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef wirmussen het volgende:
Mijn huis is al gebouwd in de19e eeuw, toen bouwvakkers nog echt vakmanschap hadden en geen vinex prut maakten.
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef wirmussen het volgende:
Hippies zoals jij denken het altijd beter te weten.
Als iedereen zijn woede kon leren beteugelen en verdraagzaam zou zijn naar een ander zou men zich niet hoeven te verdedigenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
Wat is er nou weer zwak aan blowen?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Blowen is zwak, maargoed, ik snap dat mensen daar anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |