niets mis met die reactie...quote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ik kom maar niet van mijn woede af.
veel daklozen hebben wel een wat grotere problematiek natuurlijk, velen hebben psychiatrische ziektes... maar daar veroordeel je ze dus op wat je weer gebruikt om je eigen problematiek te voeden?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef wirmussen het volgende:
Ik heb geen hekel aan je avatar. het uitgangspunt van de eerste hippies was goed. Geen onnodige oorlog, sociale vrijheden.. maar toen zijn ze doorgeslagen.
Zwervers zijn ook ziek vind ik. Je kiest er niet bewust voor om te leven als een rat, etend uit vuilnisbakken, slapend in de kou. En als je dat wel doet ben je ook ziek. Normale mensen raken ook weleens hun baan kwijt, maar die hebben een sociaal leven opgebouwd, wat spaargeld.. desnoods ga je ineen magazijn werken, er is heus wel werk, alleen niet altijd op je niveau.
Maargoed, dit wou ik posten voordat het topic werd gesloten en toen weer geopend.
Dus niet alleen heb je geen vat op je eigen gemoedstoestand maar je 'waarheid' hangt ook nog eens aan elkaar van nagebauwde VMBO-retoriek?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef wirmussen het volgende:
Zwervers zijn ook ziek vind ik. Je kiest er niet bewust voor om te leven als een rat, etend uit vuilnisbakken, slapend in de kou. En als je dat wel doet ben je ook ziek. Normale mensen raken ook weleens hun baan kwijt, maar die hebben een sociaal leven opgebouwd, wat spaargeld.. desnoods ga je ineen magazijn werken, er is heus wel werk, alleen niet altijd op je niveau.
Wil je ook op de rest van m'n post reageren?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:29 schreef wirmussen het volgende:
Ik en mijn geliefde hebben een zelfde soort karakter. Mijn geliefde is daarbij ook nog vrij welgesteld en ook nog eens enig kind. Ik ben de minst arrogante van de twee denk ik zo. Maar ik raak wel sneller opgefokt. Vechten doen we nooit. Soms kibbelen we, maar elkaar slaan... waarom zouden we. we houden van elkaar, als we elkaar echt zat zijn gaan we wel uit elkaar. Ik word boos om de mensen die ik niet KAN mijden.
Dat is toch precies wat ik zeg, ik snap het verschil niet zo goed. Ze zijn zo omdat ze ziek zijn, en ik zou niet zo worden omdat ik beschermd werd en een baan zou krijgen, een eigen huis en als het dan mis ging kon ik bij hen terecht etcetera. Dat is wat ze tegen me zeiden als kind he, zo geloofde ik het en het is ook voor 90% de waarheidquote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef Re het volgende:
[..]
veel daklozen hebben wel een wat grotere problematiek natuurlijk, velen hebben psychiatrische ziektes... maar daar veroordeel je ze dus op wat je weer gebruikt om je eigen problematiek te voeden?
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus niet alleen heb je geen vat op je eigen gemoedstoestand maar je 'waarheid' hangt ook nog eens aan elkaar van nagebauwde VMBO-retoriek?
Dan kan je retoriek nog wel van een VMBO-niveau zijn? Je haatredenen zijn erg onderbuik immers.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.
dan is het extra sneu dat je zulke ongenuanceerde vmbo retoriek spuitquote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
[..]
VMBO? mijn ouders zijn allebei extreem hoog opgeleid, 2 universitaire studies etcetera.
Ja, dat is inderdaad precies niet wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:44 schreef wirmussen het volgende:
zwerver zijn is vaak een keuze.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef wirmussen het volgende:
Ik word trouwens niet kwaad om jullie posts, ik kies er zelf voor ze te lezen.
Ik kijk ook niet neer op zwervers. Ik kaartte dit alleen aan omdat ik wou uitleggen hoe mijn ouders mij uitlegden dat er ook nare dingen in het leven waren.
Ik heb medelijden met zwervers OMDAT zij ziek zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ze hebben vaak zoveel psychische problemen dat de normale problemen die mensen vaak aankunnen voor hen teveel zijn.
Zelfs posters als Schenkstroop zijn geen zwerver, en die hebben ook problemen, In Nederland kan je altijd nog een uitkering krijgen...
Daarentegen haat ik luie hippies, die maar blowen en weigeren te werken, ookal kunnen ze het wel.
ten eerste zei ik vrij nadrukkelijk dat aan de drugs dan weer niet de bedoeling is (tenzij je dat wilt, moet je zelf weten). maar goed. het punt wat ik probeer te maken ontgaat je geloof ik. als jij iets aan die woede van je wilt doen, dan zal je dat zelf moeten doen. een weekje of wat op een andere manier leven (leven zoals de mensen die jou niks misdaan hebben maar waar je desondanks blijkbaar wel woedend over bent) kan daarbij helpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:40 schreef wirmussen het volgende:
Ik lees wel degelijk begrijpend, maar ik ben ondertussen ook bezig met schoolwerk en zal wel wat dingen hebben overgeslagen.
Simmu: een week lang aan de drugs, niks aan school doen, in debiele kleding op straat lopen... ik verhang mezelf nog liever.
komt omdat ik de keuze niet maak.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef wirmussen het volgende:
Ultieme vrijheid? Misschien als je in de rimboe leeft. Hier in nederland ben je altijd afhankelijk van eten dat mensen je geven, of je wel ergens MAG slapen ...Zwervers zijn gewoon gedesillusioneerd. Maar ga jij maar eens als zwerver leven, dan kom je over een week huilend weer naar je eigen leventje toe.
gast. je hebt een triest wereldbeeld en bent verwend tot op het bot.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:42 schreef wirmussen het volgende:
Ik word trouwens niet kwaad om jullie posts, ik kies er zelf voor ze te lezen.
Ik kijk ook niet neer op zwervers. Ik kaartte dit alleen aan omdat ik wou uitleggen hoe mijn ouders mij uitlegden dat er ook nare dingen in het leven waren.
Ik heb medelijden met zwervers OMDAT zij ziek zijn. Ze kunnen er niks aan doen, ze hebben vaak zoveel psychische problemen dat de normale problemen die mensen vaak aankunnen voor hen teveel zijn.
Zelfs posters als Schenkstroop zijn geen zwerver, en die hebben ook problemen, In Nederland kan je altijd nog een uitkering krijgen...
Daarentegen haat ik luie hippies, die maar blowen en weigeren te werken, ookal kunnen ze het wel.
Tsja, ik denk niet dat zwervers echt vrij zijn. Als ze vrij waren konden ze ook eten wat ze willen, naar de bioscoop of een concert gaan als ze dat willen...quote:Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
komt omdat ik de keuze niet maak.
Ik vind vrijheid niet zo belangrijk, ben liever een belastingbetaler.
Je hebt minder vrijheid maar wel fijner leven.
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:45 schreef simmu het volgende:
[..]
ten eerste zei ik vrij nadrukkelijk dat aan de drugs dan weer niet de bedoeling is (tenzij je dat wilt, moet je zelf weten). maar goed. het punt wat ik probeer te maken ontgaat je geloof ik. als jij iets aan die woede van je wilt doen, dan zal je dat zelf moeten doen. een weekje of wat op een andere manier leven (leven zoals de mensen die jou niks misdaan hebben maar waar je desondanks blijkbaar wel woedend over bent) kan daarbij helpen.
waarom open je dit topic als je verder toch enkel maar overtuigd bent van je eigen gelijk? een week aan de drugs, niks aan school doen en in debiele kleding over straat lopen is voor jou reden om jezelf te verhangen? ik vrees dat je leven niet makkelijk gaat worden met die instelling. ik raad je overigens ook ten zeerste aan om wat aan je taalgebruik te doen. ik voor mij erger me er best wel erg aan. je hebt een luxe probleem en je retoriek is vrij storend voor mensen die echt erge dingen meemaken. doe eens wat aan je egocentrisme zou ik zo zeggen. nieuwsflash: de wereld draait niet om jou. zelfs niet op fok!
tsja. nu ben je een internettende stoere aap die alleen maar mensen lastig valt.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef simmu het volgende:
[..]
tsja. nu ben je een internettende stoere aap die alleen maar mensen lastig valt.
same same
je kost de maatschappij wel geld. je studeert. je bestaat, dat alleen al kost de maatschappij geldquote:Op donderdag 9 december 2010 15:33 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Alleen kost ik de maatschappij geen geld, en kan jij er voor kiezen mijn berichten niet te lezen. Hurrrr.
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
Ik zou inderdaad liever gewoon de maatschappij een plezier doen en er een eind aan maken als ik een smerige , bezopen en stonede gothic ben die alleen maar mensen lastigvalt, ja.
Trueness, right there.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:36 schreef simmu het volgende:
ts moet geen raad vragen alstie die toch niet op wenst te volgen. en als je je problemen op een forum smijt kan je verwachten dat mensen reagerenontwikkel backbone, smijt je frustraties niet op een forum of pas je gedrag aan
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Mezelf verhangen is dan ook niet letterlijk. maargoed, ik profileer mezelf niet als een tough guy, dus als jij me zo wel wil zien doe je maar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tof man, op deze veilige afstand vanachter je toetsenbord even vertellen wat je allemaal wel 'zou'.
[..]
Trueness, right there.
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het einde vinden of iemand in zn waarde houden is verschil.
er is een heel makkelijk principe: leven en laten leven... blijkbaar heb je last van al die negatieve energie die je in je eigen ontwikkelde probleem stopt. Je lijkt niet eens voor jezelf te leven maar jezelf notoir te willen voeden met de afzichtigheid van anderenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:00 schreef wirmussen het volgende:
[..]
jep.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:41 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Houd jij pedofielen ook in hun waarde?
zelfs al krijg je geen stufi (wat ik niet geloof) dan krijgt je opleiding wel via de bekostigingen per student geld van de overheid voor jou hoor. ik zeg nergens dat ik zwervers het einde vind. enkel dat ik de houding die je hier demonstreert als vrij bagger ervaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:39 schreef wirmussen het volgende:
mijn studie wordt betaald.. dus tsja. Goed, als jullie een zwerver die overal pist, kotst, stinkt en vervolgens huisvestingskosten kost (alsof ie in de winter gaat slapen op een bank).. en nog mensen lastigvalt op straat het einde vinden... dan weet ik ook wat ik van jullie vind.
Dus jij vind wikileaks zekers ook slecht?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:50 schreef wirmussen het volgende:
Ik ben woedend op de mensen die ervoor kiezen tegen de maatschappij aan te schoppen en vervolgens janken dat zij het zgn slecht hebben en gediscrimineerd worden.
ja, ik vind wapenhandelaren slecht,. mensen die moorden voor de kick. mensen die kinderen verkrachten terwijl ze WETEN dat ze ze pijn doen. Als jij het dwangmatige gevoel hebt om dat te doen, zoek je maar hulp. Maar ik ga niet in discussie met jou, want ik weet dat jij veel te naief bent. Iedereen kan kiezen om hulp te zoeken.
De maatschappij betaalt graag voor studenten omdat zij dat geld uiteindelijk teruggeven.
Je vind de maatschappij geweldig, maar vind wapenhandelen slecht.. lekker hypocrietquote:Nederland is een van de grootste wapenexporteurs. Volgens een rapport van de Campagne tegen Wapenhandel zou Nederland, per hoofd van de bevolking gemeten, de grootste wapenexporteur in 2008 zijn.[2] In de periode 2003-2007 was Nederland grofweg de zesde grootste wapenexporteur ter wereld, gemeten naar het volume van geëxporteerde zware wapens. De relatief hoge Nederlandse wapenexport was in deze periode vooral te danken aan de verkoop van overtollig krijgsmachtmaterieel door de Nederlandse staat, onder meer aan Chili, Duitsland, België, Portugal en Egypte. De Nederlandse overheid rapporteerde in haar jaarlijkse overzichten van de nationale wapenexport voor de periode 2003-2007 een export van overtollig militair materieel ter waarde van rond de 1,5 miljard euro.[3] Overigens is de export van wapens vanuit Nederland aanzienlijk minder dan de wapenexport vanuit de VS, Rusland, Duitsland en Frankrijk.[4] In 2007 bedroeg de export 874 miljoen euro. In 2008 was Nederland de op vier na grootste wapenexporteur.[5]
In Nederland zijn er zo'n 250 bedrijven actief op het gebied van de productie en export van wapens of wapenonderdelen. In 1998 werd er door de overheid voor minstens 160 miljoen euro aan subsidie besteed aan deze industrie, die werk verschaft aan ongeveer 12.000 mensen. TNO is het bekendste en grootste onderzoeksinstituut dat zich met wapens bezighoudt. Verder zijn onder andere het Nationaal Lucht- en Ruimtevaartlaboratorium (NLR) en Stork betrokken bij de ontwikkeling van de Joint Strike Fighter. Scheepswerf De Schelde (eigendom van Damen Shipyards) is leverancier van marineschepen aan onder meer Indonesië. Vaak worden deze schepen uitgerust met Thales commando- en communicatieapparatuur
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
Wapenhandel kent geen vriend of vrijand, worden ook wapens in Afrika verkocht.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:58 schreef wirmussen het volgende:
Ik zag wapenhandelearen in afrika voor me.
Om je te verdedigen , tsja, dubbel.
Assange is mijn persoonlijke held.
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Als niemand wapens handelde en maakte zouden mensen zich niet hoeven verdedigen.
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:01 schreef wirmussen het volgende:
Eigenlijk interesseer ik me geen fuck voor wapenhandel, dus maak een eigen topic en val me er niet mee lastig. Imho zijn de meeste mensen sowieso idioot, vandaar wapenhandel.
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg hippie-esque gedacht!
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het blijkt maar weer wat voor kinderlijk gedacht je hebt.
Meer hoef ik niet te weten.
Met een voorbeeld laat het weer goed zien hoe naïef je bent.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
Ik ben zelf ook pro dierenrechten, en imho kosten oorlogen alleen maar geld en belemmeren ze de maatschappij om zich te ontwikkelen.
hahah dikke economie juist.quote:Wereldwijd wordt er tussen landen elk jaar voor naar schatting rond de 45 miljard euro aan wapens verhandeld.[1] Het grootste deel hiervan komt uit de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Rusland, Frankrijk en Duitsland.
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:02 schreef wirmussen het volgende:
Hippies denken niet, hippies schoppen gewoon graag tegen de maatschappij.
ja want niemand wilt de macht pakkenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef wirmussen het volgende:
[..]
En toch ben ik straks misschien wel de baas van jouw kind, dus tsja. Geld heeft macht..;)
Mijn voorbeeld werkt ook als alle mensen geen wapens maakten hé, slimmerik. Gezien ze dat wel doen, is het een verloren zaak.
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie vooral dat jij degene bent die niet verder denkt dan zijn neusje lang is. En iedereen in hokjes duwt. Dat is niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic? Want de bruikbare tips lijk je keer op keer te negeren om vervolgens weer een andere groep in de maatschappij aan te vallen. Met onderbuikgelul.
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want niemand wilt de macht pakken![]()
Zijn altijd mensen die het beter willen hebben en dus wapens gaan maken.
Hahah net of ik laag opgeleid ben en weinig welvaart heb![]()
Maar ik zie je dan wel in de bouw he... !
Nounou wat werkt het goed!quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
Het werkt wel, anders was Wilders niet zo populair en gingen paupers niet morgen protesteren op de Dam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
en mensen zoals ik die jou huis bouwen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
als je dit nou vast houd..quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:14 schreef wirmussen het volgende:
Mijn huis is al gebouwd in de19e eeuw, toen bouwvakkers nog echt vakmanschap hadden en geen vinex prut maakten.
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?quote:Op donderdag 9 december 2010 15:53 schreef wirmussen het volgende:
Hippies zoals jij denken het altijd beter te weten.
Als iedereen zijn woede kon leren beteugelen en verdraagzaam zou zijn naar een ander zou men zich niet hoeven te verdedigenquote:Op donderdag 9 december 2010 15:59 schreef wirmussen het volgende:
Wat is er nou weer zwak aan blowen?quote:Op donderdag 9 december 2010 14:57 schreef wirmussen het volgende:
Blowen is zwak, maargoed, ik snap dat mensen daar anders over denken.
Zodat jij de dans lekker kan ontspringen zeker, mooi niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
TS, mag ik trouwens vragen hoe jij van dag tot dag leeft? Niet zozeer wat je doet in het algemeen (master, je woont samen, hebt een baan en doet alles volgens het boekje wat dat betreft), maar hoe ziet je dag er uit? En je weekend?
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zwak aan blowen?![]()
De een houdt er van om dronken te worden, de ander houdt van een blowtje op z'n tijd.
Dan ben je niet meteen een klote hippie die niks uitvoert.
Ik zou willen dat ik ook zoveel kracht uitstraalde als jij, dan kon ik vast ook zo'n toffe management baan bij de C1000 krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen slecht voor je hersenen, zoals alcohol bijv.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.
En ik reageer ook op de mensen die kritiek hebben he.
En wat denk jij dat gothics, hippies, emo's of andere 'groepen' waar jij een hekel aan hebt anders doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.
IK ZAL JE BESCHERMEN!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef Inverted_World het volgende:
TS
Ik heb lang haar, luister naar indie muziek, ga het liefst kei veel festivals af!
Haat jij mij nu en wil je me slaan?
als je nu wel gaat drinken en een joint opsteekt ben je wellicht wat beter te pruimen en minder zuurquote:
Door er veel over te gaan lezen en informatie vergaren zodat je beter kan inzien hoe de wereld daarbuiten jouw ziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef wirmussen het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van die agressie af? Ik kan moeilijk de hele dag door sporten...
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
heb ongeveer 3 psychologen gehad en die zeiden hetzelfde.
En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
'Jullie'? Jij bent net zo goed onderdeel van de mensheid als iedereen hier. Je lijkt zo wel een gothicpubertje dat van een afstandje op de mensheid staat te kankeren zonder zelf ook maar te proberen er moeite voor te doen om wat positieve energie in het leven en de wereld te steken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
je verwoordt alle posts anders wel heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef StormWarning het volgende:
[..]
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.
Misschien moet je een paar keer xtc gebruiken. Ik ben zelf nooit zo opgefokt geweest als jij, maar door die ervaringen heb ik wel veel meer een 'let it be'-houding gekregen dan voorheen. Waar ik me eerder nog wel eens kon ergeren aan bepaalde mensen en dingen, denk ik nu veel vaker: whatever! Als zij zich er goed bij voelen, leuk voor hen! Not my cup of tea, maar ik hoef er gelukkig ook niets mee te maken te hebben, dus wat boeit het?
Focus gewoon op het positieve en op wat jij leuk vindt, in plaats van al die negatieve energie te verspillen aan je vooroordelen over hippies en gothics. Ook zij proberen op hun manier er het beste van te maken, maar jij vindt het blijkbaar gewoon lekker om tegen je zelf-gecreëerde stromannetjes aan te schoppen.
Edit: topic niet gelezen, maar ik zie dat ik dus niet de eerste ben met dit advies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |