Gut ja, je zou iemand eens een kans gevenquote:Op maandag 6 december 2010 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Jort's mening zegt me wel iets, die van Koenders bij voorbaat niet.
Die heeft-ie als mislukte minister genoeg gehad, toch?quote:Op maandag 6 december 2010 19:30 schreef padlarf het volgende:
Gut ja, je zou iemand eens een kans geven
Ze hebben niet zo héél veel tafelheren meer.quote:Op maandag 6 december 2010 19:35 schreef Dos37 het volgende:
Jan Mulder is tegenwoordig te vaak op TV
Hij doet het dan ook puur om het plan wat bekender te maken.quote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef Tem het volgende:
Hahaha wel lekker defensief met die armen over elkaar
en terecht voor de rest zal het hem waarschijnlijk jeuken dat hele DWDDquote:Op maandag 6 december 2010 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij doet het dan ook puur om het plan wat bekender te maken.
Waar heb jij het nu weer over ?quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Liever failliet dan gered worden door een Ajacied
Precies.quote:Op maandag 6 december 2010 19:44 schreef Tem het volgende:
[..]
en terecht voor de rest zal het hem waarschijnlijk jeuken dat hele DWDD
Maar wij zijn allemaal geen echte, daarom.quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Een echte Feyenoorder zou het tientje van Sjakie Swart weigeren.
Ik ben voornamelijk Rotterdammerquote:Op maandag 6 december 2010 19:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal geen echte, daarom.
Tsja, principes hebben ook zo z'n prijsquote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Een echte Feyenoorder zou het tientje van Sjakie Swart weigeren.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik OOIT om Toon Hermans heb gelachen.... voor mijn tijd zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef alors het volgende:
Dat dat ooit grappig is geweest
Nee dat mag ik vast niet zeggen
De geur van spruitjes komt al weer boven met dit soort onderwerpen......quote:Op maandag 6 december 2010 19:52 schreef alors het volgende:
Dat dat ooit grappig is geweest
Nee dat mag ik vast niet zeggen
Tenenkrommend idd.quote:Op maandag 6 december 2010 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ahh, dit stukje moet je niet nadoen. Daar mag niemand aankomen.
Ken je de versie van Toon zelf, over Sinterklaas? Die is echt heel erg goed hoor.quote:
In 1960?quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ken je de versie van Toon zelf, over Sinterklaas? Die is echt heel erg goed hoor.
eens! ik ben gaan zappen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Mike het volgende:
Dit was niet best...heb het Diederik van Vleuten wel eens veel beter zien doen.
Ohja, irritant. Zo erg was dat nou ook weer niet, maar daar wordt dan weer een heel ding van gemaakt, vooral door Linda zelf.quote:Op maandag 6 december 2010 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat Linda de Mol ook in de tv draait door zit, iets met fietsen en Duitsers.
Klopt.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ohja, irritant. Zo erg was dat nou ook weer niet, maar daar wordt dan weer een heel ding van gemaakt, vooral door Linda zelf.
nee ik zal hem een keer checken op YouTubequote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ken je de versie van Toon zelf, over Sinterklaas? Die is echt heel erg goed hoor.
Miss Mondriool kan niet eens pratenquote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Echt zo'n Miss Mondriool engelse uitspraak, ach dit is ietsje beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |