Dat was een 'proest'-momentje jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Type-R het volgende:
Jij maakt een deel uit van een goude formule, dat moet je koesteren![]()
Invallen voor Boskamp op het laatste moment. Hem kan ik het niet echt kwalijk nemen vooral omdat hij momenteel nog naar een nieuwe club zoekt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
"Ik heb niet zo veel zin om wat over Vitesse te zeggen."
Wat doe je hier dan?
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat zei Bos nou ?
iets over ziekte
VIquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
zei sjenee nou dat gijp deze week inde bladen staat?
Weekendprogramma enzo.. Ze vinden wel watquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog een uurtje VI
ben trouwens waar ze morgen anderhalf uur over willen lullen
tis al laat he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.
*EDIT*
Dat ze / dat ze / dat ze .. Sorry
Kon ik me maar achter die smoes verschuilen, maar als nachtbraker gaat me dat niet lukken. Was even weinig creatief denk ikquote:
O oh, thnx.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Veel voetballende Nederlanders hebben de ziekte dat ze denken dat ze beter voetballen dan dat ze daadwerkelijk kunnen.
*EDIT*
Dat ze / dat ze / dat ze .. Sorry
En anders kunnen ze het ongetwijfeld nog over in brievenbus pissende PVV-ers, de baan van Jan Paparazzi of bierworstjes hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Weekendprogramma enzo.. Ze vinden wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |