abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89723369
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
:')
Iemand maakt dan een speer van hout.. en heeft de rest allemaal in de macht.

Maar dat pikken mensen niet en gaan zich ook beschermen met een sterker wapen...
En zo begint het...

Daarom zijn kernwapens zo belangrijk, dat is het uiterste... het is een verzekering.
pi_89723414
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef wirmussen het volgende:
Eigenlijk interesseer ik me geen fuck voor wapenhandel, dus maak een eigen topic en val me er niet mee lastig. Imho zijn de meeste mensen sowieso idioot, vandaar wapenhandel.
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.
Meer hoef ik niet te weten.

Met een voorbeeld laat het weer goed zien hoe naïef je bent.
pi_89723416
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.

Ik ben zelf ook pro dierenrechten, en imho kosten oorlogen alleen maar geld en belemmeren ze de maatschappij om zich te ontwikkelen.
pi_89723466
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.
Meer hoef ik niet te weten.

Met een voorbeeld laat het weer goed zien hoe naïef je bent.
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)

Mijn voorbeeld werkt ook als alle mensen geen wapens maakten hé, slimmerik. Gezien ze dat wel doen, is het een verloren zaak.
pi_89723468
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook pro dierenrechten, en imho kosten oorlogen alleen maar geld en belemmeren ze de maatschappij om zich te ontwikkelen.
quote:
Wereldwijd wordt er tussen landen elk jaar voor naar schatting rond de 45 miljard euro aan wapens verhandeld.[1] Het grootste deel hiervan komt uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Rusland, Frankrijk en Duitsland.
hahah dikke economie juist.
Hoe meer oorlogen en conflicten hoe beter ^O^
  donderdag 9 december 2010 @ 16:04:53 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89723502
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:

Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.

Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Want de bruikbare tips lijk je keer op keer te negeren om vervolgens weer een andere groep in de maatschappij aan te vallen. Met onderbuikgelul.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89723507
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
pi_89723512
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef wirmussen het volgende:

[..]

En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)

Mijn voorbeeld werkt ook als alle mensen geen wapens maakten hé, slimmerik. Gezien ze dat wel doen, is het een verloren zaak.
ja want niemand wilt de macht pakken :')
Zijn altijd mensen die het beter willen hebben en dus wapens gaan maken.

Hahah net of ik laag opgeleid ben en weinig welvaart heb :')
Maar ik zie je dan wel in de bouw he... ! :*
pi_89723530
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.

Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Want de bruikbare tips lijk je keer op keer te negeren om vervolgens weer een andere groep in de maatschappij aan te vallen. Met onderbuikgelul.
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.
pi_89723565
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

ja want niemand wilt de macht pakken :')
Zijn altijd mensen die het beter willen hebben en dus wapens gaan maken.

Hahah net of ik laag opgeleid ben en weinig welvaart heb :')
Maar ik zie je dan wel in de bouw he... ! :*
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
  donderdag 9 december 2010 @ 16:07:06 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89723596
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:

Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.
Nounou wat werkt het goed!
Geef je verder nog antwoord op de vraag wat je hier nu eigenlijk hoopt te bereiken?
  donderdag 9 december 2010 @ 16:07:36 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89723623
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:

Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
_O- _O- _O-

Schattig.
pi_89723652
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:

[..]

en mensen zoals ik die jou huis bouwen.
pi_89723669
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Schattig.
haha idd lachwekkend _O-
pi_89723722
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
als je dit nou vast houd..

I dont care..

Dan ben je al een stap verder ^O^
Gaat de goede kant op.
Gewoon ieder eigen ding doen en t komt goed ;)
pi_89723975
Mijn huis is al gebouwd in de19e eeuw, toen bouwvakkers nog echt vakmanschap hadden en geen vinex prut maakten.
pi_89724072
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef wirmussen het volgende:
Mijn huis is al gebouwd in de19e eeuw, toen bouwvakkers nog echt vakmanschap hadden en geen vinex prut maakten.
:')
Geeneens een grote nieuwbouw villa op een eigen eiland :') _O-
  donderdag 9 december 2010 @ 16:21:31 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89724308
Ik ben ook het spoor een beetje bijster wat TS nou wil met dit topic. Het begon er toch mee dat hij zelf last heeft van zijn woede. Wat Copycat terecht opmerkt, is dat TS die woede wel heel erg lijkt te cultiveren. Dan moet TS misschien maar accepteren dat hij met die woedende gevoelens zal blijven rondlopen.

Dan kom ik maar niet van mijn woede af.

Misschien is dat een betere titel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89724639
Ik kan eigenlijk niets anders zeggen dat de TS een "ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke" houding heeft. Gelukkig verwacht hij zelf nog maar 70 jaar te leven, maar eigenlijk is dat nog veel te lang met al zijn haat. Vroeg of laat gaat dat toch escalleren aangezien de TS er totaal niks aan wilt doen. Hij zegt het wel, maar doet het niet.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:29:38 #270
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_89724641
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef wirmussen het volgende:
Hippies zoals jij denken het altijd beter te weten.
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:31:21 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89724716
Mij bekruipt trouwens ook een beetje het gevoel dat TS onder het mom van 'ik heb zo'n last van de woede die ik voel als ik een hippie zie' lekker vrijelijk zijn antipathie tegen dergelijke lieden kan uiten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_89725113
ik ben geeneens een hippie, ik ben een huismoeke :P
heb je daar ook al een hekel aan ts?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89725585
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
Als iedereen zijn woede kon leren beteugelen en verdraagzaam zou zijn naar een ander zou men zich niet hoeven te verdedigen O-)

ik lijk wel een kerstkaart O~)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89726238
Ik word depressief van dit topic.

1. Mensen die jij als gothics (of noem een emo, corpsbal, whatever) bestempeld hebben niet per definitie andere ideeën dan jij. Ze kleden zich alleen anders. SOMS dus.
2. Er bestaan ook mensen die zich hetzelfde kleden als jij, maar een compleet ander wereldbeeld hebben.
3. Drugs gebruiken (zéker blowen) is niet per definitie slecht of voor luie mensen. Sommige mensen zijn, integendeel tot jij (wat ik concludeer uit dit topic en jouw reacties), niet bang voor het onbekende en willen dingen uitproberen. Dat maakt ze niet minderwaardig of slechter dan jij.

En dan nu het vragenrondje:
1. Waarom reageer je slechts op de mensen die het voor jou opnemen?
2. Waarom reageer je niet op de mensen die cognitieve therapie o.i.d. voorstellen?
3. Waarom reageer je niet op de vraag waarom je dit topic opent en wat je ermee verwacht te bereiken? Wil je er eigelijk wel iets aan doen of wil je gewoon horen dat jij gelijk hebt?

Slotvraag die bovenstaand samenvat:
4. Wat wil je nou?
pi_89726520
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Blowen is zwak, maargoed, ik snap dat mensen daar anders over denken.
Wat is er nou weer zwak aan blowen? :')
De een houdt er van om dronken te worden, de ander houdt van een blowtje op z'n tijd.

Dan ben je niet meteen een klote hippie die niks uitvoert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')