Zodat jij de dans lekker kan ontspringen zeker, mooi niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Werkt het nou ook zo bij jou, dat je iedereen die niet precies zoals jij denkt in het hokje 'hippie' gooit?
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
TS, mag ik trouwens vragen hoe jij van dag tot dag leeft? Niet zozeer wat je doet in het algemeen (master, je woont samen, hebt een baan en doet alles volgens het boekje wat dat betreft), maar hoe ziet je dag er uit? En je weekend?
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer zwak aan blowen?![]()
De een houdt er van om dronken te worden, de ander houdt van een blowtje op z'n tijd.
Dan ben je niet meteen een klote hippie die niks uitvoert.
Ik zou willen dat ik ook zoveel kracht uitstraalde als jij, dan kon ik vast ook zo'n toffe management baan bij de C1000 krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:06 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Waarom leg je het aan me uit als ik het antwoord net zelf gegeven heb? Zie me maar als naief, het zijn mensen zoals ik die gevreesd worden en die die baan krijgen omdat ze kracht uitstralen,
Er zijn wel meer dingen slecht voor je hersenen, zoals alcohol bijv.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Slecht voor je hersenen hé. En het stinkt.
En ik reageer ook op de mensen die kritiek hebben he.
En wat denk jij dat gothics, hippies, emo's of andere 'groepen' waar jij een hekel aan hebt anders doen?quote:Op donderdag 9 december 2010 19:31 schreef wirmussen het volgende:
[..]
Ik sta op, maak eten voor mezelf klaar, douche, kleed me aan, kijk wat tv/lees een boek/internet wat/ spreek af met vrienden, ga naar school/werk, kom thuis, kook samen met geliefde/ga uit eten, doe evt wat aan mijn studie, internet/tv/boek/vrienden, slapen.
IK ZAL JE BESCHERMEN!!!!quote:Op donderdag 9 december 2010 20:38 schreef Inverted_World het volgende:
TS
Ik heb lang haar, luister naar indie muziek, ga het liefst kei veel festivals af!
Haat jij mij nu en wil je me slaan?
als je nu wel gaat drinken en een joint opsteekt ben je wellicht wat beter te pruimen en minder zuurquote:
Door er veel over te gaan lezen en informatie vergaren zodat je beter kan inzien hoe de wereld daarbuiten jouw ziet.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:44 schreef wirmussen het volgende:
Hoe kom ik in godsnaam van die agressie af? Ik kan moeilijk de hele dag door sporten...
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:53 schreef wirmussen het volgende:
heb ongeveer 3 psychologen gehad en die zeiden hetzelfde.
En gedachten patronen? Ik heb een enorme heel aan mensen die zogenaamd 'anders'willen zijn. Hippies die denken dat ze beter zijn omdat e geen vlees eten. Gothics die zich allemaal hetzelfde kleden etcetera. Ik ben eigenlijk net Cartman, meestal ben ik het met hem eens.
'Jullie'? Jij bent net zo goed onderdeel van de mensheid als iedereen hier. Je lijkt zo wel een gothicpubertje dat van een afstandje op de mensheid staat te kankeren zonder zelf ook maar te proberen er moeite voor te doen om wat positieve energie in het leven en de wereld te steken.quote:Op donderdag 9 december 2010 16:05 schreef wirmussen het volgende:
En daarom is de mensheid verloren. Hopelijk, als ik dood ben over een jaar of 70, maken jullie elkaar af . Dan kan de natuur weer ongestoord haar gang gaan
je verwoordt alle posts anders wel heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef StormWarning het volgende:
[..]
En ondertussen voel je jezelf beter dan de rest omdat jij tenminste niet zo 'anders' probeert te zijn.
Misschien moet je een paar keer xtc gebruiken. Ik ben zelf nooit zo opgefokt geweest als jij, maar door die ervaringen heb ik wel veel meer een 'let it be'-houding gekregen dan voorheen. Waar ik me eerder nog wel eens kon ergeren aan bepaalde mensen en dingen, denk ik nu veel vaker: whatever! Als zij zich er goed bij voelen, leuk voor hen! Not my cup of tea, maar ik hoef er gelukkig ook niets mee te maken te hebben, dus wat boeit het?
Focus gewoon op het positieve en op wat jij leuk vindt, in plaats van al die negatieve energie te verspillen aan je vooroordelen over hippies en gothics. Ook zij proberen op hun manier er het beste van te maken, maar jij vindt het blijkbaar gewoon lekker om tegen je zelf-gecreëerde stromannetjes aan te schoppen.
Edit: topic niet gelezen, maar ik zie dat ik dus niet de eerste ben met dit advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |