quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is, ik drink verdomme bier!
Heerlijk toch? En morgen nog anderhalf uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
We zijn al een uur bezig en gaan nog een uur door.
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is, ik drink verdomme bier!
bij vi oranje wisten ze de week voor de finale ook 6 uitzendingen vol te lullenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een uurtje VI
ben trouwens waar ze morgen anderhalf uur over willen lullen
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdag.
Toen hadden ze wel het geluk dat "we" in de finale stonden. Zou het hun ook gelukt zijn als de finale Servië-Zuid Korea was geweest?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij vi oranje wisten ze de week voor de finale ook 6 uitzendingen vol te lullen
komt wel goed
hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdag.
ik wil altijd nog een keer naar dat BVB stadion, grootste stadion van Duitsland.quote:
Sfeervol ook.. Wil zelf naar Monchengladbachquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik wil altijd nog een keer naar dat BVB stadion, grootste stadion van Duitsland.
Lijkt me gaaf om een keer mee te maken
4 wedstrijden uit 30. Wel 4 keer gescoord (1 op 1 dus)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Keisuke-Honda.htm uit 30 wedstrijden?
klopt hij praat niet graag over z'n kind en privéleven.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Dit vindt Gijp niet leuk. Gaat hij weer 'grappig'overheen praten denk ik.
maar dit is waarscijnlijk toch zn kind nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
klopt hij praat niet graag over z'n kind en privéleven.
Dit vind hij niet leuk
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dit is waarscijnlijk toch zn kind niet
Kappers zaken, leesmapquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Krijgt de Party een subsidie ofzo....echt, hoe houdt dit blad zich staande, wie koopt die troep?
Huisvrouwtjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Krijgt de Party een subsidie ofzo....echt, hoe houdt dit blad zich staande, wie koopt die troep?
hij heeft er toch 2?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooit
dezelfde mensen die de Story, Prive en Weekend kopen, camping types met een pittig kapsel denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij vindt het nooit leuk als er serieus over hem gepraat wordt. Merkt ook echt dat het voor hem lang leve de lol is, anders gaat hij zich ongemakkelijk gedragen en doet ie alles af met een vleugje humor. Kan hij goed en dan lult ie zich er zo weer uit. Op zich ook niet gek op TV hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooit
Dit soort :quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dezelfde mensen die de Story, Prive en Weekend kopen, camping types met een pittig kapsel denk ik
je vermoeden wordt bevestigd, het zou nog zomaar de waarheid kunnen zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Dit vindt Gijp niet leuk. Gaat hij weer 'grappig'overheen praten denk ik.
Omdat dit natuurlijk complete onzin is die iedereen morgen weer vergeten is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij gaat er beter mee om dan ik dacht.. Bij VI Oranje was het anders.
Geen probleem voor de gemiddelde fokkerquote:
De Telegraaf neemt dit zo over als het ff kanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat dit natuurlijk complete onzin is die iedereen morgen weer vergeten is.
wij doen dat minstens op 1 avondquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geen probleem voor de gemiddelde fokker
Twee pluspuntjes, meer is het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
meneer en mevrouw gijp
Hier ook inmiddels weer de de 7e Grolschquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Stofje het volgende:
Weer een item om bier te halen. Ze willen me dronken voeren, die klootzakken!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook inmiddels weer de de 7e Grolsch...morgen gelukkig wel vrij
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheidquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..].. Ik vind drie op een avond wel genoeg
.
excuses excusesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheid
Hier nog steeds ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
effe serieus... ik zie overeenkomsten!
Om 09:00 uur eigenlijk al he, met dat Bidquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheid
Daar juist wel (in die ander niet), die ogen.quote:
Ik zie er maar 1quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
effe serieus... ik zie overeenkomsten!
Als je het over de hele dag verdeelt, dan valt het met die 7 Grolsch nog best mee he.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Om 09:00 uur eigenlijk al he, met dat BidLekker ontbijtje
![]()
Dan heb je niks gedronken eigenlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je het over de hele dag verdeelt, dan valt het met die 7 Grolsch nog best mee he.
"tis óf rene vd gijp, tseu la ling óf johan derksen, succes met de zoektocht verder"quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker ook als je zo'n moeder hebt.
"Tjaa waar zal jij eens van kunnen zijn?"
Ja dat zijn dan alleen de BN'ers he ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"tis óf rene vd gijp, tseu la ling óf johan derksen, succes met de zoektocht verder"
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Terreinmeester had ietsje teveel Grolschjes op..
Ik ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef msnk het volgende:
Ik hoorde toch echt Ruiz "I'm just a piss" zeggen
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Terreinmeester had ietsje teveel Grolschjes Jupilertjes op..
2 uur niet genoeg?quote:
was gister toch alleen met Genee?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan weer samenvatten, ook leuk..Verder geen reet op TV
Jawel toen het over Gijp's vermeende dochter ging.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff serieus... Die Theo Bos heeft zonder gekheid geen 1 keer gelachen.
Welkom op de commerciele TV, nu eerst nog 7 minuten reclame, kunnen ze gelijk om 23:00 uur starten met de samenvattingenquote:
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welkom op de commerciele TV, nu eerst nog 7 minuten reclame, kunnen ze gelijk om 23:00 uur starten met de samenvattingen.
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef frensje het volgende:
[..]
was gister toch alleen met Genee?
ik had gister heel ff nog gekeken en zag idd. alleen Genee en toen maar uitgezetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doen.
Die begon gisteren al over de terreinmeester. Ook in zijn eentje had ie veel pret, was leuk om te zienquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef frensje het volgende:
[..]
ik had gister heel ff nog gekeken en zag idd. alleen Genee en toen maar uitgezet
Alsof dat voetbal ons boeit...het gaat toch juist om de één-tweetjes tussen Derksen en Genee? Een uitzending, die niet over gel of föhnen gaat, is voor mij een surrogaat voor Studio Voetbal.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doen.
Europa League is wel leuk om nog ff wat van mee te pakken. Natuurlijk evenaart het niet de stamtafel in Hilversumquote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof dat voetbal ons boeit...het gaat toch juist om de één-tweetjes tussen Derksen en Genee? Een uitzending, die niet over gel of föhnen gaat, is voor mij een surrogaat voor Studio Voetbal.
Nee..Je hebt niks gemist.. De rest was al eerder geweest (Utrecht, Liverpool en Dortmund en nu PSG)quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef frensje het volgende:
ff met hondje gelopen is AZ al geweest?
net op tijd dusquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee..Je hebt niks gemist.. De rest was al eerder geweest (Utrecht, Liverpool en Dortmund en nu PSG)
Brrrr trouwens, nu nog de hond uitlaten.
En dan die 100 AZ-supporters.. Wel knap dat je dat op kan brengen hoor naar zo`n land toe in de kou.. Heb geen uitslag gezien van die wedstrijd dus ben benieuwd..quote:
weet de uitslag ook nog niet en heb ook wel clubliefde maar zal niet naar zo'n land meereizenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En dan die 100 AZ-supporters.. Wel knap dat je dat op kan brengen hoor naar zo`n land toe in de kou.. Heb geen uitslag gezien van die wedstrijd dus ben benieuwd..
Hmm ja, je moet hondje ff leren zichzelf uit te laten. Dat konden die van ons vroeger ook, dat was handig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Diduclia moet weer paar keer tot 10 tellen deze wedstrijd
zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
1-1, beiden uitgeschakeld.. Zit je daar dan met die kou, terug naar Alkmaar vanuit zo`n pokkeland.
Wel respect voor de fans
Ze hebben iig wel genoeg airmiles in deze groep verzameld...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
1-1, beiden uitgeschakeld.. Zit je daar dan met die kou, terug naar Alkmaar vanuit zo`n pokkeland.
Wel respect voor de fans
was idd. geen beste lotingquote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben iig wel genoeg airmiles in deze groep verzameld...
Nou dat zal vast een sterke competitie zijn daar in Moldaviëquote:Op donderdag 2 december 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Wikipidia (zoals Rene zou zeggen):
Landskampioen in 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
Idd...dan noemen ze de eredivisie een Mickey Mouse competitiequote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nou dat zal vast een sterke competitie zijn daar in Moldavië.
Wie? Oh Genee.. Nee die heeft zijn pretje denk ik al gehad met de Partyquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie? Oh Genee.. Nee die heeft zijn pretje denk ik al gehad met de Party.
dat zei Genee nietquote:Op donderdag 2 december 2010 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer lekker anderhalf uur ouwehoeren over van alles en nog watWie is morgen te gast?
Niet = net?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet = net?
Zo ja, van Poppel had een beetje dorst vandaag. Dus we helpen m ff
.
Ik ben inmiddels overgeschakeld naar P&W...zoals eerder gezegd, dat voetbal ansich interesseert me niet zo veelquote:Op donderdag 2 december 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet = net?
Zo ja, van Poppel had een beetje dorst vandaag. Dus we helpen m ff
.
Jawel.. Niet die vent van Heracles natuurlijk, wat denk jij dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch niet die met die lieve oma
Het is gelukkig geen Amsterdamse straatzanger.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Jawel.. Niet die vent van Heracles natuurlijk, wat denk jij dan!
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Jan Smit even in gaat vallen voor Danny Vera en dat De Fohn vrolijk mee gaat doen.
Das waar. Hij komt uit Volendam, daar worden de betere zangers geborenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen Amsterdamse straatzanger.
Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een Stom, Stommer, Stomst topic? Gewoon, voor de afterparty
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
die voice-over is 9 van de 10 keer zwaar irritantquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
.. Die filmpjes zijn flauw, maar die voice-over met zijn woordgrapjes doet t hem
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:04 schreef frensje het volgende:
[..]
die voice-over is 9 van de 10 keer zwaar irritant
die is van de home-video'squote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]. Nouja, je kunt beter Hansie Hansie (
)hebben natuurlijk, maar ik vind deze ook wel geniaal
.
Das ook zijn humor, die home-videosquote:
Nee, dit topic zit morgen toch weer vol. Moeten ze maar een RTL7-topic voor ons makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef frensje het volgende:
we gaan wel erg off-topic nu
is dat heeel erg
Het moet allemaal wel journalistiek verantwoord blijven hequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, dit topic zit morgen toch weer vol. Moeten ze maar een RTL7-topic voor ons maken![]()
. We gaan net zo offtopic als VI zelf gaat op de vrijdagavond
.
Ja, vraag maar aan Sjekquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal wel journalistiek verantwoord blijven he
Hahaha ja..quote:
Een ongezouten uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is het zonde dat ze niet een dagelijkse talkshow hebben...ik weet zeker dat Derksen, Genee en Gijpie ook een mening hebben over de PVV en 130 kilometer op de snelweg.
Klopt, de avondetappes met Rob Harmeling en Bodart zijn onvergetelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha ja..
Enige leuke sportprogramma buiten VI om vind ik de avondetappe.. Dat sfeertje.. Ook serieus geleuter, maar die sfeer is veel beter. De rest is te serieus geleuter zonder sfeer.
Nu nog Maarten van Rossem en/of Wouter Bos toevoegen en je hebt een perfecte line-up voor een late night talkshow...laat Lucassen & Co maar komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een ongezouten uiteraard.
Derksen raapt gewoon de komende vier jaar wat geld bij elkaar voor zijn welverdiende trip naar Texas. Genee is allang blij dat ie ff van zijn vrouw weg is en Rene boeit het geen ruk
Goede combi toch.
Bos mag voor mij vaste gast worden bij VI.. Die weet waar die over praat en heeft zijn humor ook nog wel. Nu kan ie tenminste vrijuit praten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog Maarten van Rossem en/of Wouter Bos toevoegen en je hebt een perfecte line-up voor een late night talkshow...laat Lucassen & Co maar komen
Nee, Jan smit van Heracles Almelo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef JaneDoe het volgende:
wie komt vanavond dan, alsnog boskamp?
das dr stiefvader waarvan ze de achternaam heeft aangenomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef msnk het volgende:
Wat moet haar vader wel niet denken
Je zou maar zo'n sletje als dochter hebben zeg.
Zn vrouw is eerder het sletje, omdat die niet weet wie de verwekker van haar kind is.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:41 schreef msnk het volgende:
Wat moet haar vader wel niet denken
Je zou maar zo'n sletje als dochter hebben zeg.
Toen ik Linda zag, dacht ik meteen aan die kutscheet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat weer een topshow worden vanavond!
[ afbeelding ]
dat is echt een geniaal programmaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij dacht het bij Talpa zonder Johan af te kunnen maar dat was uiteraard een misvatting.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat weer een topshow worden vanavond!
[ afbeelding ]
Daar moet een paal inquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:35 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Of was ie al langsgekomen?
Mag niet meer van Derksenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Blatter is nog niet op z'n bek gegaan
en elke dag vertelt ie precies hetzelfdequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Lo-Fi het volgende:
Die gekke Derksen is gewoon iedere dag op tv geweest deze week.
Haha, klopt:quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:37 schreef Lo-Fi het volgende:
Die gekke Derksen is gewoon iedere dag op tv geweest deze week.
Zaterdag alleen live op de radio.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haha, klopt:
Zondag: Doordekken
Maandag: VI
Dinsdag: P&W
Woendag: VI
Donderdag: VI
Vrijdag: VI
Zaterdag: ?
Ja en zondag dus Doordekken, morgen moet je het met radio doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haha, klopt:
Zondag: Doordekken
Maandag: VI
Dinsdag: P&W
Woendag: VI
Donderdag: VI
Vrijdag: VI
Zaterdag: ?
En als hij toevallig eens thuis is, zit hij sigaren te roken op z'n eigen kamertje. Ze zullen wel een goed huwelijk hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
En ondertussen runt ie ook nog een groot voetbalblad.
Met 60 redacteuren zit dat wel goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
En ondertussen runt ie ook nog een groot voetbalblad.
Hij, Mr Bigstar, mag toch alleen onder de afzuigkap roken van de directie thuis?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
En als hij toevallig eens thuis is, zit hij sigaren te roken op z'n eigen kamertje. Ze zullen wel een goed huwelijk hebben.
Nee hij heeft zijn werkkamer als rookhok uitgekozen, maar binnen zijn huissituatie is hij inderdaad naar de afzuigkap verbannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij, Mr Bigstar, mag toch alleen onder de afzuigkap roken van de directie thuis?
Hij mag ook niet drummen in huis. Dat moet in de kelder van het VI-kantoor. Johan heeft een hele aardige roffel in huis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij heeft zijn werkkamer als rookhok uitgekozen, maar binnen zijn huissituatie is hij inderdaad naar de afzuigkap verbannen
nou wat een josti is datquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Harry Been heeft een goede hersenspoeling gekregen van de FIFA.
Heb je die van Qatar al gezien? Die zijn echt gaafquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:47 schreef frensje het volgende:
[..]
nou wat een josti is dat
ziet er btw wel mooi uit die stadions
ja zeker mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heb je die van Qatar al gezien? Die zijn echt gaaf.
He! niet kritisch wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft die stadions nog nieteens gezien, hij is teveel bezig met op tv komen en te weinig met z'n vak.
Terwijl er een speelschema in beeld isquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef RemcoW23 het volgende:
Haar in de war![]()
Hij wordt grijs, een echte kerel
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef pberends het volgende:
http://www.halvegaren.nl/
[ afbeelding ]
Stuurt iemand 'm op naar VI?
LOL.. Wie mailt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:58 schreef pberends het volgende:
http://www.halvegaren.nl/
[ afbeelding ]
Stuurt iemand 'm op naar VI?
ook in kindermaten, zou m niet echt kopen voor mijn zoonquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef RemcoW23 het volgende:
http://halvegaren.spreadshirt.nl/is-rene-mijn-pa-I13057863
Kun je beter die links sturen.. Staan ze allemaal
Ik ook, onder de naam R. Omig uit Dordrecht.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, onder de naam R. Omig uit Dordrecht.˛
Haha tuurlijk wel, hoe oud is iequote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef frensje het volgende:
[..]
ook in kindermaten, zou m niet echt kopen voor mijn zoon
en al die moeders dan op het schoolplein, komen alleen maar roddels vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha tuurlijk wel, hoe oud is ie? Is toch leuk als ie op school loopt
.
Die was fantastisch jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef S0nic het volgende:
Smit: "Bij ons heeft hij niet gescoord hoor"
Genee: "Fijn voor je "![]()
Haha, wat is dit toch een geweldig programma
Moet je wel de puntjes goed zettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef msnk het volgende:
Verstuurd, onder de naam van Demen Bulbul
Als er een leraar is die Rene heet wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef frensje het volgende:
[..]
en al die moeders dan op het schoolplein, komen alleen maar roddels van
De 14 jarige jongen die Derksen overtuigde hem als minderjarige in het rubriek "Abonee" te laten komen, en 100 mailtjes per uitzending stuurtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Als er een leraar is die Rene heet wel ja.
@msnk:
Demen Bulbul uit Nijmegen?
Deed hij dat zelf überhaupt wel dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je wel de puntjes goed zettenDemen Bülbül dus
VI is geen voetbal, maar amusementquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, dit heeft echt niks meer met voetbal te maken. Dit is entertainment.˛
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
TT voor nieuw topic: Is Rene mijn pa?
In werkelijkheid is het een multimiljonair die Heracles op de kaart heeft gezet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die Jan Smit overkomen als een snackbar baas.. laat hem eens een frikandel in het vet gooien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |