quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is, ik drink verdomme bier!
Heerlijk toch? En morgen nog anderhalf uur.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
We zijn al een uur bezig en gaan nog een uur door.
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Stofje het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is, ik drink verdomme bier!
bij vi oranje wisten ze de week voor de finale ook 6 uitzendingen vol te lullenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een uurtje VI
ben trouwens waar ze morgen anderhalf uur over willen lullen
wat hij zegtquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdag.
Toen hadden ze wel het geluk dat "we" in de finale stonden. Zou het hun ook gelukt zijn als de finale Servië-Zuid Korea was geweest?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bij vi oranje wisten ze de week voor de finale ook 6 uitzendingen vol te lullen
komt wel goed
hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bij mij thuis is het iedere dag vrijdag.
ik wil altijd nog een keer naar dat BVB stadion, grootste stadion van Duitsland.quote:
Sfeervol ook.. Wil zelf naar Monchengladbachquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik wil altijd nog een keer naar dat BVB stadion, grootste stadion van Duitsland.
Lijkt me gaaf om een keer mee te maken
4 wedstrijden uit 30. Wel 4 keer gescoord (1 op 1 dus)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Keisuke-Honda.htm uit 30 wedstrijden?
klopt hij praat niet graag over z'n kind en privéleven.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Dit vindt Gijp niet leuk. Gaat hij weer 'grappig'overheen praten denk ik.
maar dit is waarscijnlijk toch zn kind nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
klopt hij praat niet graag over z'n kind en privéleven.
Dit vind hij niet leuk
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar dit is waarscijnlijk toch zn kind niet
Kappers zaken, leesmapquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Krijgt de Party een subsidie ofzo....echt, hoe houdt dit blad zich staande, wie koopt die troep?
Huisvrouwtjes.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Krijgt de Party een subsidie ofzo....echt, hoe houdt dit blad zich staande, wie koopt die troep?
hij heeft er toch 2?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooit
dezelfde mensen die de Story, Prive en Weekend kopen, camping types met een pittig kapsel denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij vindt het nooit leuk als er serieus over hem gepraat wordt. Merkt ook echt dat het voor hem lang leve de lol is, anders gaat hij zich ongemakkelijk gedragen en doet ie alles af met een vleugje humor. Kan hij goed en dan lult ie zich er zo weer uit. Op zich ook niet gek op TV hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
nee inderdaad, maar over z'n echte zoon praat hij ook absoluut nooit
Dit soort :quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dezelfde mensen die de Story, Prive en Weekend kopen, camping types met een pittig kapsel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |