je vermoeden wordt bevestigd, het zou nog zomaar de waarheid kunnen zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Dit vindt Gijp niet leuk. Gaat hij weer 'grappig'overheen praten denk ik.
Omdat dit natuurlijk complete onzin is die iedereen morgen weer vergeten is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij gaat er beter mee om dan ik dacht.. Bij VI Oranje was het anders.
Geen probleem voor de gemiddelde fokkerquote:
De Telegraaf neemt dit zo over als het ff kanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat dit natuurlijk complete onzin is die iedereen morgen weer vergeten is.
wij doen dat minstens op 1 avondquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Geen probleem voor de gemiddelde fokker
Twee pluspuntjes, meer is het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
meneer en mevrouw gijp
Hier ook inmiddels weer de de 7e Grolschquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Stofje het volgende:
Weer een item om bier te halen. Ze willen me dronken voeren, die klootzakken!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier ook inmiddels weer de de 7e Grolsch...morgen gelukkig wel vrij
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheidquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
[..].. Ik vind drie op een avond wel genoeg
.
excuses excusesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheid
Hier nog steeds ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
effe serieus... ik zie overeenkomsten!
Om 09:00 uur eigenlijk al he, met dat Bidquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het voetbal begon vandaag vroeg he...dat lijkt me wel een verzachtende omstandigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |